only you
היי בנות ,אז הינה המשכתי ,מקווה שתאהבו תפרק ..ותודה על התגובות3>, 5+ תגובות ממשיכה .

” i’m beautiful in every single way”… – פרק 8

only you 04/11/2013 1504 צפיות 7 תגובות
היי בנות ,אז הינה המשכתי ,מקווה שתאהבו תפרק ..ותודה על התגובות3>, 5+ תגובות ממשיכה .

לא רציתי לשמוע לא. לא רציתי לשמוע אותה אומרת שהיא לא סולחת לי, לא יודע אם הייתי מסוגל.
אז פשוט הלכתי משם, כמו נמושה, בלי לשמוע אפילו את התשובה שלה. היא רק ישבה שם ובהתה באוויר, כניראה בהלם כמוני.
אני בחיים שלי לא ביקשתי סליחה, אבל מה שעשיתי לילדה הזאת…
היא היחידה שגרמה לי להבין איזה טיפש הייתי בכול הזמן הזה.
חזרתי לבית שלי כדי להשלים כמה שעות שינה. שבוע שלא ישנתי כרגיל רק חשבתי עלייה. פתחתי את הדלת עם המפתחות שלי, השעה הייתה אחד עשרה.
נכנסתי לבית רק אימא שלי הייתה.
"מאורי איפה היית?!" אימא שלי שאלה אותי.
"סתם, הייתי צריך לעשות משהו שהיה צריך לקרות מזמן.." אמרתי בקול עייף ונשכבתי לידה בספה והנחתי את הראש שלי על הכתף שלה.
"אני מקווה שלא שטויות!"
"ניראה לך, ככה את מכירה את הבן שלך, אם היית יודעת מה עשיתי היית גאה בי."
"נו אז ספר לי, אני אשמח להיות גאה בך לשם שינוי." היא אמרה לי עם חיוך.
"אווצ' על הזילזול הזה לא מספר." אמרתי נעלב.
"נו כפרה עלייך, אתה יודע שאני צוחקת איתך. ספר לאימא." היא אמרה וליטפה לי את השיער.
"אין לי כוח עכשיו אימא, אני עף לישון אני עייף מת." אמרתי תוך כדי פיהוק.
קמתי מהספה ובאתי ללכת לכיוון החדר. "אימא תגידי אפשר לשאול אותך?"
"ברור ילד שלי מה קרה?" היא שאלה אותי בדאגה.
"נגיד ומישהו היה פוגע בך, תקופה ארוכה ממש ובסוף היה בא לבקש סליחה. היית סולחת?" אני חייב לדעת עם יש לי סיכויי.
"אה, תראה זה תלוי מה הבנאדם עשה לי, מי הוא, למה הוא עשה את זה, לא יודעת. שאלה קשה. מה קרה משהו??"
"לא לא שום דבר לא קרה, טוב אני עפתי .."
"טוב לך, אבל אחר כך אתה מספר לי הכול." היא אמרה לי. לא מתכוון לספר לה איזה ילד חרא הייתי לנועה ושרק עכשיו ביקשתי סליחה.
היא תשנא אותי בדיוק כמו שנועה שונאת אותי עכשיו. אין לי מושג אם היא תיסלח לי או לא אבל אני מתכוון לעשות הכול כדי שזה יקרה.

נקודת מבט של נועה-
שעה שתיים בצהריים-
"אין לי חשק, מאי דיי כיף לי פה במיטה." אין מצב שאני הולכת אין!
"נו נועה זרמי איתנו אתן במצב גרוע מידי זה לא יכול להמשיך ככה, עוד שנייה אתן טובעות בממתקים האלה. ולא נימאס לכן לראות את הסרטים הדיכאוניים האלה, חוץ מזה אפשר לקרוא לליאור ורון שיבוא איתנו." מאי אמרה בפעם המיליון מנסה לשכנע אותי ואת שני להפסיק לחשוב לרגע על גיא ומאור.
"אין לי מצב רוח לזה מאי דיי." שני אמרה.
"אוופ איתכן!" היא אמרה באנחה ונשכבה על המיטה. סוף סוף היא ויתרה אלוהים.
"יודעות מה?? אני יודעת! בואו נרד לבריכה, נשחה קצת זה ירגיע אתכן וגם נוכל להשתזף רק אנחנו פליז! לזה אתן חייבות להסכים!" היא אמרה. היא לא מוותרת זאת הא?
אני ושני הסתכלנו אחת על השנייה וחייכנו.
"היא לא תוותר." שני אמרה לי.
"צודקת! יאלה קומו פדלאות. ייאלה לבריכה!" מאי אמרה וקמה מהמיטה לעבר הארון שלי והוציאה משם שלושה בגדי ים. בטח הן השאירו את זה פה בפעם האחרונה כי זה ממש לא מה שאני לובשת בדרך כלל.
"ייאלה תתלבשו!" היא אמרה וזרקה עלינו את בגדי הים.
בגד ים כזה שהוא סטרפלס עם חוטים כאלה עליו ותחתון שחור לי, לשני סטרפלס פירחוני וגם התחתון.
"ניראה לך?!?!" אמרתי לה אין מצב שאני לובשת את זה!
"נוו נועה יש לך גוף פצצה דיי ללבוש את הבגד ים הזה של הילדות הקטנות, השלם הזה עם החצאית למטה דיי. זה יהיה עלייך מהממם תמדדי! וגם ככה זה רק אנחנו ממה יש לך להתבייש?"
"ייאלה כנסי ותמדדי!" היא אמרה לי והכניסה אותי למקלחת בלי שאני אגיב בכלל.
מדדתי אותו וזה דווקא ישב עליי יפה. הסתכלתי על עצמי במראה ודיי אהבתי.
"את רואה שזה יפה עלייך." מאי אמרה לי שיצאתי.
"מהממת." שני אמרה לי.
"גם אתן בסדר, סתם מעלפות שלי." אמרתי. הצטלמנו ומאי העלתה תמונה לאינסטגרם אחריי שיכנועים רבים שלה, הלייקים עלו וגם התגובות. ירדנו למטה לבריכה.
שני הייתה הראשונה שקפצה למים אחרייה אני.
תקתקו בדלת אז מאי הלכה לבדוק. צללתי למטה בתקווה לנקות קצת את הראש, לתת למים להרגיע אותי.
אני לא יודעת מה לעשות בקשר למאור, לא יודעת.
הרגשתי מישהו קופץ למים, בטח מאי. עליתי בחזרה למעלה כשהוצאתי את הראש ראיתי את ליאור מולי. הוא העביר יד בשיער שלו וחייך אליי. חייכתי אליו בחזרה.
מה הוא עושה פה?? שיט הבגד ים!
"הן ממש מדרדרות לי אותך האא?" הוא שאל והסתכל לי על הגוף וחייך. הסתכלתי על הבגד ים והסתרתי את עצמי עם הידיים.
"מה..מה אתם עושים פה?" שאלתי ושמתי לב שגם רון פה, מתמזמז עם מאי.
"ניראה לכן שאתן עושות מסיבת בריכה בלי להזמין אותנו?" שיט התמונה באינסטגרם.
"זאת מאי והרעיונות שלה."
"יפה לך הבגד ים .." ליאור אמר לי והסמקתי כמו מטומטמת.
הוא לא הפסיק להסתכל עליי.
"טוב חאלס תפסיק להסתכל!" אמרתי והשפרצתי עליו מים.
"את לא עשית את זה עכשיו." הוא אמר והתחיל להשפריץ עליי גם. התחלנו לריב כמו שניי ילדים קטנים במים. בלעתי יותר מידי מים.
"טוב דיי, זהו." צחקתי ואמרתי כשפניתי לעבר המעקה.
כול כך כיף לי איתו הוא משכיח לי הכול.
"תודי שניצחתי." הוא אמר והתקרב אליי.
"בחלומות שלך." הפעם אני התקרבתי עליו, מדביקה את הפער ביננו.
"מה את אומרת .." הוא אמר כשהיינו ממש קרובים אחד לשנייה ולא הפסיק להסתכל לי בעיניים ומידי פעם בשפתיים, נשכתי את השפתיים, הוא היה ניראה ממש טוב.
לא ממש שמנו לב למה שהולך מסביב היינו שקועים אחד בשני.
הוא התקרב אליי, היינו שנייה מנשיקה.
לא ידעתי מה לעשות…


תגובות (7)

תמשיכיי

04/11/2013 14:34

תמשייכיי

04/11/2013 15:17

נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה
תמשיכע

04/11/2013 15:38

מושלםםם תמשיכיי

04/11/2013 20:29

יאללה נשיקה נשיקה תמשיכי

04/11/2013 22:38

עעעאעאעאעסיעכבחתעי
הלוואי ומאור יראה אותם מתנשקים עכשיו ויקנא…
חולה על הסיפור הזה!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05/11/2013 05:51

נשיקה נשיקה נשיקהה קדימה נשיקהה

05/11/2013 08:07
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך