winchestergirl
שמתי לב שכמות הצפיות עלתה , ואני מאד מודה לכל מי שנותן לסיפור הזה במה , אני חסר לי הביקורות שלכם , אשמח לשמוע מה כדי לשפר , להוסיף , איזה דמויות אתם אוהבים או פחות אוהבים ומה בכלל אתם חושבים עליהם , פשוט חוו את דעתכם בחופשיות אני מאד משתוקקת לשמוע את הצד השני .

road in cord 36'-פרק 26

winchestergirl 28/11/2014 1056 צפיות 2 תגובות
שמתי לב שכמות הצפיות עלתה , ואני מאד מודה לכל מי שנותן לסיפור הזה במה , אני חסר לי הביקורות שלכם , אשמח לשמוע מה כדי לשפר , להוסיף , איזה דמויות אתם אוהבים או פחות אוהבים ומה בכלל אתם חושבים עליהם , פשוט חוו את דעתכם בחופשיות אני מאד משתוקקת לשמוע את הצד השני .

-קולורדו , בלאק רוק ריג'-
הלילה החשוך נפתח בשאריות שנשארו מהסופת שלגים אבל התאפשר לנו לנסוע בכבישים אמנם השלג כיסה את הסביבה אבל כבר החל לימוס .
הייתה לי תחושה כאילו באוטו יותר חם מאשר בחוץ , בלי שום סיבה מדעית או טבעית , אולי זה בגלל כל הכולסטרול שתומאס מכניס לפה ואולי זה בגלל האווירה החמה שיש כאן.
לחשוב שעכשיו לילה ובחיים הרגילים והנורמטיביים שלי הייתי אמורה לישון עכשיו ולהתעורר לעוד בוקר מייסר של לימודים , עשה לי טוב משום שעכשיו אני חופשייה , אני ערה בלילה וכנראה שגם בני הלוויה שלי שיותר אנרגטיים מתמיד , הם קמו משינה ארוכה הרגע ואזרו כוחות.
הנסיעה הייתה קצרה , הגענו לעיירה קטנה "בלאק וואטר ריג' " בקולורדו , הכרתי את המקום וביחד עם זה גם ידעתי שאני רחוקה מהבית וזה העלה בי חיוך.
לא הקשבתי לשיחה שלהם בכלל אבל הבנתי שהם דיברו על אנשים שאני לא מכירה .
"מה את חושבת רוקי ?" קולו של ג'יימס קטע לי את חוט המחשבה
"מה?" שאלתי פתאום
"איפה את מרחפת רוקילי ?" תומאס שאל במתיקות
ציחקקתי אלי , למשמע הכינוי הקיטשי שהרגע המציא לי ועצרתי את עצמי מלענות לו.
שמתי לב שייקח רק מספר דקות עד שנחנה בחנייה והטיפות גשם החלו להתחזק.
כשחנינו , סירבתי לצאת עד שלא אקבל את המעיל שלי משום שקפאתי מקור .
ג'יימס חיפש בבגאז',בתיק שלי ,במושבים אך המעיל לא נמצא.
"מה זאת אומרת איננו?" נכנסתי להלם , היה לי קר מאד.
"הוא לא פה" ג'יימס התייאש מהחיפושים אחר מעילי
"אוי שיט! כניראה השארתי אותו בשירותים של המוטל !" אוי , נהדר.
תומאס פתח את דלת המושב לידי והתיישב , הוא הוריד את הג'קט עור שלו והלביש אותו עליי ואני לא התנגדתי , הוא היה כבר מחומם מעורו של תומאס , היה לו ריח ישן מעורבב עם ריח של פטל ואפטרשייב , הוא נישק אותו בלחי ושתינו יצאנו מהמכונית אל עבר שלט אדום מהבהב , "סופרמרקט בלאק רוק " .
נינה ותומאס כבר נכנסו ונשארתי בחוץ , הולכת באיטיות עם ג'יימס .
"למה סופרמרקטים אם אנחנו במילא אוכלים בדיינרים?" שאלתי
"אנחנו לא נהיה בזמן הקרוב בדיינרים אז אנחנו צריכים להסתדר עם האוכל " הוא ענה
"מה זאת אומרת ?" עדיין לא הבנתי את כוונתו
"את אוהבת קאמפינג?"
די שמחתי לשמוע את זה , אני אוהבת מחנאות , יערות וקומזיצים וביחד איתם זה יכול להיות הדבר הכי כיף בעולם כולו.
נכנסתי בהתרגשות לסופרמרקט ביחד עם ג'יימס , הסתכלתי על האנשים הנחפזים עם עגלות הקניות ולאחר סבב מבטים מצאתי את נינה ותומאס באגף האלכוהול (איך לא) ג'יימס לקח עוד עגלה נוספת לזו של תומאס ונינה .
"למה עוד עגלה ? לא יכול להיות שנהיה עד כדי כך רעבים " שאלתי
"את מכירה את תומאס ונינה , הם יתקעו עם העגלה באגפים מסוימים ויקנו אלכוהול וחטיפים , אני ינצל את העגלה הזו למטרת אוכל שאנחנו אשכרה צריכים" הוא התעצבן מעט במילותיו על תומאס ונינה והלך עם העגלה אל עבר הפירות , הירקות וכולי.
ג'יימס היה אדם מאד בריא , כמובן ששתה אלכוהול אך תמיד היה חשוב לו תזונה בריאה והוא הקפיד על כך , הוא שמר על אורח חיים בריא והיה ספורטיבי במיוחד והתוצאות כמובן בולטות לעין על שריריו .
לעומת זאת , תומאס היה מכור לג'אנק פוד , הוא שתה אלכוהול פי 2 יותר מג'יימס וכבר נראה שהאלכוהול הוא כמו מים בשבילו , אבל הוא היה שרירי מאד , אפילו יותר מג'יימס , איך זה ייתכן ? אין לי מושג.
נינה תפסה פתאום בכף ידי ומשכה אותי לאגף האלכוהול ביחד איתה ועם תומאס .
"תתוודי על סודותייך הכמוסים , מה את אוהבת לשתות ? תבחרי מכאן " נינה הציבה אותי מול ארון הבקבוקים .
"כלום" עניתי , אני לא ממש חובבת אלכוהול , אני שותה בירה פה ושם אבל זה היה חסר טעם לציון כי תומאס כבר דאג לארבע שישיות בירה .
"לא נורא , אנחנו נעזור לך בנושא הזה " תומאס אמר במהירות וחטף כמה בקבוקי וויסקי , בקבוק בודד של ג'ק דניאלס בשביל ג'יימס ושתי בקבוקי וודקה בשביל נינה שזה בעצם היה השתייה האהובה עליה .
בזמן שהם חישבו את את המחירים לפי התקציב שהיה להם, הסיגריות במדף ליד תפסו את עיניי , שכחתי את הסיגריות שלי בבית ולמרות שהסתדרתי טוב בלעדיהם בשבוע הזה , התגעגעתי אליהם ,הם מרגיעים אותו וגורמים לי לאושר .
אז לקחתי שלוש קופסאות ושמתי אותם בעגלה המלאה באלכוהול.
"מעשנת סדרתית התגלתה לנו פה " תומאס חייך אליי בחיוך מפלרטט
"לא סדרתית , מכורה " ציינתי את מצבי הקשה ורגשותיי כלפי הסיגריות .
"עכשיו את אפילו יותר סקסית" הוא קרץ
"אל תתחיל" עצרתי אותו ולנינה נמאס , היא גלגלה עיניים והלכה אל ג'יימס
"בחורה עם סיגרייה ביד , עושה לי את זה רוקילי " הוא המשיך לפלרטט
ואני פסעתי כמה צעדים כדי ללכת ממנו אך הוא חסם את דרכי עם עגלתו .
"עדיין לא סיימנו עם הקניות " הוא אמר ונעמד מולי
"אתה יודע מה אתה צריך לקנות , אתה לא צריך עזרה " ניסיתי לעשות את דרכי במילים.
"אני לא צריך עזרה , אני רוצה עזרה , יש הבדל " הוא ניסה להתחכם
"בשביל לעשות משהו משותף צריך הסכמה של שני המשתתפים , למה שלא תעזור לעצמך?" התעצבנתי
"חבל שאת כזאת עקשנית " הוא אמר ובהה בי ופתאום , משום מקום , הוא שלח את ידיו למותניי והרים אותי לגובה עד שברכיי נגעו בתחתית העגלה , הוא הכניס אותי לתוך העגלה !!!!!!
קמתי מיד ועמדתי על העגלה , תומאס נראה כל כך נמוך יחסית אליי עכשיו .
"רק שתדע שזה ממש אבל ממש לא מדליק בחורות אידיוט !" צעקתי עליו אבל היינו בודיים באגף האלכוהול.
"אוי .. באסה " הוא אמר בציניות וצחק , קפץ על המעקה התחתי של העגלה והסיע אותי במהירות לאורך השדרה. צווחה נפלטה מפי ברגע שהחל להסיע אותי משום שנבהלתי ונפלתי מיד ממצב עמידה לישיבה על בקבוקי האלכוהול של תומאס ונינה .
"כווני אותי אל החטיפים " הוא אמר מבעד ההתרוצצות
"אני לא יודעת איפה זה !!" צעקתי וצחקתי בו זמנית ותומאס צחק איתי
ואז היה הרגע שקלטתי בזווית עייני שיצאנו מהאגף שהיינו בו ואנחנו לא לבד , יכולתי לראות גם את ג'יימס ונינה שצעקה לי בהתלהבות "ככה עושים את זה ילדה !!"
אבל הציבור נראה די אדיש למראות עיניהם , קודם כל נערה עם מעיל עור גברי שענקי עליה בכמה מידות בתוך עגלה עם חתיך שרירי שגבוה ממנה ב15 סנטימטרים זה די מוזר אבל הם רק העיפו מבטם והמשיכו בעיסוקם. הגענו לשדרה ענקית מלאה בכל החטיפים שיש ביקום הזה .
"קחי מה שאת אוהבת " הוא אמר וגלגל את העגלה בזמן שעמדתי ושלפתי דוריטוסים בכל מיני טעמים , הרבה שקיות במבה , בייגלה מלוחים ועוד .
"זהו " אמרתי והוא הסתכל עליי במבט זעוף , הוא הלך מלפניי וחזר עם חמש שקיות ענקיות של מרשמלו . " אין קאמפינג בלי מרשמלו , יש לך עוד הרבה חוקי בסיס ללמוד אני מבין" הוא אמר והניח עוד ארבע שקיות פופקורן בעגלה והסיע אותנו אל נינה וג'יימס שעמדו בתור לבשר .
"נעשה על האש" תומאס הסביר לי ובכך סיימנו את חווית הקניות , שילמנו מכרטיס אשראי מזויף של תומאס , הכנסנו את כל השקיות למושב האחורי ביני ובין נינה והתחלנו לנסוע אל תוך היער .
"בואו ניתן לכיף להתחיל " ג'יימס אמר עם המפה בידיו .


תגובות (2)

אננ חושבת שהסיפור ממש מושלם
אבל עדיין לא הבנתי מה הקטע של תומאס הוא מסטורי מידי
תמשיכי דחוףףףףףףףף

28/11/2014 22:48

    תומאס אכן מסתורי , ויש לכך סיבה , אני לא יגיד לך מה היא מכיוון שלכך אורך הסיפור פיזרתי פאזל ואני מצפה ממך לאסוף את החלקים כדי לגלות את תומאס , תודה רבה על התגובה שלך (:

    28/11/2014 23:27
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך