A-188
מצטערת שהפרק ככה קצר מבטיחה לפצות... פורים שמחחחח ;)

To Fight For It – פרק 19

A-188 05/03/2015 1046 צפיות 2 תגובות
מצטערת שהפרק ככה קצר מבטיחה לפצות... פורים שמחחחח ;)

-ליאו גרייס-

אני מביט בפנים המאוכזבת שלה, היא לא מצליחה להכות בחוזקה בשק השחור והשחוק שבין ידיי.
ולראות אותה מתאכזבת גורם לי גם להתאכזב, אפילו קצת יותר…
אני לא יכול לראות את המתלמדים שלי מרימים ידיים כל כך מהר.
ואצלה משום מה זה נראה האופציה הכי קלה והכי עדיפה בשבילה, אז למה לא?
״תיאה משהו עוצר אותך…״ אני אומר לבסוף לאחר הערכת מצב קצרה, אני מצליח לקרוא אותה, הכחול הבהיר שבעיניה הופך אותה לכמעט כמו ספר פתוח בשבילי.
במיוחד עם הכישרון שלי לקרוא אנשים בצורה כל כך טובה.
״אני לא יודעת״ היא משכה את כתפייה הקטנות בתגובה, איגלי זיעה קטנים ומבריקים כבר התחילו להצטבר על מצחה הקטן מהמאמץ.
לרגע קל כמעט שחכתי שהיא חולה, המאמצים הגופניים האלה יותר קשים בשבילה מאשר לשאר שנמצאים פה.
״על מה את חושבת?״ אני שואל אותה, משחרר את ידיי מהשק השחור ומקיף אותו לעברה, עומד לצידה.
״על הכל, על כלום״ היא עונה תשובה מתחמקת, וזה צובט אותי בעצבים בלתי מוסברים, היא שוב מסתירה משהו והדבר הזה מעקב אותה, משאיר אותה תקוע שם מאחור.
״קדימה את יודעת שאת יכולה לספר לי…״ אני דוחק בה שתאמר לי, אני לא יכול לעזור לה אם היא לא תדבר ותעזור לי להבין מה עובר עליה.
״על אתמול״ היא עונה לבסוף, לאחר כמה רגעים שבהם רואים על פנייה ועינייה שהיא מהרהרת.
״תיאה בשביל שזה יעבוד, את צריכה לרוקן את המוח שלך ממחשבות, להתעסק רק במה שבאמת הבעיה״ אני אומר לה, וזה כמעט מצחיק אותי שאני אומר את אותם הדברים לה כמו שאמרתי לכל מתלמד שלי בתחילת דרכו.
״תמקדי את הכוח שלך בסיבת הכעס שלך, תחשבי העולם ריק ורק הדבר שהוא מקור הבעיות שלך נמצא, השק״ אני אומר לה בשקט, כדי שהשאר לא ישמעו מה אני אומר לה, הכל צריך להיות פרטי כאן.
״וכאשר תרגישי שמרוב כעס את עומדת להתפוצץ, תכי!״ אני אומר לה בחיוך קטן שיורד במהירות.


תגובות (2)

פשוט יפה!

05/03/2015 14:28

אויי. משום מה כל מה שבאלי לעשות עכשיו זה לבכות….. אבל זה לא נחשב, עבר עליי יום משוגע. זה נפלא, ואני מחכה להמשך.

05/03/2015 21:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך