snowbarry
חחח יש לי הרגשה שהולכות פה יותר מדי נשיקות לחיים. תיהנו ותגיבו!

that night פרק 20

snowbarry 17/05/2015 724 צפיות אין תגובות
חחח יש לי הרגשה שהולכות פה יותר מדי נשיקות לחיים. תיהנו ותגיבו!

סבסטיאן יצא מחנות הבגדים בקניון והתיישב בתוך בית הקפה. ואז זוג האנשים שיהיה הכי מביך לפגוש נכנסו. קורט וצ'נדלר. הם התיישבו ליד שולחן בבית הקפה. סבסטיאן חשב לרגע, ואז קם והלך לדבר איתם. "היי, קורט." אמר לו סבסטיאן. "סבסטיאן. היי." הרים קורט את הראש. צ'נדלר הסתובב וחייך אליו חיוך מבולבל. "אהמ, בלי להעליב, אבל אנחנו לא חברים, אז מה אתה רוצה?" אמר קורט. "טוב, אולי כדאי שננסה להיות חברים." חייך סבסטיאן את החיוך הכי חמוד שלו, מנסה לרכך את קורט. "למה?" ענה קורט בקרירות. "כי.. בגלל זה." פלט סבסטיאן והרים את היד. קורט הסתכל עליה וראה טבעת זהובה נוצצת לו על היד. "מה זה אמור להביע?" שאל קורט. "זה.. טבעת אירוסים." השפיל סבסטיאן מבט. צ'נדלר פלט נשיפה ארוכה מהפה. "וואו. טוב." הוא אמר בשקט. קורט וסבסטיאן התעלמו ממנו. "אתם מאורסים..?" אמר קורט לאט. סבסטיאן הנהן. "הוא הציע לי אחרי טקס הסיום. פשוט חשבתי שאני צריך להגיד לך, כדי שאולי עכשיו העניינים בינינו יהיו בסדר. ואז אולי אפילו תבוא לחתונה לשמוח אתנו." דיבר סבסטיאן לאט. קורט נשם עמוק. "טוב, אני לא מספיק מיודד איתך כדי להגיד לך שאתה צעיר מידי או משהו, אז אני פשוט אשאל מתי החתונה. כי זה סופר מוזר." סבסטיאן התחיל להתרחק לדלת. "עוד יגיעו הזמנות. " סבסטיאן ענה ולפני שיצא הוא שלח לקורט עוד חיוך גדול. קורט הסתכל על סבסטיאן יוצא משם. "אוי אלוהים." הוא נאנח אל צ'נדלר. "אז.. " אמר צ'נדלר. "זה מפריע לך? שהם מאורסים." הוא שאל. "אני לא יודע. זה פשוט.. שוק גדול." מלמל קורט. צ'נדלר יישר את המשקפיים וניסה להחזיק לקורט את היד. קורט היסס ואז החזיק את היד של צ'נדלר בחזרה.
בליין ישב בבית וחיכה לסבסטיאן שיחזור. הוא פתח את הטלפון והתחיל לעבור על הרשימה של מקומות אירועים שאמא שלו שלחה לו. היא רצתה שהוא יעבור עליהם ויחליט אם אחד מהם מוצא חן בעיניו. הוא בדיוק הסתכל על אולם אירועים גדול הרבה יותר מידי כשסבסטיאן נכנס בדלת. "הנה הארוס היפה שלי." קרא בליין. סבסטיאן חייך אליו ונאנח. "מה קרה?" שאל בליין כשסבסטיאן התיישב לידו על הספה ונתן לו נשיקה מהירה על הלחי. "סיפרתי לקורט על זה." ענה סבסטיאן ונפנף בטבעת. "או. וואו. מה הוא אמר?" הזדקף בליין. "הוא די חטף שוק. אבל השתדלתי להיות ממש מקסים כדי למצוא חן בעיניו. כאילו, עכשיו, כשאנחנו לא חומדים אחד לשני את החבר, אנחנו יכולים באמת להכיר את השני. אז, השתדלתי להיות חמוד." "אתה טוב בזה." חייך בליין ונשען לנשק אותו.
"הם מה?!" צרחה טינה. קורט ענה לה בעצבים. "בפעם המיליון, מ א ו ר ס י ם ." "אוקיי, אני הולכת לתת לבלייני דייז חתיכת כאפה ידידותית, כי אפילו שהוא סבסטיאן חמודים ומאוהבים והכול, הם בני 18! הם סיימו לימודים לפני שבוע!" היא המשיכה לצרוח ורצה למטה למצוא את הטלפון שלה כדי שתוכל להתקשר אל בליין ולצעוק עליו. "הלו?" בליין ענה. "אתה הצעת לסבסטיאן נישואים?!" היא צווחה על הטלפון. "היי, טינה.." בליין גיחך קצת. כי לשמוע אנשים מתחרפנים על זה סתם הצחיק אותו, בגלל שאין שום מצב שהוא מתחרט. "בליין.." ניסתה טינה להירגע. "אתה לא יכול להתחתן.. אתה עוד כל כך צעיר ו.. אני סתם מדברת עכשיו, נכון? אין מצב שאתה משתכנע, נכון?" היא שאלה. "נכון." הוא חייך לעצמו. "טוב.. אז.. אני הולכת לספר לכולם." היא פלטה את הדבר היחיד שנשאר לה לעשות. "לכי על זה, טין טין." צחק בליין וניתק. היא נשפה בעצבים מהפה וסימסה לרייצ'ל. "מה הדבר הכי היסטרי שיכול לקרות?" היא שלחה. רייצ'ל ענתה. "בהקשר של..?" "בליין וסבסטיאן." הקלידה טינה תשובה. מרוב התרגשות היא הפילה את הטלפון, ואז היא קמה להרים אותו וראתה את התשובה של רייצ'ל. "נפרדו?" "גרוע יותר. כל כך גרוע יותר." היא שלחה. "מה??" שאלה רייצ'ל. "מ א ו ר ס י ם." ענתה טינה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך