עוד אחת
יואוו תודה על התגובות המדהימות בפרק הקודם, אין עליכן❤️❤️❤️ מקווה שתאהבו את הפרק הוא קצת יבש כזה אבל בקרוב בן נכנס לתמונה (גבות גבות)

Wicked game- פרק 2

עוד אחת 27/03/2015 2796 צפיות 15 תגובות
יואוו תודה על התגובות המדהימות בפרק הקודם, אין עליכן❤️❤️❤️ מקווה שתאהבו את הפרק הוא קצת יבש כזה אבל בקרוב בן נכנס לתמונה (גבות גבות)

פרק 2- מכבי תל אביב

התעוררתי מצעקות ופקחתי את עיניי בעייפות, התמתחתי וגנחתי בעצבנות למשמע הצעקות הקולניות של נתנאל.
זכיתי לשמוע אותן לא מעט פעמים כשהוא התווכח עם חברות ענק אחרות על סכומים עצומים של כסף שאפילו לא הייתי מעלה בדעתי.
״תגיד לו שאם הוא רוצה לדבר איתי שיקבע פגישה!״ הוא צעק וכרכתי את שמיכה שלי סביבי בעצלנות, יצאתי למרפסת מטר על מטר שלי וטפחתי על השכם שלו, הוא סימן לי בידו לחכות ובינתיים התיישבתי על הכיסא.
״הוא עובד בשבילי, הוא צריך את הכסף לא אני!״ אמר בצעקה אחרונה וניתק, הוא השליך את הפלאפון על שולחן הזכוכית הקטן וסימן לי לעמוד, משכתי בכתפיי כסירוב והתפרשתי עוד יותר על הכיסא. השעה הייתה שעת בוקר מוקדמת והשמש הייתה בשלבי זריחה ראשונים.
״מצטער על הצעקות יפה שלי,״ אמר והרים אותי בשתי ידיו, הוא נכנס לבית החמים והניח אותי על המיטה כשהוא נשכב על ידי, התפקנתי עליו והתחפרתי בחזהו כשהוא מחבק אותי אליו ומכסה את שנינו.
״את עדיין ערומה?״ הוא שאל בהפתעה.
״אם אין עליי בגדים אז מן הסתם אני ערומה,״ עניתי את המובן מאליו והוא גיחך אל צווארי כשהוא מנשק אותו נשיקות קטנות ואני מנסה להעיף אותו מעליי.
״אתה חייב להפסיק להתעצבן, זה מעצבן גם אותי וגורם לי ללחץ דם גבוה וזה מסוכן לי,״ התלוננתי והוא הנהן בהבנה, הוא תחב את ידו בשיערי בכזו עדינות ורוגע שהשכיחו ממני כל טיפה על כעס כלפיו.
״אני מצטער חיוכי,״ התנצל וחזרתי להיצמד לחזה החם שלו בזמן שהוא עוטף ומחמם אותי, היציאה למרפסת לקור מקפיא העצמות גרמה לי לרעוד.
נתנאל הרגיש שקר לי ולכן עטף והצמיד אותי יותר אליו, עצמתי את עיניי בעונג ממגעו, הוא כל כך חם בעוד אני כזו קפואה.
״אחרי שתירדמי אני צריך ללכת אוקיי?״ הוא שאל ופלטתי גניחה עצבנית, הוא תמיד עושה את זה. עוזב כל כך מוקדם ומשאיר אותי במיטה לבד כאילו אני סטוץ שצריך לברוח ממנו.
״אל תעזוב אותי,״ יבבתי והוא נאנח, חיבקתי אותו אליי קרוב יותר, הכי קרוב, שלא יברח ממני.
״אתה מתנהג כאילו אני הכלבה שלך, אני בא, אוכל איתי, מזיין אותי ובקושי ישן איתי,״ אמרתי בקול מעורר רחמים, הוא שאף אוויר בקול ושיחרר אותו באטיות.
״אני לא מזיין אותך, אני עושה איתך אהבה,״ הוא תיקן אותי ולגלגתי על המשפט הזה בצחקוק מזלזל, זה היה חתיכת משפט, כמעט האמנתי. ״ואני ישן איתך פי שתיים ממה שאני ישן בלילה בלעדייך,״ הוסיף ושילב את רגלו בשלי, התחככתי עם לחיי בחזהו כמו אחת שזקוקה לתשומת לב.
״זה לא מספיק לי, אני רוצה עוד,״ אמרתי בהתחננות והוא התכופף בכדי לנשק את שפתיי נשיקה שהסתמנה כנשיקת פרידה. לא הצלחתי לשכנע אותו.
״נתנאל,״ התייפחתי ודמעה לא צפויה ירדה במורד האף שלי ונעמדה על קצהו כך שהיא מדגדגת אותו ולבסוף נופלת על הכרית.
״אל תעשי לי את זה,״ הוא ביקש וניסיתי להפסיק להתייפח כמו מטומטמת אבל המשפט הזה גרם לדחף שלי לבכי לגבור.
״דיי, אני מת עלייך, מכור אלייך, אוהב אותך,״ אמר בכנות וניסיתי להחזיק את שפתי התחתונה במקומה מבלי לרעוד, הוא עלה על המיטה ונשכב עליי כך שמרפקיו מחזיקים אותו מעליי כך שאני לא אמחץ תחתיו, הוא נישק את לחיי ברכות וניסיתי להדוף אותו מעליי.
״אני מצטער." הוא קם מעליי והתחיל להתלבש. אולי רק אתמול אמרתי שזה טיפשי להיפרד ממנו בגלל זה ורק עכשיו אני מבינה את הכאב של כל החברות הקודמות שלו.
״אל תתקשר, תן לי קצת זמן להתקרר,״ ביקשתי והוא הנהן בהבנה, מבלי הניסיון למחות על דבריי או להתעקש על להישאר לישון איתי.
״אני אהיה זמין בשבילך,״ אמר וזרקתי עליו את השלט שהיה על ידי בעצבנות, הוא זז באדישות ונד בראשו. התרגזתי כל כך מהמשפט הזה, חסר טקט. רציתי שילך כבר ואני אוכל לחזור לישון.
״ביי,״ אמרתי בקול קר ומשכתי את השמיכה עד לצווארי בכדי להתחמם, לא צריך את הגוף שלו, השמיכה שלי מספיקה.
״ביי.״ הוא יצא מהחדר וסגר את הדלת אחריו, פיהקתי וניסיתי להירדם תוך כדי ניסיון להעלים אותו ממחשבותיי.
הייתי עייפה מדי ולבסוף נרדמתי. לבד. על המיטה הגדולה והקרירה.

כשהתעוררתי בסביבות השעה תשע השמש כבר האירה את החדר שלי וגרמה לי לפקוח את עיניי בניגוד לרצוני.
התמתחתי ואוטומטית קמתי למקלחת, ניסיתי לא לחשוב על הבוקר המעצבן שעבר עליי עם נתנאל, אני צריכה בעשר להגיע לחנות שלי ושל נופר וגם ככה הנסיעה היא לפחות רבע שעה, אם אין פקקים מה שאומר שאני צריכה להזדרז אם אני לא רוצה לקבל נזיפות ממנה שאני שותפה חרא.
הקרירות של תחילת חודש פברואר הורגשה ומיהרתי לפתוח את המים החמים, נכנסתי תחתם והתעטפתי בחמימות שלא רציתי שתעזוב אותי.
בזמן שהייתי במקלחת שקלתי לרגע קצר להיפרד מנתנאל אבל זה נעלם כשהשוויתי את היתרונות לחסרונות, היתרונות מתעלים על הכל ובהרבה אבל אני אצטרך לדבר איתו ברצינות על הקטע של ההעלמויות, אני לא יכולה להמשיך ככה.
כשיצאתי מהמקלחת ובדקתי שיחות ראיתי שנתנאל התקשר שלוש פעמים, נופר שלחה שתי הודעות זועמות, שתי שיחות מאימא שלא נענו והודעה ממעיין שרוצה שנצא היום.
התלבשתי בג׳ינס ארוך וחולצה ארוכה עם הדפס חמוד, סירקתי את השיער הרטוב שלי ותפסתי אותו עם קליפס בכדי שלא יפול על פניי ויפריע לי.
הכנתי לי נס קפה והרשיתי לעצמי לשבת חמש דקות ברוגע על הספה בסלון ולשמוע שירי ארץ ישראל. וכך עשיתי, התיישבתי ונתנאל באותו הרגע התקשר, התחבטתי עם עצמי במשך חמש שניות אם לענות או לא.
״מה?״ עניתי בעצבנות ולגמתי מהנס שלי.
״בוקר טוב פרינסס,״ אמר ויכולתי לדמיין את חיוכו מעבר לקו הטלפון, גלגלתי את עיניי.
״אמרתי לך לא להתקשר נכון?!״ שאלתי אבל לא שאלתי, התכוונתי לכל מילה שאמרתי בבוקר.
״הייתי חייב ללכת,״ הוא אמר בקול מתנצל, ״אם אני מזמין אותך בערב אליי לארוחת ערב?״ הוא הציע בקול מפתה, תהיתי לרגע.
אם אני אגיד לו כן אני אשבור את המילה שלי ואצא חסרת עמוד שידרה, אבל אם אני אסרב אני אוותר על ארוחה ממש טעימה כי נתנאל הוא חתיכת בשלן ואני גם אמשיך את הריב בנינו ואפספס הזדמנות לדבר איתו כמו שצריך.
״בסדר,״ אמרתי בתבוסה ויכולתי לדמיין גם את חיוך הניצחון שהתנוסס על פניו.
״אני אוהב אותך,״ אמר ושאפתי שאיפה עמוקה אל ריאותיי, הוא הורג אותי.
״גם אני אותך,״ אמרתי והיה אפשר להרגיש בקולי איזושהי תחושה קרירות, לא סלחתי עד הסוף.
ניתקתי את השיחה והנחתי את כוס הזכוכית בכיור, יצאתי מהבית ונכנסתי למכונית שלי.

״איפה היית?״ נופר קראה בעצבנות כשנכנסתי לחנות, לקוחות כבר היו בחנות, חלקן ריפרפו על בגדים תלויים וחלקן מדדו אותם, היה עמוס בקיצור.
הנחתי במהירות את התיק שלי והלכתי לעזור ללקוחות במה שרצו בזמן שנופר דאגה לקופה.
״היי,״ ניגשתי לאחת שעברה על בגדים ונראתה טיפה אבודה, היא הרימה את מבטה אליי וחייכה לשלום.
״אז מה את מחפשת? שמלות? חולצות? ג׳ינסים?״ שאלתי במטרה לעזור.
״אני רוצה חולצות, ליום יום כזה,״ היא אמרה והנהנתי בהבנה, נתתי לה כמה חולצות למדוד והיא אפילו קנתה כמה, כך עשיתי עם שאר הלקוחות עד שהתרוקן מעט ויכולתי לשבת על יד נופר ולדבר איתה.
״איזה בוקר עבר עליי,״ אמרתי והיא עזבה את עיסוקיה בפלאפון וזרקה אותו על הדלפק.
״מה יש?״ שאלה וזרקתי את ידי באוויר כך שהיא נחתה על ירכי ברישול.
״היה לי ולנתי ריב בבוקר,״ סיפרתי, ״על הבוקר,״ חידדתי את דבריי.
״מה קרה? הוא לא קנה לך את המכונית שרצית?״ שאלה בזלזול ונתתי כאפה קטנה בראשה.
היא אף עם לא סימפטה את נתנאל, כל הארבעה חודשים שלנו ביחד היא רק צחקה עליו שהוא חתיכת פלצן מפוצץ בכסף.
״תשתקי,״ הפצרתי בה והיא צחקה, היא שילבה את ידיה על בטנה העגולה והגדולה ונאנחתי. היא לא מתבגרת.
״איך את מרגישה?״ שאלתי אותה והיא משכה בכתפיה.
״הילדה שלי עושה לי בעיות כבר לפני הלידה,״ אמרה וליטפה את בטנה בחיוך אוהב. רק לערן היא מחייכת כזה חיוך של אהבה, ועכשיו גם לכמעט בת שלה.
״איזה דודה פצצה אני הולכת להיות,״ אמרתי לעצמי וגם הסכמתי עם עצמי, אני מתרגשת להיות דודה ובעזרת ה׳ גם אימא, לא בקרוב אבל בעתיד הרחוק.
״נו אז מה קרה עם נתנאל,״ היא החזירה אותנו לנושא המקורי.
״הוא בקושי איתי, כל היום בפגישות בעבודה, אתמול הוא בא, שכבנו ולפנות בוקר הוא אמר שהוא צריך ללכת וברח,״ סיפרתי והכעס גאה בי מחדש עם כל מילה שהוצאתי מפי בקשר למה שקרה בבוקר.
״אני לא אובייקטיבית.״ היא הרימה את ידיה בגובה הכתפיים כשאחת שלא מתערבת, ״אני רק אגיד שהוא לא מציאה בעיניי,״ היא הוסיפה ושלחתי אליה מבט עצבני.
״בסדר, סליחה!״ היא קראה והלכה לעזור ללקוחה תועה.
נענעתי בראשי וצחקתי לעצמי. מה עשיתי שזכיתי באחות כזו?

בדקתי פעם אחרונה את האיפור שלי לפני שיצאתי מהמכונית לכיוון הדירה של נתנאל, יצאתי מהמכונית ונעלתי אותה.
הבטן שלי התהפכה מהמחשבה לראות אותו אחרי העצבים שחטפתי עליו בבוקר. לפני שדפקתי בדלת סידרתי את הג׳ינס ואת החולצה האלגנטית ולבסוף דפקתי שלוש דפיקות עדינות, נתנאל פתח את הדלת כשבקבוק יין סגור בידו ומגבת מלוכלכת תלויה על כתפו, הוא חייך אליי ונכנסתי בצעדים קטנים וביישנים לדירתו הגדולה.
״מה קורה?״ הוא שאל ונדבק אליי מאחורה כשהוא מתכוון להגיע עם שפתיו לצווארי, הסתובבתי ודחפתי אותו ממני בעדינות לאחור, ניסיתי להזכיר לו שאני עוד כועסת.
״כמה שאת קשה,״ הוא מלמל וסימן לי לבוא אחריו למטבח, הוא עימעם את האורות והתיישבתי באחד מהכיסאות והתקרבתי לשולחן.
הוא רכן לאזני ונשימתו החמה נשבה על עורי.
״אני יכול להציע לגברת היפה יין?״ לחש באזני והצטמררתי מהחום שלו.
״כן,״ אמרתי ביובש והוא מזג לי, הוא היה מצויין בבחירת יינות, כמעט כל ארוחה שאכלנו יחד הוא היה מזמין יין שאחד היה יותר טוב מהשני.
הוא הוציא מהתנור תבנית זכוכית עם נתח בשר מובחר וסביבו ירקות אפויים, זה הריח טוב עד שכמעט שלחתי את ידי לגנוב איזה תפוח אדמה אחד.
הוא חתך לי נתח גדול והניח אותו על הצלחת שלי והוסיף גם ירקות, הודיתי לו ומשכתי את הצלחת אליי.
״עכשיו אפשר לדבר?״ הוא שאל והנהנתי בזמן שחתכתי חתיכה מהבשר העסיסי והרך.
״תראי אני מצטער, הייתה לי עסקה חשובה, היו לי שעתיים להתכונן ולנסוע עד מחוץ לעיר,״ הוא הסביר במטרה שאסלח לו על כך שעזב אותי בבוקר.
״שילכו לעזאזל כל הפגישות האלה, כשאתה איתי אתה איתי,״ קראתי והצבעתי על עצמי כשציינתי אותי במשפט, ״ואם את יודע שיש פגישה או משהו בוקר אחרי פשוט אל תקבע איתי ערב לפני, ברור?״ שאלתי והוא צחקק בזלזול.
״את מציבה לי תנאים?״ הוא שאל כלא מאמין והניח את המזלג והסכין על הצלחת.
״כן,״ אמרתי בביטחון בליווי של הנהון ודחיסה של גמבה רכה לפה שלי.
״אני אוהבת אותך, אבל זה לא ימשך ככה,״ הודעתי לו ובשלב הזה גם אני הנחתי את המזלג על השולחן לאחר שסיימתי לאכול ופשוט שנינו נעצנו מבטים אחד בשנייה.
״אחח השפתיים האלו,״ אמר והעביר את אגודלו על שפתיי באטיות ויחד עם האגודל ירד האודם משפתיי.
״אני עוד כועסת,״ הודעתי ונעמדתי בכדי להתחיל לפנות.

לאחר שסיימנו לפנות ולשטוף את הכלים נתנאל הציע לי לישון אצלו ואמרתי שאני אחשוב על זה, בינתיים התיישבנו שנינו בסלון המרווח והוא סימן לי להתקרב אליו, ישבתי בקצה השני של הספה ומשכתי בכתפיי, הוא נאנח והדליק את הטלוויזיה, אני בינתיים ניסיתי לתלוש חתיכת עור מתה סביב הציפורן שלי, קולות אוהדים נשמעו והרמתי את ראשי, על מסך הטלוויזיה הגדול הוקרן משחק כדורסל של מכבי תל אביב.
״ברצינות?״ שאלתי בכעס וזרקתי את ידיי באוויר, הוא חייך ופתח את פיו.
״אם תבואי לידי אני מעביר למה שאת רוצה,״ הציב תנאי והרמתי גבה.
״אתה מציב לי תנאים?״ חיקיתי אותו והוא צחק.
״כן,״ אמר באותה נימה כמו שלי. היה בנינו קרב מבטים של עשר שניות בערך עד שנכנעתי והתקרבתי אליו.
״המזל שלך זה שאתה איש עסקים טוב מדי.״ הוא צחק וחיבק אותי אליו, היה כיף לחזור שוב אל הידיים החמות שנותנות תחושה של אהבה.
״בדיוק מתחילה הטלנובלה שלי בויוה אם אתה שואל,״ ציינתי והוא הביט בי מבוהל, צחקתי ושנינו ראינו ביחד את המשחק של מכבי.


תגובות (15)

את כותבת פשוט מושלם. תמשיכי.
– ניני ✬

27/03/2015 01:49

מושלם!!:)מה עם בן?

27/03/2015 06:16

אמאאאא מושלםםםםםםם!!!
המשךךך מידד!!

27/03/2015 07:28

וואי איזה כיף שהתחלת עונה שנייה
לא יעזור לך בן הוא הכי מושלם לא משנה איזה גבר יהיה איתה בן מעל כולם!!!

27/03/2015 08:06

אוףףף לא נגמר הפרק בא לי עוד

27/03/2015 11:59

אוףףף למה נגמר הפרק בא לי עוד

27/03/2015 11:59

והווווו שבן כבר ייכנסססססס
תמשיכיי

27/03/2015 15:20

הללויה!!!
סוף סוף את ממשיכה! כאילו נצח עבר מאז ההודעה ההיא. כמעט הרגת אותי כשהכרחת אותי לשייט באתר בחוסר מעש, בלי משהו איכותי לקרוא.
נתניאל על פניו בסדר, אבל הוא מעצבן אותי…
תמשיכי!

27/03/2015 16:02

מתוך אינסטינקט שהוא מוזר דרך אגב,
הרמתי את הגבות שלי והורדתי אותן במהירות
בקטע של ׳רציתי להוסיף׳
שרשמת בסוגריים גבות גבות
ובוף סוף בן אהוב ליבי חוזר לסיפורנו
יפה יפה
המשך ומיד שבת שלום❤️

27/03/2015 23:28

תודה כולן על התגובות המדהימות אני מחייכת בלי הפסקה❤️
המשך בקרוב מאוד…

28/03/2015 01:41

את כותבת ממש יפה, אהבתי את הרעיון של העונה השנייה, בדרך כלל עונה שנייה היא לא משהו, אצלך יש התחלה ממש טובה-:)
קראתי את העונה הראשונה ומאוד אהבתי, תמשיכי❤️

29/03/2015 15:05

זההה כזהההה מווושלםםםם אמאאא המשךךךךךךךך
\

29/03/2015 19:37

מתי את ממשיכה? ?!????

01/04/2015 00:00

יופייי תמשיכי <3<3<3:-):-):-*

01/04/2015 22:18
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך