pinkprint
מקוה שתגיבו ותאירו ותעירו וסתם תעודדו או תביעו דעה .לאב יא אול

you'll be sorey 12

pinkprint 04/08/2015 638 צפיות אין תגובות
מקוה שתגיבו ותאירו ותעירו וסתם תעודדו או תביעו דעה .לאב יא אול

«אמבר »
מה הוא עשה כאן?! בעצם למה הוא כאן?!
בעצם אני יפסיק לשאול שאלות מטומטמות כי זו מסעדה מה הוא עוד יעשה פה?.
התרוממתי באיטיות מהכיסא והתקדמתי לעבר החדר של ג\'יין. לא ראיתי אותה כל הערב.
כשהגעתי אל מול דלתה תיקתקתי בעדינות ופתחתי מעט את הדלת. וסגרתי מיד מה שראיתי לא היה בשבילי.
מיהרתי חזרה ותכננתי להתיישב במקומי כאילו לא קרה כלום, אבל לפתע שמעתי את קולו אומר.
\" אמבר!\" נאנחתי חייכתי והסתובתי לעברו.
הוא התנשם ונראה ממש אדום לא פלא ,ממה שהיה שם.
\" אני מצטער שראית את זה-\" קטעתי אותו. \"זה בסדר גמור אתה לא חייב להסביר לי כלום\"
טוני נרגע במהירות מפתיעה וגיכחתי מעט.
\" אז כמה זמן אתה וג\'יין ככה זוג קשישים שכמותכם?\" צחקתי איתו למרות שהוא היה נראה בגילה של ג\'יין, לא זקן ולא צעיר חמישים בערך.
\"שמונה חודשים\" ענה בהסמקב קלה.
\" אווו איזה חמודים אתם \"
\"תודה העלמה אמבר\"
\"עצה קטנה בשבילכם אם לא בא לכם שיתפסו אתכם עוד פעם ועוד ככה עדיך לכם לכבור לחדר השינה או לסגור את הדלת. ולנעול. חייכתי אליו והוא רק הסמיק יותר.
\" למה רצית לפגוש את ג\'יין?\" שאל בשביל להעביר נושא.
\" כדי לדבר איתה על התפקיד שלי.\" עניתי.
\" אוהו אמבר זה יהיה לך קשה את חייבת להוכיח את עצמך אם את רוצה לקבל ג\'וב יותר טוב. \"
\"לא מצדי להיות מלצרית אבל אני לא מוכנה להיראות כמו נערת ליווי!\"אמרתי בעיקשות.
\" אוקיי אוקיי\" אמר והרים את ידיו כחף מפשע. \" בהצלחה\" אמר ונשק לראשי. והתקדם לעבר הבר כדי לנקות אותו.
חזרתי בחזרה לשם וקיוויתי שג\'יין לא מחכה לטוני במורה \'מיוחדת\'.
תקתקתי שוב ופתחתי את הדלת . היא ישבה שם מול שולחן העבודה שלה מאחורי המחשב . היא נראתה ממש נבוכה. וכשראתה אותי, יותר.
עשיתי את עצמי כאילו כלום והתיישבתי .
\"ג\'יין אפשר לדבר איתת על משהו? \"שאלתי.
\" כן יקירה?\" אמרה בקול טיפה רועד.
\" קודם כל סליחה שנכנסתי ככה בלי רשות. וגם קציתי לדבר על התפקיד שלי- אני חייבת לעבוד בזה?, אפשר להיות מלצרית? \"
אמרתי במהירות.
\" ראשית, אל תצטערי יקירה זה היה מצחיק אם כי גם קצת מביך. ולגבי שאלתך ,לא.\"
ענתה ופני נפלו.
\" למה?\"
\" קודם כל כי יש לי מספיק מלצריות וגם כי גם א.. אחרות עבדו בזה ולא קרה להן כלום. \" היא התחילה לומר ושינתה במהירות את המשפט. צמצמתי את עיני בחשד \"מי עבדה כאן?\"
היא גמגמה מעט ואז פלטה \"אף אחת\". עזבתי את זה. אולי זה לא ענייני.
\" טוב בכל מקרה זה לא נתון לויכוח . זו לא עבודה את רק אמורה לשעשע את הגברים ו-הנשים . לא מעבר זה בטוח . אנחנו לא מוכנים לחזור על טעויות.\" אמרה בקול שמבהיר לי שאני אבזבז את זמני אם אמשיך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך