Edward ScissorHands
בבקשה להגיב, ואני אחזור ואומר: זה *במקום* פרק ארבע הקודם שפרסמתי. חברה בדיוק הכריחה אותי לראות סרט קיטש דביק ויצא לי הפרק זוועה ההוא. להגיב!!!!!!!!!!!1

smart brain stupid haert- במקום פרק 4 הקודם; זה פרק 4 החדיש והמחודש, להתעלם מהקודם

Edward ScissorHands 26/02/2015 615 צפיות תגובה אחת
בבקשה להגיב, ואני אחזור ואומר: זה *במקום* פרק ארבע הקודם שפרסמתי. חברה בדיוק הכריחה אותי לראות סרט קיטש דביק ויצא לי הפרק זוועה ההוא. להגיב!!!!!!!!!!!1

וככה זה המשיך חודשיים. סטפני התרחקה מהחבורה שלנו, ומצאה חברות חדשות. הייתי צריכה להתמודד עם היותר-מדי-חיבה של פיטר אליי, ועם היותר-מדי-חיבה שלי אל דרק. לא הראיתי את זה, אבל בחלומות שלי הוא תמיד הופיע. יום אחד ישבנו כולנו על מדשאה מרוחקת, נהנים מהשמש שהודיעה לנו שבבוקר אנחנו יוצאים לחופשת קיץ של חודש וחצי. "היי, מי רוצה לבלות את החופשה בבית קיץ של המשפחה שלי? זה מקום די אדיר." פקחתי עיניים ובהיתי בלורי. חייכנו וקפצנו וצרחנו והתחבקנו. "הלכנו לארוז!" צעקתי ורצנו. דחסתי למזוודה שלי את כל בגדי הקיץ שלי והלכתי לישון מוקדם.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
התעוררתי בבת אחת, ומיד חייכתי למחשבה שנלך לבית קיץ של דרק. עם דרק. קפצתי מהמיטה ולקחתי בגדים. ביקיני עם חלק עליון לבן וחלק תחתון שחור, גופייה אדומה משוחררת ומיני-ג'ינס בהירות. אני ולורי הלכנו, והרכבתי משקפי שמש. קפצתי במושב הנוסע הקדמי ומיד אחרי זה הצטרף דרק. יצאנו בשיירה של שלוש מכוניות: הג'יפ השחור הגדול שלי מוביל עם דרק שלא הסכים לגלות איפה הבית, לורי וג'יימסון בטויוטה שלו, ופיטר בסובארו שלו. אחרי נסיעה של שעה וחצי, נכנסנו לחורשה/יער שטוף שמש ועצרנו מול בית נופש ענק, עם בריכה טבעית ומפל. דרק פתח את הבית וישר רצתי ללמעלה וקפצתי על מיטה בחדר ענק עם מרפסת ומדרגות גישה לבריכה הטבעית עם המפל. "החדר הזה שלי!" צעקתי. דרק הופיע וחייך במלאכיות. "נראה. רוצה ללכת לבריכה?" הסמקתי והנהנתי. הורדתי את הגופייה ואת המכנסיים ודילגתי במורד המדרגות. נגעתי בקצה הבוהן שלי במים וקפצתי לאחור. "המים קפואים!" קראתי. דרק בא במכנסי בגד ים רפויים. "כן," הוא אמר. "אבל אם נמצאים מספיק זמן במים מתרגלים לזה," הוא הוסיף בחיוך ממזרי ודחף אותי. הקור הציף את כל גופי וירקתי מים. "טוב, תעזור לי לעלות," אמרתי והושטתי את היד שלי. הוא תפס בה ומשכתי אותו בכל כוחי למטה. הוא נפל והתנשף. "המים באמת קרים." הוא הודה. צחקקתי. "מה אתה אומר," השבתי לו. "בואי, אני רוצה להראות לך משהו," הוא אמר פתאום ותפס בידי. נגררתי אחריו עד שעמדנו מול המפל שנשפך בכוח. "תעברי. אני מבטיח שזה בסדר. את לא תיפלי." צעדתי למפל בהיסוס והוכיתי על ידי מים. צעדתי בעיוורות קדימה ופקחתי עיניים. מיני מערה הייתה מוסתרת שם, גומחה נחמדה. "וואו," התנשמתי והעברתי יד על האבן המחוספסת. דרק עמד שם עם כל התפארת של הקוביות שלו, והסתכל עליי. "מה?" שאלתי. "נפל לי הביקיני?" שאלתי והרמתי יד אל החלק העליון של בגד הים שלי. עדיין היה שם. הוא נחר בצחוק. "הלוואי. לא, את פשוט… יפהפייה." את המילה האחרונה דרק לחש. הסמקתי. האור התכול העדין בטח הסתיר את זה. לא ידעתי מה לומר. האם הוא מתכוון למה שאני, טיפשה חולת אהבה שכמותי, חושבת? או שהוא עוד שנייה יצחק ויטפח לי על הכתף? הוא התקרב אליי לאט. הפעם הסמקתי עמוקות, ובטח נראיתי כמו האור האדום ברמזור. "נטלי," הוא מלמל והפגיש את שפתינו. חום עמוק התפשט בי, ומיד החזרתי לו נשיקה. ידיי נורו אל עורפו, ושיחקתי בשערו הרטוב. הוא חיבק את מותני והצמיד אותי אליו. זה היה מדהים. וגם בסדר; כבר חודשיים שאני מכירה אותו. הוא משך את ראשו לאחור. "אז זה בסדר?" הוא שאל בחוסר וודאות. עד כמה שזה היה קשה לי, הייתי חייבת לענות לו כך: "תלוי למה אתה רוצה אותי. אני.. אני לא אהיה סטוץ. אם אתה רוצה אותי בתור… בתור בת זוג.. אז כן, זה בסדר." הוא חייך חיוך ממיס והידק את אחיזתו. "אז אנחנו… ביחד." הוא אמר בחמידות מהוססת. התרוממתי טיפה על קצות האצבעות ופגשתי בשפתיו. לאחר נשיקה ממושכת חייכתי. "כן." הסכמתי. הוא סובב אותי במקום. "אנחנו זוג," הוא אמר בשמחה. צחקקתי. "אני צמאה. בוא נלך לבית." אמרתי ומשכתי בידו אל מחוץ ל"גומחת האוהבים" שלנו. "הנה אתם! חשבתי שנאבדתם ביער או משהו!" צעקה לורי וחיבקה אותי. ואז בחנה בעין מיומנת את הסומק על הלחיים של שנינו. "בואי, נכין לימונדה." היא אמרה ברוב כוונה ומשכה אותי לבית. בגד הים הצהוב שלה השתלב עם האווירה הקיצית. "ספרי לי הכל!" היא ציוותה והושיטה לי לימון מסחטה וסכין. התעסקתי בחצייה של הלימון ובסחיטתו, ונמנעתי מעיניה הירוקות. "כלום. סתם עשינו קצת צחוקים ו…" לא סיימתי את המשפט, אבל הדגשתי את ה"ו.." בצורה ידענית. "אוההה, אתם כזה זוג חמוד!" זרקתי עליה חצי לימון סחוט. "תסתמי! אין לי מושג מה לעשות עם פיטר עכשיו. את יודעת שיש לו איזה קטע איתי.." אמרתי בדאגה. היא משכה בכתפיה. "הוא עם סטפני." חייכתי. "אז הכל בסדר!" צעקתי וחיבקתי אותה. היא צחקה. "הכל בסדר," היא הסכימה. סיימנו לסחוט חמישה לימונים והוספנו סוכר וקרח. לקחתי חמש כוסות ויצאתי. הנחתי את המגש על שולחן קטן והתיישבנו על כיסאות שיזוף. מזגתי לעצמי כוס ושתיתי מהקשית המסולסלת. עצמתי עיניים והתרכזתי בקור של הלימונדה ובחום של השמש. שמתי משקפי שמש ונאנחתי בעונג. זו הייתה חופשת קיץ ראויה לשמה. ידיים גדולות מרחו עליי קרם הגנה, ופקחתי עיניים בהפתעה. דרק. הוא שם על הבטן שלי, על הרגליים שלי, ועל הצוואר והחלק העליון ביותר של החזה. הוא קצת התעכב שם, וסטרתי לגב ידו. הוא צחק והניח את הכוס שלי וסובב אותי. הוא מרח על הגב והעורף שלי. כשהוא סיים הסתובבתי ולקחתי שלוק גדול מהלימונדה. "בלי אפילו תודה?" דרק שאל בטון נפגע וציני. הנחתי את הכוס ואת משקפי השמש. נישקתי אותו על השפתיים נשיקה חמה וממושכת. הרגשתי איך הוא נמס במגע של שפתי. "אהמ," ג'יימסון אמר וחייכתי. "עכשיו אתם יודעים איך כולם מרגישים לידכם כשאתם מתמזמזים." אמרתי בשמחה. דרק צחקק והרים אותי, נשכב על הכיסא, ואז השכיב את גבי עליו. התרפקתי עליו. השמש התחילה להיות קצת יותר מדי בשבילי, אז קמתי והלכתי למטבח לקחת תפוח. "אז את ודרק ביחד?" פיטר שאל ונשען על השיש לידי. הנהנתי. "מגניב," הוא אמר בטון עצור והלך מהחדר בצעדים מהירים.


תגובות (1)

אהבתי
תמשיכי!!

27/02/2015 17:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך