road in cord36'-פרק 25

winchestergirl 24/11/2014 943 צפיות תגובה אחת

"אני משועממת !" נשפתי ברוגז בזמן שהסתכלתי מהחלון כדי לראות את תנאי סופת השלגים.
"אני יודע , זה לא מה שהיה לי בראש כשהחלטתי לבוא לכאן " ג'יימס ענה מהשולחן הקטן ליד הדלת . השלג ירד בהמונו , שכבה לבנה וגדולה שמכסה הכל . זה היה יכול להיות יפה רק אם זה לא היה נותן לי הרגשה של לכודה .
ואז הבחנתי באורות של הקורד נכנסים לחנייה ליד חדרנו , מוכיחה שהשלג היה נוראי.
"תומאס חזר " הודעתי , נותנת לוילון ליפול . שמעתי את דלת המכונית נפתחת ונסגרת ואז את צליל המגפיים של תומאס רוקעות מחוץ לדלת לפני שנכנס לבפנים. רק המרחק המועט שבין המכונית לחדר במוטל השאיר אותו מכוסה בשלג שהוא ניער ממנו כשטרק את הדלת מאחוריו.
"כן , אין מצב שאנחנו יוצאים בזה , זה היה מספיק רע עד עכשיו אבל זה הולך להפוך ליותר קר והדרכים יסגרו , הברים יותר מדי רחוקים ללכת אליהם , כנראה שאנחנו תקועים כאן " הוא דיווח דרך האנחות שלי ושל ג'יימס . נינה נראתה כאילו לא אכפת לה . היא לא שמה לב בכלל שתומאס נכנס , היא העבירה בין הערוצים בטלוויזיה הקטנה מהמיטה האחרת , עיניים נעולות בצבעים.
"לא הכל רע , אני הצלחתי להגיע למכולת לפני שנסגרו ללילה והשגתי לנו כמה בירות וחטיפים " תומאס הניח את השק על השולחן , מוציא את הבירה ישר .
"אני מניחה שאני רק יעמיד פנים שזאת מסיבת פיג'מות ושאני רוצה להיות תקועה בחדר הזה עם שלושתכם " החמצתי פנים
"אלוהים , תודה רוקסן , גם אנחנו אוהבים אותך " נינה מילמלה ותפסה בירה משל עצמה
"את יודעת למה אני מתכוונת . אני רוצה לעשות משהו כיף " קיפצתי בחזרה למיטה ובהיתי בתקרה . המקום הזה הרגיש כמו פונדק , מילה שהביאה תמונות של מקום מוזר וגחמני למוחי , אבל לא היה הבדל בין שום מוטל שטותי ששהינו בו .
חשבתי לעצמי שאני עוד עלולה להשתגע אם השלג הזה ימשך עוד הרבה זמן.
"אנחנו יכולים לגלח את ג'יימס " תומאס הציע
"אחי , הצעת את זה מספיק פעמים שזה כבר לא נשמע כבדיחה , רק אומר – תתרחק מהשיער שלי !" ג'יימס ענה
"מה אנשים נורמלים עושים במסיבת פיג'מות ?" נינה פתאום השמיעה קול מהצד השני של החדר , הסתכלתי לכיוונה והיא המניכה את הטלווזיה וריכזה את תשומת ליבה בי עכשיו.
"אני לא יודעת . אני מניחה שכשהייתי קטנה היינו משחקים ודברים כאלה . היינו עושים …. לוח סיאנס "
"לא קורה " תומאס התפרץ
"קל כנוצה , נוקשה כמו קרש (שמות של משחקים ) "
"רוקסן! ברצינות , איך לא מצאת את עצמך אחוזת דיבוק עם השטויות שעשית ?"
"לא ידעתי ! חשבנו שזה סתם משחק ילדים . שום דבר לא קרה אף פעם ! בכל מקרה … אנו יכולים לעשות אמת או חובה או לסובב את הבקבוק " אמרתי
"אמת או חובה אני יכולה להבין מהשם , אבל מה זה סובב את הבקבוק ?" נינה שאלה ואני מופתעת שדווקא היא מכולנו לא יודעת מה זה.
"זה משחק נוראי נינה " ג'יימס אמר מהר. כל העיניים מתמקדות עליו , מתחקרים.
"או נכון ! סיימת בסוף מנשק את סוזי אוזי בחטיבת הביניים ! בן אדם , אני שכחתי מזה לגמרי " תומאס אמר .בקושי מנסה להדוף את צחוקו .
ג'יימס סידר את לסתו , מסתכל באחיו .
"יאללה בואו נשחק במשחק הזה , נראה מה זה " נינה אמרה
"טוב " אמרתי , מסתכלת סביב "אין לנו בקבוקים ריקים עכשיו "
"חכי רגע " תומאס אמר . הוא לקח את אחד הכוסות מפלסטיק שהמוטל מספק והוא שפך את הבירה שלו לתוכה.
"עכשיו יש לנו " אמר
אני זזתי ראשונה , בועטת בתיק נסיעות שהיה מלפני שתי המיטות בקצה , עושה קצת מרווח . התיישבתי על הרצפה והסתכלתי בין שלושתם .
"אני בעד זה , אבל חבר'ה אתם מבינים את הסיכויים הגבוהים של לנשק אחד את השני נכון?" שאלתי
"לא אם את היחידה שמסובבת " ג'יימס הציע , בחוסר רצון תופס מקום על הרצפה מולי
"ג'יימס ! זה לא 'סובב את הבקבוק ' , זה משחק אחר שנקרא 'בואו נתמזמז עם רוקסן ' " צחקתי
"אני בעד המשחק הזה " תומאס חייך , לוקח לגימה מהכוס שלו ומתיישב לצידי , מניח את הבקבוק באמצע . אני לעגתי ודחפתי אותו בשובבות.
"קדימה נינה , בואי שבי לידי " אמרתי , מפנה לה מקום להתיישב , היא באה והתיישבה במעגל הקטן " אוקיי תסובבי ראשונה " הורתי לה
"רק .. לסובב את הבקבוק ?" היא שאלה מסתכלת על זה כאילו זה פצצה.
"ומכאן השם , בלשית " תומאס אמר .
נינה אחזה בבקבוק בין אצבעותיה ונתנה לזה סיבוב . זה האט ועצר על תומאס .
"אוקיי , נינה אנחנו באמת הולכים –" דבריו של תומאס נקטעו ממה שהוא עמד להגיד על ידי השפתיים של נינה על שלו .
"היי אישה ! לא מגניב ! אנחנו חייבים להסתדר עם כמה חוקי בסיס !" הוא אמר דוחף את נינה לצד.
"שיחקתי את זה לא נכון ?" נינה חייכה ושאלה . בקושי יכולתי לישמוע אותה אבל את ג'יימס הצלחתי לשמוע מצוין , פי 2 יותר ממנה צוחק מולי ולא יכולתי להתאפק גם אני .
"לא , זה היה נכון נינה . אולי .. תתקשרו ביניכם יותר לפני הפעם הבאה ולא תכנסו לזה ישר " חייכתי . נינה הייתה כמו אחות בשביל תומאס והוא יכל לנעוץ פגיונות בנינה עדיין כשאמרתי לו שהוא הבא בתור , הוא לקח נשימה עמוקה וסובב .
"קדימה , קדימה " הוא מלמל כאשר זה החל להאט לידי אבל המשיך להסתובב, לא נעצר עד שזה היה על ג'יימס .
"ברצינות ?!" תומאס שאל מרים את ידיו במחאה.
"אני חושבת שאנחנו יכולים לפטור אותך מזה " אמרתי , טופחת על הכתף של תומאס.
"מה לגבי היי פייב ?" תומאס שאל , מחזיק בכף ידו אל עבר ג'יימס שהחליק גם הוא את שלו בשל תומאס.
"אוקיי תורי " אמרתי ותפסתי את הבקבוק בין אצבעותיי , הפעם הבקבוק עצר בין ג'יימס לנינה שעשו "זוג או פרט " בשביל זה , שבו נינה ניצחה . חייכתי לעברה , נשענת קדימה כדי להתקרב אליה . היא נשארה איפה שהיא מחייכת אליי בחזרה , החזקתי אותה חזק , מושכת אותה לעברי אוספת את שפתיה בשל . היינו חברות טובות , ולא היה שום דבר מיני בנשיקה שלנו , זאת הייתה בשבילנו נשיקה חברותית ומצחיקה בין חברות טובות.
"זה היה יותר כיף מהנשיקה עם תומאס " היא אמרה
"כן " צחקתי "טוב " המשכנו עוד כמה סיבובים כאלה אבל המשחק מהר מאד הפך למזויף , הם רימו כל הזמן והספקנו לנשק את כולם .
"אוקיי אני מבטלת את זה !" סוף סוף הודעתי אחרי הסיבוב האגרסיבי של תומאס , לקחתי את הבקבוק מהמעגל וזרקתי אותו לפח .
"נהיה מאוחר , אתם חבר'ה רמאים , והשפתיים שלי נהיות סדוקות " הלכתי לתומאס , נשענת למטה ומנשקת אותו במתיקות על שפתיו מתמהמהת קצת יותר זמן מהנשיקה במשחק ומשאירה אותו עם עיניים המומות . ואז עשיתי את אותו הדבר לג'יימס ונינה .
"הינה . זה איך כולם מנצחים במשחק הזה . כדאי מאד לאף אחד לאף אחד לשים את החזייה שלי במקפיא כשאני הולכת להתארגן , אחרת יהיה גיהנום לשלם !" אתמול הם עשו את זה לנינה ואני פחדתי שיעשו את זה גם לי בזמן שאני מתארגנת לנסיעת לילה , עדיין לא יודעת לאן , שוב .
זה כבר הפך למן מנהג , לנסוע בלילה ולהיות ערים בעיקר בלילה וביום לישון .
הסתובבתי והלכתי עם נינה לחדר אמבטיה להתכונן , עוזבת את האחים עם חיוכים מופתעים על פניהם.


תגובות (1)

מושלםםםם
תמשיכי דחוףףףףף

25/11/2014 08:37
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך