lover
היי בנות קוראים לי חן- ואני משתמשת חדשה וזה סיפור חדש. אני מקווה שתאהבו, אם יהיו לכן דברים לתקן אשמח לשמוע אוהבת מלא!!

אהבה של פעם בחיים-פרק 1

lover 06/02/2016 1101 צפיות אין תגובות
היי בנות קוראים לי חן- ואני משתמשת חדשה וזה סיפור חדש. אני מקווה שתאהבו, אם יהיו לכן דברים לתקן אשמח לשמוע אוהבת מלא!!

.פרק 1

חדר אטום חסר מילים: אפור בצבעי השמיים אחרי סופה גועשת, שולחן גדול באמצע ועוד כמה אנשים, אלה הם המראות שמזכירים לי את שנה שעברה, את השנה הנוראית שאני בחיים לא אשכח.
"ליה רומארו, בתו של ג'וני רומארו אחת מבין משפחות הפשע הגדולות בישראל" נשמעו כמה מתלחששים, ואז שקט ועוד כמה יריות..
"אלוהים, אימא מה חטאתי?" צעקתי על אימא בזמן שירדתי מן החדר, אימא שלי כמו עוד בוקר רגיל התאפרה בסלון רחב הידיים שלנו.. זה היה עוד בוקר רגיל שמתחיל בשעה שש וממשיך עד שמונה..
"ליה, בוקר טוב!" אמרה לי אימא וחייכה לכיווני, חשוב לציין שהיא בהחלט הבן אדם הכי רגוע במשפחה הענקית שלנו.
"אימא זה ממש לא הגיוני, נתי וריי עדיין ישנות והעובדה שאני קמה בשש כמו חמור נורא מציקה" אמרתי ואימא שלי הסתכלה עליי במבט משועשע.
"ליה, נתי בת שנה, וריי ישנה בגלל העובדה שהיא לא צריכה שעה להתאפר, שעה לבחור מה ללבוש, ועוד חצי שעה במקלחת" היא אמרה, לקחתי נשימה עמוקה והלכתי למטבח. הכנתי ספל תה ועליתי בחזרה לחדר.
הדלקתי שירים של שון מנדס והתחלתי להתאפר, כמו שאמרתי עוד בוקר רגיל: בסיס, חובה ומה שכתוספת.
" בוקר טוב" ריי נכנסה אליי לחדר ונשקה לי ללחי, ריי זאת אחותי הגדולה בת שבע עשרה..
"בוקר טוב רו" אמרתי וקפצתי עלייה, נפלנו שתינו על המיטה והתחלנו לצחוק.
"רו אני פוחדת" אמרתי והיא הסתכלה עליי וחייכה.
"הכל יהיה טוב, אל תשכחי מי זה אבא שלך" היא אמרה וקמה ללכת.
"רק בגלל זה אני פוחדת" אמרתי, היא חייכה והלכה, המשכתי באירגוני הבוקר שלי לבשתי ג'ינס קרעים חולצה שחורה וקלעתי צמת קשת. הסתכלתי בעייני הכחולות והחיים שלי עברו מול עייני, ירייה אחר ירייה, קליע אחר קליע. ודמעה ירדה מעייני מיהרתי לנגב אותה. מגיל קטן לימדו אותי שלא בוכים בגלל משהו.
סידרתי את התיק וירדתי לסלון, נתי התעוררה כבר ואימא הלבישה אותה למעון. ריי גם כן ישבה מוכנה ושתתה קפה.
"אתם מוכנות?" אימא שאלה אותנו, אני וריי הנהנו לחיוב, היא הרימה את נתי ויצאנו לכיוון האוטו..
"לו, מה יש?" ריי שאלה אותי, שתקתי לכמה דקות וחשבתי מה לענות לי. ריי יודעת עליי הכל, היא יודעת להבחין כשאני שמחה עצובה, הכל.. היא נותנת את העצות הכי טובות היא בהחלט אחות גדולה.
"רו, אני פוחדת" אמרתי ודמעות התחילו לנזול, היא הסתכלה עליי וחיבקה אותי.
"נגבי את הדמעות שלך, ותחייכי את החיוך היפה שלך, הוא יהיה בסדר אני מבטיחה לך" היא אמרה לי וחייכתי אליה יצאנו מן האוטו, התקדמנו לכיוון הבית ספר, היא הלכה לחבורה שלה ואני לעומתה הלכתי לשתי החברות הטובות שלי.
"שלום" אמרתי והם קפצו עליי בחיבוק, ליאן ורום הם החברות הכי טובות שלי.
"טום!" צעקתי כשהוא התחיל להציק לרום, טום הוא אחד מן הבנים בחבורה של ריי, אני מכירה אותו מגיל קטן, אני יודעת עליו הכל, ועכשיו הילד הזה מאוהב ברום.
"מה קטני?" הוא שאל וחיבק אותי.
"תעזוב אותה" אמרתי הוא צחק והלך.
"הוא יותר מידי שקוף" ליאן אמרה ואני והיא התחלנו לצחוק, רום הסתכלה עלינו בפרצוף עגום ולא הבינה על מה אנחנו מדברות.
"שקוף?" היא שאלה, ואני הנהנתי לה בחיוב.
"הבן אדם הזה אוהב אותך" ליאן אמרה, רום חייכה והתחילה להסמיק.
"יש פה מישהי שאוהבת את הבאד בוי" אמרתי ובעצם קבעתי, ליאן צחקה והנהנתי לחיוב.
"דייי" רום צעקה ואנחנו צחקנו. הצלצול נשמע וכולם נכנסו לכיתות,
"בוקר טוב תלמידים" המורה נכנס והתחיל בדיבורים על מתמטיקה ועל כמה חשוב זה מתמטיקה.
"רום את יודעת שהוא צודק" אמרתי לרום שהייתה שקועה במשהו אחר לגמרי, אני כל כך מבינה אותו, ואת המתמטיקה שלו.
"רום?" שאלתי והיא הפנתה את עיניה לכיווני.
"חנוני דיי, תני קצת לחלום" היא אמרה והתחילה לצייר, היא הבן אדם הכי מוכשר שראיתי הציורים שלה הם בהחלט אגדה.
הצלצול האחרון נשמע ואני וליאן החלטנו לקחת את רום לשיחה. בגלל שאנחנו במגמה אחרת משל ליאן סיימנו שעה קודם והחלטנו ללכת לקנות את הדברים האהובים עלינו כשאנחנו עושות שיחות נפש.
"את חושבת היא תיפתח את הלב שלה כלפיו?" ליאן שאלה אותי, חשבתי על זה קצת, לא ממש ידעתי מה להגיד.
"אני לא בטוחה" אמרתי והגענו לחנות, לקחנו 2 חבילות במבה, פופקורן, וכמה סוכריות על מקל שילמנו והלכנו לפגוש את רום.
היא יצאה מהבית ספר והסתכלה על השקיות.
"שחנ"ש?" היא שאלה ושתינו הנהנו לחיוב.
"את אוהבת את טום?" ליאן שאלה ורום אכלה מהבמבה.
"אני לא יודעת, אני חושבת שיש לי כלפיו משהו, אבל אני פוחדת אני פוחדת שאם נהיה ביחד אדם יחזור לחיים שלי, ותאמת אני לא בטוחה שהפסקתי לאהוב אותו, אתם יודעות הוא כמו תלתל תמיד חוזר, כשאני כבר חושבת שזהו, זהו הפסקתי לאהוב, אבל כשאני רואה אותו כשהוא רק שולח לי הודעה אני משתגעת הלב שלי לא עומד בדפיקות, אני אוהבת אותו כל כך… אוהבת את כל הרגעים היפים שלנו ביחד, את הפעם הראשונה שלי איתו אבל ובאותו זמן אני כל כך שונאת אותו שבגללו אני לא יכולה להביא יותר ילדים כל כך שונאת שהוא בגד בי שונאת ואוהבת" היא אמרה והתחילה לבכות, היינו משותקות אחרי הנאום שלה, היא צודקת קשה לפתוח את הלב, במיוחד כשמדובר ברום שנותנת את כל הלב שלה בשביל בן אדם אחד, בן אדם אחד שעשה לה כל כך הרבה נזק, ושפשוט יום אחד קם והלך.
"רומי שלי דיי מגיע לך את הטוב ביותר" אמרתי וחיבקתי אותה.
"אולי תנסי להיות עם טום" אלין אמרה ורום הסתכלה עלייה במבט מגעיל והתחילה לבכות.
"אלין!" צעקתי, היא הבינה את המסר ובאה גם היא לחבק את רום.
"הכל יהיה בסדר אני מבטיחה" אמרתי.
חזרתי הביתה אחרי היום הארוך, אף אחד לא היה בבית, הכנתי לעצמי טוסט ועליתי לחדר שמעתי צחקוקים מהחדר של ריי ונכנסתי.
"נשבעת שאני אוהבת אתכם" צעקתי כשראיתי את ריי מתנשקת עם חבר שלה.
"שלום רו שלי" ריי אמרה קמה לכיווני וחיבקה אותי.
"טוב לי, את הבן אדם היחיד שיכול למשוך את צומת הלב של המלאך הזה יותר ממני" גיא אמר וצחקתי.
"אני אוהבת אותך!" אמרתי לגיא והוא צחק.
"תמיד ידעתי את זה" הוא החזיר לי וריי צחקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך