מצטערת על הפרק הממש לא מדהים אבל יש לי היום זמן אז אם יהיה שתי תגובות לפחות עד היום בשעה חמש וחצי אני אעלה עוד פרק! אוהבת מלא ומקווה שתהנו ~בדויה 10;)~

WTF- פרק 12

28/05/2015 655 צפיות תגובה אחת
מצטערת על הפרק הממש לא מדהים אבל יש לי היום זמן אז אם יהיה שתי תגובות לפחות עד היום בשעה חמש וחצי אני אעלה עוד פרק! אוהבת מלא ומקווה שתהנו ~בדויה 10;)~

בוקר חדש, אנרגיות חדשות, התארגנתי, שמתי מסקרה ירדתי למטבח שתיתי שוקו ויצאתי להסעה בדרך שמעתי מוזיקה והייתי באינסטגרם פתאום מישהו נתקע בי "מה אתה עושה?!" שאלתי, הרמתי את ראשי וראיתי את דור, שנינו צחקנו "סליחה" הוא אמר מובך "לא, האמת אני חייבת לך סליחה.." אמרתי "אבל אני נתקעתי בך" הוא אמר מבולבל, צחקתי, "על אתמול שברחתי לך" היה מבט עצוב בעיניו והוא אמר " זה בסדר, רק אתמול הכרנו והיית מבולבלת מהנשיקה" הוא אמר, איזה חמוד הוא, אבל עדיין הרגשתי רע, אני חייבת לו מלא הסברים "כן אבל אנ" התחלתי להגיד אבל הוא קטע אותי "שום אבל הכל בסדר" הוא חייך "אנחנו בסדר?" הוא שאל הייתה שתיקה לרגע ואז פשוט קפצתי עליו בחיבוק "ברור!!!" צעקתי "פוצצת לי את עור התוף מה את צועקת??? " הוא אמר וצחק "אופסי? " שאלתי, המשכנו לדבר ואז הגענו למעבר חצייה שמוביל לתחנה " טוב היה כיף לדבר איתך יאללה ביי" אמרתי ופניתי, הוא גם פנה לאותו כיוון שלי, אז יצא מצב מביך שהמשכנו ללכת יחד אחרי שאמרתי ביי, הייתה שתיקה מביכה, ואז כשהגענו לתחנה אמרנו ביחד "אנחנו באותו בית ספר?!" וצחקנו "מסתבר" תומר אמר והוא סער ושון הצטרפו יחד לשיחה, עלינו על האוטובוס ומשם היום המשיך כרגיל.
~יום לאחר מכן, ערב~
היום לא היה בית ספר אז רק הייתי בבית והעברתי את הזמן כי משום מה אף אחד לא היה זמין וסהר ושון ולא היו בבית. ואז כשכבר ממש שעמם לי ורציתי ללכת לישון ולעבור את היום המבוזבז הזה
"אתן באות למסיבה מחר?" נוי שאלה בקבוצת הוואטסאפפ שלנו (שלי של נוי ושל אגם) "ברוררר" אגם אמרה, ואני לא ידעתי מה לענות כי פעם אחרונה שהייתי במסיבה זה היה איתו, עם אדם, באותו ערב ששינה אותי.


תגובות (1)

תמשייכייי
ותעשי פרקים יותר ארוכים

28/05/2015 19:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך