שבועט❤️

What? -פרק 4 | 16+

25/04/2015 1163 צפיות 6 תגובות
שבועט❤️

בשעה שמונה בבוקר, הסעתי את בטי למשרד. את כל שאר הלילה העברנו בנמנום פה ושם ובעיקר דיבורים. ״אל תקבעי לי פגישות היום.״ ביקשתי ממנה רגע לפני שיצאה מהרכב, היא ביקשה ממני שאעצור לה במרחק הליכה מהמשרד מחשש שמא עוברים ושבים שהם עובדי המשרד יתחילו לדבר. היא באה לנשק את לחיי ומיהרתי לסובב את פניי לנשיקה חטופה על השפתיים. בטי נראתה נבוכה במקצת, כאילו לא שכבנו כבר פעמיים. כשיצאה מהרכב התקשרתי לג׳ייק וקבעתי איתו בבית קפה שכונתי.
את הדרך הבייתה העברתי עם שירי בוקר שבקעו מהרדיו. חשבתי על מה שקורה לנעמי עכשיו. היא בוודאי אוכלת את עצמה על שנתנה לי ללכת. או שאני סתם מרגיש טוב עם עצמי שסוף סוף השתחררתי מהאישה הזאת שרק בדיעבד אני מגלה שהייתי רק חצי מאושר איתה. הבנתי שאם היינו מתחתנים בוודאי היינו מתגרשים באיזשהו שלה ביחסים שלנו. ניסיתי להבין לאן אני לוקח את הקשר שלי עם ג׳ייק ואם אני לא ממהר מידי לסלוח לו כדי להוכיח לעצמי שכל התקופה הזאת מאחוריי ואני מוכן לקבל את החבר הכי טוב שלי שוב, אפילו שאני כמעט בטוח שהיחסים שלנו לא יחזרו להיות אותו דבר ואני בספק אם אוכל לסמוך עליו כמו בעבר. כשהגעתי הבייתה הדבר הראשון שעשיתי הוא להתקלח, בדרך כלל אחרי סקס הדבר הראשון שאני עושה הוא לשטוף את עצמי. אין לי סיבה מוצדקת למה אני עושה את זה, אני פשוט רגיל לעשות את זה. שמתי ג׳ינס כהה וחולצה מכופתרת יחד עם נעליים שהתאימו להם והייתי מוכן לפגישה עם ג׳ייק.

כשהגעתי לבית הקפה הזמנתי לעצמי רק הפוך וחיכיתי לג׳ייק שכרגיל מאחר. מאז שאני זוכר אותו עוד לפני עשר שנים, כשרק הכרנו, אז כשהיינו בני שש עשרה, הוא היה מאחר לפגישות כפולות שהיינו קובעים עם בחורות, ליציאות בפאב השכונתי ועוד עשרות דוגמאות שמעצבן אותי להיזכר בהן. תמיד שנאתי שהוא מאחר.
כשראיתי אותו מרחוק לא יכולתי שלא להתרכז בחיוך הרחב שהיה מרוח על פניו, לא יכלתי שלא להגניב איזה חיוך קטן.
״אתה לא מבין בכלל כמה התגעגעתי!״ הוא התלהב ולחץ לי את היד בחבריות. אני לא מאמין שאני עושה את זה. משקר לעצמי. אני לא יכול להביט בו בכלל, מתעוררת בי סלידה וניבט ממנו גועל. אני לא יכול להסתכל עליו בלי להיזכר בלילה ההוא. אבל קשה לי לוותר עליו. חייכתי אליו וקראתי למלצרית שתבוא לקחת את ההזמנה שלי.
״טוסט וסלט.״ ביקשתי ממנה וג׳ייק ביקש כמוני.
״זה יותר קשה ממה שחשבתי.״ שלחתי לבטי הודעה והבטתי בג׳ייק, הרגשתי צורך לשים את הכל על השולחן, שדבר לא יהיה נסתר מהעין. הרגשתי שרק ככה אני אוכל באמת להרפות מזה ואולי לקבל את ג׳ייק בחזרה.
״אתה מבין שאי אפשר שלא לדבר על זה נכון?״ ירית הפתיחה נשמעה והמירוץ של ג׳ייק לגונן על עצמו החל, הוא התעסק בשקית של סוכר חום שפיזר על השולחן ועשה צורות בתוך הסוכר.
״חשבתי שזה מאחורינו,״ הוא לא הרים את מבטו אליי, ״אבל תשאל, מה שתרצה.״ הוא הסתיר משהו, הרגשתי את זה עליו. אני מכיר אותו יותר מידי טוב. לעזאזל, הוא עשה משהו שעומד להרתיח אותי. אני מרגיש את זה.
״למה? זו השאלה היחידה שלי.״ אמרתי לו בחופשיות, כמעט ולא הראתי לו שאני כועס, שכן השיחה אתמול איתו ולאחר מכן עם נעמי שי חררה אצלי משהו, הרגשתי טוב לדבר על זה מבלי לפחד להחריב את בית הקפה. הוא שירבב את שפתו התחתונה ונשך אותה אחרי זה.
״אני לא יודע. אני מרגיש שתמיד קינאתי בך, זה היה בדיוק אחרי שהיילי עזבה אותי, היה לכם איזה ריב על זה שאתה לא מסתדר עם אחיה הגדול והיא ישבה בבר, הלכתי לשבת איתה כי זאת נעמי. שכבנו באותו ערב וזה נמשך.״ הוא סיפר ועיניו עדיין שקועות בסוכר.
״אתה מסתיר ממני משהו.״ קבעתי ועיניו הורמו אליי באחת. הוא גיחך גיחוך שלא שכנע אותי ואפילו לא את עצמו,
״מה יש לי להסתיר?״ הוא שאל ועיניו הושפלו לאחר מבט קצר בי. הבטתי בו בספקנות,
״ג׳ייק,״ אמרתי באזהרה. הוא נשבע שהוא לא מסתיר כלום. אני לא מאמין לו. וזה לא בגלל שאבד לי האמון בו, זה גם בגלל אבד לי האמון בו, זה בעיקר בגלל שידעתי שאני מכיר אותו טוב מידי, ידעתי שיש פה משהו אחר. מניע נסתר. המלצרית הניחה לשולחננו את הארוחה וכל הזמן הזה שתקנו. ״אהבת אותה?״ שאלתי שעון על הכיסא, לא התקרבתי לאוכל בניגוד לג׳ייק שהתחיל לאכול. תמיד היה לו תיאבון בריא. הוא הניח את חתיכת הטוסט על הצלחת ונשם עמוק. הוא בא לפצות את פיו וחזר בו. ״אז זה כן?״ שאלתי אותו והוא הביט בי במבט שאישר את החשדות שלי.
״והיא?״
שתיקה.
נשמתי עמוק, ״היא רצתה לעזוב אותך.״ הוא הפיל את הפצצה.
״בשבילך?״
שתיקה.
לעזאזל איתך גברת בלייק שלימדה אותי מתמטיקה.
״למה אתם לא ביחד עכשיו? אני רואה שאתה עוד אוהב אותה.״ שאלתי אותו בסקרנות. אם זה בגללי אני ארגיש לא טוב עם עצמי, ארגיש שמנעתי משהו מאנשים שאני אוהב. ואני אוהב את ג׳ייק, אוהב אותו כמו אח, פשוט שונא אותו כל כך שאני צריך לנשק לו את הרגליים על כך שהציל אותי מלהתחתן עם מישהי שלא הייתי מאושר איתה. הוא שתק. ״ג׳ייק!״ הפצרתי בו.
״חודש לפני שגילית עלינו,״ הוא התחיל לספר, נמתחתי בכיסא. ״היא…״ הוא גמגם והבטתי בו בציפייה, ״היא הפילה את הילד שלנו.״ הרגשתי מרומה, הרגשתי נורא.
״תהיה חזק בשבילי.״ בטי ענתה והוסיפה חייכן קורץ להודעה.
איזה תזמון.
לא ידעתי מה להגיד, איבדתי את המילים. לא הצלחתי הוציא מילים מפי. לא חשבתי על שום דבר שנכון להגיד.
נזכרתי ביום אחד שנעמי הייתה כבויה, כמעט אפטית. לא ידעתי מה עובר עליה ולא הייתי בטוח מה כדאי לשאול. אני גר איתה כבר שנה וחצי ומעולם לא ראיתי אותה במצב כזה. כל הנסיונות שלי להתקרב אליה נחלו תבוסה וכישלון. זה היה כבר לילה ובדיוק חזרתי מהמשרד, הייתי מותש וכל מה שרציתי היה להתקלח ולישון. אז הנחתי לה, התקלחתי והלכתי לישון. שקית פח האשפה בשירותים הייתה חדשה ולא שיערתי שזה היה כדי להסתיר דבר כזה.
״תגיד משהו.״ הוא כמעט התחנן.
״אין לי מה.״
הוצאתי את הארנק שלי והנחתי שטר של מאה דולר על השולחן. ״אד…״ הוא קרא ולא הקשבתי. קמתי אל עבר המכונית שלי בצעדים גדולים ומהירים. העיקר להגיע.
״לעזאזל!״ דפקתי על ההגה ונשמעה מהרכב צפירה שהקפיצה אותי מבהלה. הנחתי את ראשי על ההגה וחייגתי לבטי.
״אני יודע שאנחנו לא ביחד או משהו, אבל אני הולך עכשיו לבר ותהיתי אם תכעסי עם לא אצא משם לבד.״ התקפתי אותה כשרק ענתה לשיחה שקיבלה ממני.
״אני לא בטוחה מה לומר… אתה לא חייב לי כלום.״ גמגמה, הייתי חייב את זה. סקס אלים וטוב כדי להגיע לפורקן זה בדיוק מה שאני צריך עכשיו. לפרוק את כל האגרסיות שלי שהוכפלו לאחר השיחה עם ג׳ייק. הבטתי בו והוא עדיין ישב בבית הקפה, גבו היה מופנה אליי והוא אחז בראשו. ״אד,״ היא קראה והמהמתי לאחר כמה רגעים של שתיקה משני צידי הטלפון, ״סע לבר, תתקשר אליי כשתהיה מוכן לדבר.״ לא נפרדתי ממנה לשלום בטלפון ומיד ניתקתי אותו. בדרך לבר סימסתי לאחת הידידות שלי שהתגעגעתי אליה, קבענו בבר וזרקתי את הטלפון על הכיסא לידי.

טרקנו את הדלת אחרינו, שנינו היינו מסריחים מבירה ובכל זאת זה לא קרה משכרות. היא החלה לפתוח את כפתורי חולצתי ואני תפסתי בשולי חולצתה.
״היילי, כמה זמן לא שמעתי ממך.״ נישקתי את החזה שלה בתאווה,
״מאז הפרידה מג׳ייק.״ היא התנשמה והתעסקה בחגורה שלי.
״בואי לא נזכיר אותו.״
כשהיינו ערומים לגמרי זרקתי אותה על המיטה הגדולה והמזמינה שלי, היא הייתה קרה ומסודרת כמו אתמול כיוון שלא ישנתי בבית, עליתי מעלייה ונישקתי אותה נשיקה סוערת ואגרסיבית. נישקתי את כל גופה, התעכבתי על שדיה והשארתי לה סימן כחול על אחד מהם. היא גנחה בקולניות ונישקה את צווארי,
״אני מצטער, אני לא יכול.״ התנתקתי ממנה באחת והתקדמתי למקלחת, פתחתי את הזרם על מים קרים והיילי באה אחריי למקלחת, סותרת לי ויוצאת ממנה בדרמטיות.
מה לכל הרוחות עשיתי עכשיו?


תגובות (6)

הסיפור מדהים. הכתיבה מעולה. תמשיכי :D

25/04/2015 20:48

זה פרק 3??
ותמשיכי את הסיפור השני שהתחלת פלייז

25/04/2015 20:52

תמשיכי !!

25/04/2015 20:53

הכתיבה של ממש טובה
תמשיכייי

25/04/2015 21:38

היי את כותבת מדהים סליחה שלא הגבתי על הפרקים הקודמים(-:
העלילה טובה ומעניינת ואני מצפה להמשך(-:

25/04/2015 21:57

תמשיכי! !!

25/04/2015 23:20
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך