Primer plan de Carolina- פרק הבכורה: רעיון משוגע

time machine123 22/06/2016 648 צפיות אין תגובות

קרולינה יצאה מן הכיתה והחזיקה בידה איזו צבת , בה היא תוכל להשתמש כדי לכבוש את ליבו את רומאו. אחת ולתמיד שהוא ישכח מברברה המשוגעת שיש לה ראש מנופח ולב מברזל שלא מרגיש שום דבר.
מבחינתה , ברברה לא התאימה כי היא כל הזמן שיחקה באהבתו. כל עוד היא תגרום לו לפקוח עיניים ולהבין איזו חברה יש לו.
קרולינה החזיקה בידה את התמונה של חולייטה ורומאו מול המרפסת המפורסמת של יוליה מהמחזה הידוע של ויליאם שייקספיר. עודנה מתבונת בתמונה , עלה לפתע למוחה רעיון משוגע שרק מתאים לאופיה השובב.
להיכנס לתוך אחת המקלחות ולהעמיד פנים שהיא מסכנה. קרולינה לא הפסיקה לחייך לרגע.
" אתה תהיה שלי, רומאו מונטרו." קראה לעצמה קרולינה בחיוך שובב. לידה עברו כמה תלמידים ותלמידות בית הספר בלי לדעת מה היא תכננה.

היא הציצה סביבה וכאשר היא ראתה באמת שאף אחד לא עקב אחריה , היא נכנסה לתוך אחד השירותים והפעילה את אחד מן הכישורים האישיים שלה: החיוך שלה. החיוך החמוד שהיא נתנה המיס המון אנשים.
כאשר היא ראתה אותו היא חייכה חיוך ענקי ואמרה: "שלום!" היא קראה בקול הכי מתוק שיכלה להוציא. ורק אחר כך חשפה את הצבת ואמרה לעצמה בלחש: " הפעם אני לא אתן לך לברוח.." אמרה ונכנסה בשקט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך