שני0_0
היי לכולם, אני ממש מצפה לתגובות או לדירוג , אשמח גם לקרוא סיפורים שלכם , תגיבו ואקרא.♥

My life isn't simple פרק 1

שני0_0 26/07/2015 974 צפיות אין תגובות
היי לכולם, אני ממש מצפה לתגובות או לדירוג , אשמח גם לקרוא סיפורים שלכם , תגיבו ואקרא.♥

פרק 1-
נגמרה השנה סוף סוף. חופש גדול , חשבתי שהוא לא יגיע לעולם. אבל הוא הגיע . אני הולכת ל'מחנה קיץ אקסטרים' למשך כל תקופת הקיץ . לא צריך לשלם לזה מכיוון שאני עובדת שם , ותוך כדי ישנם פעילויות. החברים החשובים לי באים איתי לשם – קלואי , פרי,ג'סיקה, שקד וליאם(הידיד הכי טוב שלי והוא הומו). שואלים על חבר? אין עדין . נקווה שנכיר שם. מחר מתחילים את המחנה , כל השנה חיכיתי אליו , אני רוצה כבר לדעת מה יש שם ? איך האנשים ? האם יהיה כיף?
אוי , אני חייבת לארגן תיק , מחר אני נוסעת לשם , יקח לי הרבה זמן לארגן כדאי שאני יתחיל.
הכנתי רשימה של כל הדברים אשר אני צריכה , יצא די הרבה אבל אני הולכת לשם לחודשיים , אומנם יש שם חנויות אבל עדין.
סיימתי לארגן , והתקשרתי לקלואי :
אני: קלואיי את לא מבינה איך אני מתרגשת !
קלואי : גם אני ! אין לי סבלנות כבר , אנחנו בנות 16 !! יאללה צריך חבר !
אני : צודקת , יאללה אני זזה לישון , את מכירה אותי אני לא קמה בבוקר ..
קלואי : חחחחח מכירה טוב מאוד . לילה טוב שי ♥
אני : לילה טוב קלואוש! ♥
ניתקתי את השיחה עם קלואי והלכתי לישון השעה הייתה 12 בלילה כיוונתי את השעון ל6 בבוקר , מקווה שאני יקום .

~בוקר ~
כל בוקר להתעורר עם אותו הצלצול נמאס , קרני השמש מין החלון ביצבצו להם , קמתי פתחתי את החלון , ונשמתי לרווחה איזה כיף, האוויר הצלול על הבוקר.
החלטתי שאני יוצאת לריצה, אני חובבת ספורט מאוד, שחייה זה בעיקר , לבשתי את בגדי הספורט , הברשתי את השערי הארוך השטני, ואספתי אותו לקוקו , נעלתי את נעלי הספורט. שמתי את הדברים האחרונים בתיק למחנה , ויצאתי לריצה .
חישבתי לי מסלול של 4 ק"מ , לא רציתי כל כך הרבה זמן כי אני צריכה להספיק להתקלח שאני יחזור. תוך כדי שרצתי חשבתי על הרבה דברים , איך יהיה לי הקיץ שם , אולי אני יכיר עוד חברים , יכיר חבר, חשבתי על כל כך הרבה דברים , נהייתה לי סחרחורת ראיתי בריזה קרובה אז רצתי הכי מהר שיכולתי כדי להגיע אליה , התכופפתי כדי לשתות , ולפתע נתקלתי במישהו , הסטתי את עיני וראיתי נער אשר נראה בגילי נראה ביותר , שגם מתנשף מריצה, הוא אמר :" בבקשה תשתי , לידיס פרסט (בנות קודם באנגלית )" חייכתי אליו ושתיתי קצת , הלכתי לעשות קצת מתיחות על הספסל ליד . אחרי שהוא סיים לשתות הוא בא לעברי ואמר :" היי , איך קוראים לך ? " הייתי מובכת. "שי , ואתה ? " לדעתי הוא די מנסה להחיל איתי . " דרור , אז את רצה הרבה ?" ממש תחקיר התחיל לעשות .. " תאמת אני אוהבת ממש לרוץ , ולעשות ספורט בכללי , אתה נראה גם חובב ספורט ומכון כושר לא?" הוא היה ממש שרירן , והנחתי לעצמי שהוא מתאמן. " כן אני נורא אוהב גם ." הייתה לרגע שתיקה מביכה , הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה כבר 7 ! אני צריכה להיות במחנה בשמונה , יקח לי עוד זמן להגיע לבית . " אני חייבת לרוץ לבית , להתראות ! " אמרתי ודפקתי ריצה מהירה ביותר !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך