A-188
אז איך יצא? אהבתם את הסיפור?

Need For Speed – אפילוג

A-188 12/04/2014 1494 צפיות 15 תגובות
אז איך יצא? אהבתם את הסיפור?

-אפילוג-

-כעבור שנה-

-שון-

אני יושב ברכב המוכר שלי, כל סנטימטר בו מוכר לי כל כך.
מהתיבת הילוכים, ועד הערכת נייטרוס המורכבת מתחת למושבי העור החדשים.
רעש האנשים מסביבי רועם, אני בבית, במקום שבו הכל נכון ואמיתי בשבילי…
אני נוהג לאט אל עבר קו הזינוק, רעש המנוע והאגזוזים באוזניי כמו סם ממכר עבורי.
הצורך שלי במהירות, לא נעלם, גם אחרי חודשים ארוכים שלא נהגתי במירוץ, בגלל שויקטור כל כך פחד שיקרה לי משהו, כי אני לא בכושר אחרי תקרית הירי.
הרמזור מאותת בצבע אדום, כל שאר המתמודדים מתקרבים גם הם לקו הזינוק.
הפעם, המירוץ הוא לאורה הבהיר של השמש הקופחת, החוקים שבורים, ומי שמגיע ראשון אל קו הסיום, מנצח.
דפיקה קלה על חלון רכבי מושכת את תשומת ליבי, כמו כל הזמן, הוא עומד שמה בחלון, מביט לעברי.
הבן אדם שלימד אותי כל כך המון, ״חתיכת אדיוט, אם אתה מפסיד אתה מכפיל משמרות במוסך״ מחייך אלי ויקטור, את החיוך המוכר והישר שלו.
נאנחתי בחיוך, ״ויקטור, מתי אי פעם איכזבתי אותך?״ שאלתי אותו בביטחון, מחייך אליו את החיוך המעצבן שלי, שהוא כל כך שונא.
״כל כך הרבה פעמים שכבר הפסקתי לספור״ הוא טופח לי על השכם, האור האדום החזק מתחלף לאור צהוב ובהיר.
״נתראה בקו הסיום״ אני קורץ לעברו, לוחץ על דוושת הגז, והאגזוז רועש בקול רם.
הוא מחייך לעברי, וממשיך הלאה, נעלם בין ההמון של האנשים הרבים שבאו הנה.
אני סוגר את החלון, מכין את ידי על קופסת תיבת ההילוכים השחורה.
אני לא מתרגש, או נלחץ, מסלול המירוצים זה המקום הכי טבעי בשבילי, הכי קל.
רגע לפני שהאור הצהוב והבהיר מתחלף לירוק, אני מבחין בהן בין כל האנשים, אני לא יכול לפספס אותן.
הלב שלי לא יכול להחמיץ אותן.
היא עומדת ליד אלכסה, שמלה לבנה ארוכה מתנופפת ברוח הקיצית, שערה הבלונדיני פזור בצורה כל כך עדינה ויפה מסביבה.
חיוכה לבן וישר, מחייך היישר אלי, איך שהוא מהמרחק הרב הזה, עדיין אני מצליח למצוא את הדרך אל תוך עינייה.
ובידייה, תפוסה הילדה שלי, הילדה שהיא כל העולם שלי, שבשבילה אני ימסור את הנשמה שלי.
היא אוחזת באמילי, אמיליה הקטנה שלי.
האור מתחלף לירוק, ואני לוחץ במהירות ובכוח על דוושת הגז הדרוכה מתחת לכף הרגל שלי.
תוך שנייה בודדה מד המהירות עולה ל-360 קילומטר לשנייה, הרכב כמעט עף על כביש האספלט שחור, עוקף את כל המתחרים המפגרים אי שם מאחור.
אני אנצח במירוץ הזה, בשבילן, להוכיח להן עד כמה הם חשובות לי בחיי.
אני נושם עמוק לרווחה, אין כמו בבית, שם הכל נכון ואמיתי, בשבילי זאת המהות.
הצורך הזה… במהירות.


תגובות (15)

אהבתי אפילו יותר מידי..
אופ' לא באלי סופ'!
ונככון שיש עוד עוננה?!;)
חח יאללה המשך לדבר המושלם הזה..

12/04/2014 13:12

אהבתי מאווד :)
גם אם ידעתי מה עומד לקרות בהמשך הסיפור הוא עדיין יצא מושלם !!

12/04/2014 13:52

יש לי את המישחק . שאגב ממש לא דומה לזה.

12/04/2014 14:01

    מה המשחק קשור לסיפור ?

    12/04/2014 14:49

בבקשה עוד עונה… זה כזה מושלם!

12/04/2014 14:26

זה מושלם !! זה אחד מהסיפורים שהכי אהבתי !! את כותבת מוכשרת ואני כבר מחכה לסיפור הבא שלך …
מקווה שיהיה <3

12/04/2014 16:02

יואווו איזה מושלם!!!! תעשי עונה 2 או סיפור חדש!!!

12/04/2014 19:02

ברוררררר שאהבנו את הסיפור הוא מושלםםםםםםם ❤❤❤

12/04/2014 19:21

רק אני או שזה ממש מזכיר את הפרק הראשון? סיפור מושלם כתיבה מושלמת חבל שנגמרר

12/04/2014 19:53

וואי איזה מושלםםם הכתיבה מהפנטת
לא שזה מפתיע אותי אחרי שקראתי
מלא סיפורים שלך אבל עדיין
מחכה לסיפור הבא

13/04/2014 00:36

וואו הרבה זמן לא הייתי באתר!
קראתי את הסיפור הזה והוא מדהים, בדיוק כמו האחרים שלך שקראתי לפניו (:
אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך,
היא אמיתית, בשפה גבוהה, ואת פשוט מתארת את הסיפור בצורה הכי מדהימה שיש !
חסר לך שאת לא ממשיכה לסיפור הבא <3

13/04/2014 21:32

אהבתי מאוד את הסיפור הזההה הוא מאוד יפה והכתיבה שלך ממש כמו של סופרת יש לך עתיד בזה מקווה שתעשי סיפור חדש!!

13/04/2014 21:53

וואו…הסיפור הזה מדהים!! הוא כתוב כ״כ מושלם!!!!!!
זה הסיפור האהוב עלייי!!! תעשי עוד סיפוררררר!!
אני מאוהבת בכתיבה שלךךךךךך!!!!

19/04/2014 13:46

טוב אני לא יכולה לדבר על הכתיבה, אני העלילה!
גאד, שעה אני יושבת וקוראת הכל.
זה מדהים.

17/08/2014 16:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך