שני0_0
היי בנוות!! חג פסח שמחחחח !! פרק חדש לכבוד החג אם יהיו הרבה תגובות אני יעלה עוד פרק השבוע :) אשמח לחוות דעת או דירוגים זה עוזר לי מאוד בהמשך הכתיבה. אוהבת אחת אחת.

my life isn't simple פרק 10

שני0_0 03/04/2017 749 צפיות אין תגובות
היי בנוות!! חג פסח שמחחחח !! פרק חדש לכבוד החג אם יהיו הרבה תגובות אני יעלה עוד פרק השבוע :) אשמח לחוות דעת או דירוגים זה עוזר לי מאוד בהמשך הכתיבה. אוהבת אחת אחת.

בוקר.
התעוררתי עם כאב ראש מטורף, ניסיתי להבין איפה אני ומה קרה אתמול בלילה.
ישן לידי מישהו, התקדמתי לעבר הראש שלו כדי לראות מי זה.
ארי. הוא כזה יפה שהוא ישן, כמו מלאך, אני לא יכולה להפסיק להסתכל עליו.
מה עשיתי אתמול בלילה?
הסתכלתי על עצמי ושמתי לב שאני בלי השמלה השחורה שלי שלבשתי אתמול, הייתי לבושה בחולצה של גבר ארוכה כמו כותונת בשבילי.
"בוקר טוב נסיכה" לפתע הארי התעורר.
"בוקר " הייתי נורא מבולבלת לא ידעתי מה לענות או לעשות.
"היה לי כיף איתך אתמול בלילה."
השיב לעברי, אוי לא, מה כבר עשיתי.
"מה היה אתמול? מה עשינו?"
"אל תגידי לי שאת לא זוכרת.."
"אני באמת לא זוכרת, עכשיו אתה יכול להגיד לי?!"
"ואי ואי… מה לא עשינו "
"ארי אתה מוכן להפסיק? עכשיו ברצינות אני בלחץ אני רוצה לדעת מה עשינו!"
"סתם, לא עשינו כלום , אני לא מהסוג בנים האלה שמנצלים בנות שהם שיכורות, דאגתי לך אתמול, ראיתי אותך מסתובבת בין מספר בנים שהתחילו לגעת בך, ראיתי כבר לאן זה הולך, אז לקחתי אותך מהמועדון לחדר שלי." אמר, וניסה להרגיע אותי. אולי הוא לא כמו שחשבתי שהוא.
"זה נורא מתחשב ונחמד מצדיך, תודה רבה."
לפתע נזכרתי שוב בבגדים, איפה השמלה השחורה שלי?
"רק עוד שאלה, הייתי עם שמלה ועכשיו אני עם חולצה של גבר, עשיתי משהו עם מישהו שאני צריכה לדעת?"
"לא אל תדאגי, איתי לא עשית כלום, אתמול כאשר לקחתי אותך מין המסיבה כל השמלה שלך הייתה מלאה בקיא וריח של אלכוהול, אז החלפתי לך לחולצה שלי, כדי שיהיה לך יותר נעים לישון.
אל תדאגי השתדלתי שלא להסתכל על כלום, רוב הזמן" ארי התחיל לצחוק.
"איזה פדיחות, תודה רבה אני באמת מעריכה את זה, אני לא יודעת מה היה קורה בלעדייך." נשכבתי בחזרה על המיטה, הכאב ראש הורג אותי, רציתי להמשיך לישון, להיות עוד קצת במיטה.
"בכיף, עשיתי את זה כי באמת אכפת לי ממך. לא הייתי רוצה שיקרה לך משהו רע." השיב לעברי. אם הוא באמת לא היה רוצה שיקרה לי משהו רע, אז לפני שבועיים בתחילת המחנה הוא לא היה צריך לדחוף אותי מהכיסאות. זה עדין מעשה שעשה אשר מרתיעה אותי קצת מלהתקרב לארי, אני לא רוצה להיפגע שוב, דור היה ממש הטעם שלי בבנים, עד שסמכתי עליו הוא עזב.
"באמת אכפת לך ממני?" הבטתי עמוק בעיניו הירוקות כדי לראות אם הוא באמת מתכוון לדבריו, בזמן שהבטתי בעיניו הירוקות, התלתלים הגולשים הוציאו אותי מריכוז, לפתע הוא חייך ושתי גמות לחייו המיסו אותי.
"באמת אכפת לי ממך" השיב לעברי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך