אופק
סורי שהפרק קצר אני מבטיחה שאני יפצה, תגיבו בבקשה זה חשוב לי :)

I'm a disaster פרק 7

אופק 30/09/2014 612 צפיות 3 תגובות
סורי שהפרק קצר אני מבטיחה שאני יפצה, תגיבו בבקשה זה חשוב לי :)

פרק 7
לקרת סוף השיעור האחרון הדלת נפתחה אבל לא ראיתי מי מדברת "קיים צריכה לבוא אותי למורה למתמטיקה" שיט אני רק שלא התקשרו להורים שלי. קמתי מהמקום והלכתי לכיוון הדלת ואז ראיתי את ג'ק מחייך לבחורה שבדלת. כשראיתי את אלייס עם פרצוף רציני שהמורה תתן לי לצאת . יצאתי החוצה סגרתי את הדלת ואז קפצתי עליה "מפגרת הבהלת אותי" "זה היה שווה את זה" היא צחקה אבל שמה את הידיים שלה על הפה שלא ישמעו אותה צוחקת "טוב שאת מסיימת אנחנו הולכות משלימות פערים והכי חשוב מראה לי את כל החתיכים "את לא צריכה את כולם רק אותי" ג'ק יצא מהכיתה "אל תתלהב מעצמך " אמרתי בעוקצנות "לא תכירי לי את חברה שלך?" אלייס זה ג'ק" הסתכלתי עליו ג'ק זו אלייס.. אתה לא זוכר" היה לו פרצוף שהוא מנסה להיזכר עד שהוא נזכר שהוא הייה איתה במסיבה עד שלקחתי אותה משם. "איך יכולתי לשכוח יפה כזו" הוא כזה מפגר גלגלתי את העיניים "אתה לא צריך ללכת לקול מקום אחר" "לא" "אליס תקשיבי אני נכנסת חמש דקות נגמר השיעור ואז נסתדר כבר" "אז תיכנסו לשיעור שלכם אני מחכה פה" נכנסתי חשבתי שג'ק יכנס גם אבל הוא נשאר איתה בחוץ "מה רצו ממך" ליאם שאל סתם זו הייתה חברה שלי היא באה לבקר" "יפה?"קרץ לי " לא גם אתה" אני ממש לא רוצה שאיזה דפוק ישבור לה את הלב למרות שהיא יודעת לדאוג לעצמה אני עדיין דואגת לה" למה מי עוד ?" "ג'ק ,חשבתי שהוא יכנס אחרי אבל הם נשארו ביחד בחוץ" . כשהצלצול צלצל לסוף השיעור כולם יצאו החוצה .אלייס נכנסה בזמן אני הרמתי את הספרים שלי מהשולחן לתיק וליאם צחק לי שאני איטית "אז אתה ליאם?" אליס שאלה אותו ובחנה איך הוא נראה "כן אני ליאם ואת יודעת את זה מקיים שמדברת עלי כל הזמן" "ברור,רק עליך היא מדברת כבר שבוע" היא אמרה בציניות, "אז מה ליאם ספר על עצמך" שאלה אליי ובנתינם ישבה על השולחן מולנו "זה שאני חתיך אתן כבר יודעות" "הוא פשוט חולה על עצמו" אמרתי לאליס והוא צחק "הוא דיי דומה לדניאל" היא אמרה לי ,ליאם שאל את אלייס "מי זה" עם השפתיים שלו כאילו שאני לא ישמע אותו "סתם ילד זבל" אמרתי אלייס הנהנה עם הראש וליאם הבין שהוא לא יקבל ממני מידע. ג'ק נכנס לכיתה "לאן לעלמת?" הוא הסתכל על אליס "לפה" "אז מה את עושה היום בערב" שאלה ובלי לחכות שנייה מלמתי "זריז" "אמרת משהו" שאל "לא" אני יודעת שהוא שמע אותי אבל אני לא רציתי לחזור ,"היום בערב יש מסיבה ואתם באים איתי" אמרה אליס "הכי חשוב שאת שאלת אותנו , שאת מתחשבת בנו שלא הצבת לנו עובדה" אמרתי בציניות "אני יודעת" "חשבת על זה שאולי אני לא יכולה אולי אנשים עסוקים" "את בטוח פנויה ליאם את עסוק היום בערב ?" "לא" "את רואה " "וגם ג'ק יכול לבוא" אלייס קיבלה הודעה "טוב אני חייבת לזוז אבל אני ישלח לך את הכתובת ותבוא אל תבריזו..קיים" "טוב בסדר" אמרתי בטון עצבני ,עכשיו ערב שלם אני צריכה לסבול את ג'ק ואת אליס ביחד ולא שמפריע לי שהיא תיהיה עם מישהו אבל הוא סתם זבל וגם דניאל היה שם אז בכלל סיוט.


תגובות (3)

את כותבת ממש מושלם. יצא עוד פרק?

30/09/2014 15:45

פרק חמוד, מחכה לראות מה יקרה במסיבה!!

30/09/2014 16:18

כן יצא עוד פרק… מקווה שאתם אוהבים:)

30/09/2014 16:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך