השקעתי ממש תגיבו

the story of us

29/08/2014 619 צפיות תגובה אחת
השקעתי ממש תגיבו

היי קוראים לי מורן דקל אני בת 16 גרה בתל אביב. יש לי שיער חום בהיר ועיניים ירוקות גדולות אני גבוה רזה ובהירה . יש לי חבר שקוראים לו דן הוא החתיך של השכבה הרבה בנות מתלקקות עליו ומרכלות עליי שאני מנצלת אותו למי אכפת? העיקר שאני אוהבת אותו והוא אוהב אותי . הרבה פעמים כבר קרה שרבנו ואז חזרנו והוא יצא עם שרון שהיא במקרה החברה הכי טובה לשעבר שלי על תחשבו שסלחתי לה על זה . אני עדיין בתולה למרות שאני יוצאת עם דן כבר שלוש שנים , אתם חושבים לעצמיכם איזה ייבוש? אבל לא הוא לא מוכן לזה וגם אני לא. ויש לי את החברה הכי טובה שקוראים לה נעמה היא נשמה אמיתית. לה אני מספרת הכל כולל הכול.

היי קוראים לי דן אני חבר של מורן דקל ביום הראשון שראיתי אותה הייתי פשוט וואוו הגוף שלה בפרופורציות מושלמות , הפנים שלה נסיכותיות היא כל כך יפה !!! אני מדריך בגלישה וככה הכרתי אותה כי הדרכתי אותה . ואז גילינו שאנחנו באותה שיכבה זה יה משמח אבל אז היא התחילה לדפוק סצנות קינאה מפגרות ולרוב רבנו וחזרנו .רציתי שהיא תמות מקנאה , אז הייתי חבר של שרון החברה הכי טובה שלה לשעבר . כן אני עדיין בתול , כי אני ילד טוב כזה מכבד את הבקשות של הבנות ….

היי אני נעמה אני החברה הכי טובה של מורן ליפעמים אני מרגישה שהיא השולטת. היא לרוב מחליטה עליי אבל היא עוזרת לי בהרבה . יש לי חבר קוראים לו גור הוא ואני חברים כבר שלוש חודשים הוא ילד רע כזה, הוא מעשן ליפני שהיינו חברים הוא החליף בנות כל לילה ולילה. הוא אומר שאני מאזנת אותו שזה באמת מחמיא .


תגובות (1)

היי תקשיבו שיניתי הרבה אז תיראו שוב ותגידו אם להמשי ך או לא

31/08/2014 15:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך