לובאטיקית
ארוך , ארוך ארוך !! הייתה לי המון השראה , זהו בערך (:

So Alive – פרק 1

לובאטיקית 23/09/2014 755 צפיות 2 תגובות
ארוך , ארוך ארוך !! הייתה לי המון השראה , זהו בערך (:

" אתה לא עושה לי את זה ! " צעקתי עצבנית והסתובבתי בחדר שלי . " אני מצטער מתוקה אבל זאת החלטה שלי " אבי קם מהמיטה שלה ויצאה . " כוסאמק " מלמלתי לעצמי ולקחתי את הטלפון שלי וישר התקשרתי לאמא שלי בבכי . " אמא ? " ניגבתי את דמעותיי עם השרוול של הפיג'מה שלי . " מתוקה שלי קרה משהו ? " היא שאלה בדאגה . " אבא מתחתן עוד פעם והוא מכריח אותי להיות שושבינה " התיישבתי על המיטה . " חמודה .. זה לא נורא , היא לא מחליפה אותי .. ותזכרי שאת בחרת לגור אצל אביך " היא אמרה וניסתה לעשות לי רגשות אשמה , מניפולטיבית . " קוראים לה ורוניקה , יש לה ילד בגיל שלי בערך ועוד ילדה קצת יותר קטנה ממני .. את מבינה איזה סיוט ? " נשכבתי אחורה . " את יודעת מה ? תנסי שבועיים לחיות איתם , אם לא מתאים לך אני אארגן עם אבא שלך שתבואי אצלי .. טוב ? " היא אמרה ושמתי לב שהיא מאושרת . " טוב " ניגבתי את הדמעות שלי , אני שונאת את ורוניקה . " לילה טוב אהובה " " לילה טוב אמא " אמרתי וניתקתי . מחר החתונה , כבר בחרתי שמלת שושבינה ופעם ראשונה אני אפגוש את הילדים שלה . ירדתי למטה להכין לעצמי תה , אני חייבת להירגע .. אבל איך ? אני כל כך עצבנית . " מחר תלכי עם ורוניקה והבת שלה , קת'י למספרה וזה לא נתון לדיון בכלל הבנת ? " הופיע פתאום אבי מאחוריי . " טוב " גילגלתי עיינים ועליתי לחדר שלי .

קמתי , בוקר של חתונה . אבי לא היה בבית וכשקמתי חיכה לי פתק על המקרר : ' בוקר טוב ישנונית , יצאתי לסידורים .. עוד מעט ורוניקה תבוא לאסוף אותך .. תתארגני ותיקחי בתיק את השמלה והנעליים , אבא .' נכנסתי להתקלח זריז והתארגנתי ללכת למספרה ול'סידורים' .
" שלום ! " נכנסה ורוניקה בלי שום התראה . " בוקר טוב " חייכתי , אולי זה לא כזה נורא . " קת'י תתנהגי יפה " אמרה ורוניקה לקת'י , היא בהחלט נראת שחצנית . " מצטערת , אני קת'י .. ואת ? " היא אמרה באמת בנחמדות , ולא סתם . " ליסה " חייכתי . " איזה יופי שאתן מסתדרות .. עכשיו צריך ללכת למספרה ומניקור פדיקור .. יהיה לכן כיף " אמרה ורוניקה בחיוך . " אז את עכשיו תלמדי בתיכון שלי ? " התחלתי שיחה עם קת'י . " כן .. גם ככה התיכון הקודם לא היה הכי טוב " היא השפילה את מבטה . " מה קרה שם ? " שאלתי בסקרנות . " סתם , כלום " היא הרימה את פניה וחייכה חיוך מזויף . נכנסנו למכונית של ורוניקה והתחלנו לנסוע . כל היום רק התפנקנו והכרתי את קת'י ממש טוב והיא ממש חמודה .. לעומת ורוניקה שהייתה לחוצה ועצבנית במשך היום . בחדר של הכלה באולם אני וקת'י התלבשנו וכבר היינו מסורקות ומאופרות . גם ורוניקה התלבשה , היא לבשה שמלה ממהמת ונעלה נעלי עקב לא גבוהות מדי שהיו ממש יפות , היא נראתה מאוד יפה . " אתן ממהמות " חייכה ורוניקה .. " גם את " חייכתי , אני לא רגילה לתת מחמאות . " אמא את מדהימה ! " חיבקה קת'י את ורוניקה . " איפה אבא שלי ? " נזכרתי באבי , איפה הוא ? לא ראיתי אותו היום . " הוא בטח מתארגן … קת'י תתקשרי לדייויד " היא אמרה והתיישבה על הכיסא . " את לחוצה ? " ניסיתי להיות נחמדה . " עשיתי את זה כבר בעבר , אבל זה מרגש כמו הפעם הראשונה " היא חייכה אליי . " אמא דייויד לא עונה " היא אמרה וזרקה את הטלפון על הכורסה . " למה את מתקשרת ? דווקא ? את לא רואה שאני עסוק ? " התפרץ מישהו לדלת . הסתובבתי במהירות וזה אכן היה דייויד .. הוא היה נראה טוב יותר ממה שדמיינתי .. " אמא שלך מתחתנת היום ולא אכפת לך ? " אמרה עצבנית ורוניקה . "לא ממש" הוא נכנס . רק הטון שלו עצבן אותי , ידעתי שלא הכל מושלם .. לצערי ." מי את לעזאזל ?" הוא הצביע עלי . " ליסה " קמתי משם עצבנית , אני שונאת את זה שהוא מתנהג בארסיות .. זה תמיד כל כך מעצבן אותי ." הסתנוורת מהיופי ? חכי אני מביא לך משקפי שמש " הוא אמר . "חי בסרט " מלמלתי לעצמי ויצאתי משם .

אבא שלי וורוניקה כבר זוג רשמי , כל האורחים רוקדים ואני וקת'י ביניהם ." זה כל כך מעייף " אני וקת'י צחקנו . " אל תתייחסי לדייויד , למזלנו הוא לא יהיה בתיכון איתי ואיתך " התיישבנו על ספה אחת מחוץ לרחבה . " למה את עוברת והוא לא ? " הסתקרנתי . " לא כל כך רציתי לעבור, אבל הוא אהב להשפיל אותי מול כל הבית ספר " היא השפילה מבט . " אוי אני מצטערת .. לא הייתי צריכה לדבר על זה " הרגשתי נורא עם עצמי .. " זה בסדר .. הוא פשוט נורא מגעיל וחסר רגשות , אז אל תתייחסי בכל מקרה " היא קמה ואני אחריה . " נחזור לרקוד?" שאלתי . " ברור " היא חייכה ורצנו לרחבה לרקוד .

" הייתה חתונה כיפית " אמרתי בדרך חזרה .היינו בג'יפ של אבי , אבי נהג , ורוניקה נרדמה ואני קת'י ודייויד תקועים מהאחורה . " נכון " קת'י חייכה . " אני כל כך עייפה " אמרתי ופיהקתי . "והעקבים האלה כואבים לי " הורדתי את העקבים וזרקתי אותם קדימה . " תילכי יחפה ? " אבי שאל אותי . " כן " חייכתי . " איכס " דייויד היה חייב להעיר . " מפריע לך ? אתה הולך יחף ? לא אז אל תתערב " אמרתי עצבנית ואבא שלי חנה . יצאתי מהאוטו , באמת יחפה .. אבא העיר את ורוניקה וגם דייויד וקת'י יצאו מהאוטו ." עוד שניה אני נרדמת בתוך המזרקה " אמרתי ופיהקתי . "לעזור לך להיכנס ? "קת'י צחקה וניסתה לדחוף אותי למזרקה . " בי כולם " נכנסתי בדלת ובטעות טרקתי להם את הדלת בפרצוף . " ליסה " אבי נכנס עצבני , " לא שמתי לב סליחה " עליתי במדרגות ומייד נכנסתי לחדר וטרקתי את הדלת . החלפתי זריז לטרנינג , שמתי מזגן ופשוט נרדמתי …


תגובות (2)

תמשיכי

24/09/2014 10:28

תמשיכייי

24/09/2014 10:47
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך