רק כמה מילים על דברים שקורים ביום יום רק אם אחת מכן עוברת את זה. תהיי חזקה ותאהבי את עצמך ותקבלי את מי שאת.

אושר

15/02/2015 981 צפיות תגובה אחת
רק כמה מילים על דברים שקורים ביום יום רק אם אחת מכן עוברת את זה. תהיי חזקה ותאהבי את עצמך ותקבלי את מי שאת.

*/אז הם בטח שופטים אותי כל רגע ורגע, כן אני לא עשיתי הפלה כשיה עוד אפשרי.
למה ? בגלל שזה ילד חסר אונים שלא עשה כלום לעולם אז חובתי לא להרוג אותו ?, אני אוהבת ילדים אל תבינו אותי לא נכון.
אבל עם האמת אני לא אתווכח, הילד לא רצוי הוא לא היה צריך להיוולד.
אני רק בת 16 מה הספקתי כבר לעשות ? את הבגרויות שלי לא סיימתי וכנראה לא אסיים.
אז למה באמת לא עשיתי הפלה ?
טוב על זה קל לענות, גברים הם התשובה, הוא הבטיח לי כסף בית ודאגה לכל החיים.
ומה ? אחריי כמה חודשים כשכבר מאוחר לעשות משהו הוא בורח עם מישהי אחרת למקום אחר.
אוליי זה בגללי אוליי לא הייתי טובה מספיק אוליי האוכל שלי לא טעים, או בגלל שהשמנתי עם ההריון הזה.
אתם בטח חושבים שזה עד סיפור של ילדה שעשתה טעות. אך לא.
אנחנו כל אחת שונה מהשנייה אך הטעות שלנו דומה.
כולנו האמנו, אהבנו ובטחנו.
ומה קיבלנו, רק חרא שום אהבה הכל זה חארטה
ילדים ל תאמינו להורים שלכם או לחברים שלכם, אהבה זה חוזק באותו הזמן חולשה.
באהבה יש אש וזאת התשוקה, גם את הש אפשר לכבות בסוף, אהבה היא לא לנצח.
הרגל יכול להיות לנצח אך לא אהבה, אהבה זה נפלא אך אכזרית באותה המידה.
אל תקשיבו לשטויות תבטחו בעצמכם ותנסו לא לעשות טעויות, תזייפו שלמות
זה מה שחיכו ממני, להיות מושלמת.
הייתי החברה הטובה שתמיד עזרה, הייתי המקובלת של השכבה וגם הבת הכי טובה להורים הכי טובים.
פעמיים בשבוע פסנתר ואחריי זה פיתוח קול של שעתיים
יושבת עד מאוחר במחשב עובדת על עבודות לעלות את הציון הטוב שכבר יש לי למצויין.
מתעוררת מוקדם מתאפרת מתלבשת והולכת לחיות את חיי המזוייפים.
בסך הכל רציתי שינוי, מי יד שבשינוי שלי יהיו כלולים חיטולים והנקות ולילות ללא שינה.
ילדים זה שמחה הם אמרו לי בשביל לעודד אותי.
אני בעצמי עוד ילדה.
תקשיבו להורים רק בדבר אחד, תשמרו על עצמכם ותחלטו בזמן הנכון מה לעשות עם חייכם.
אל תזייפו שלמות כי גם זה לא יספיק לכם, תהיו עצמכם.
תאהבו את עצמכן, הריון או לא הריון.
זה נתן לי להבין על עצמי כמה דברים, את הילדה שאני אגדל אגדל נכון ואלמד אותה דברים שלי לא אמרו אני לא אחכה לשלמות ממנה ותמיד אתמוך בה.
אתן לה לעשות טעויות כי ככה חיים, אם לא עשית טעות כנראה לא ניסית משהו חדש.
אז מה עם הטעות שלי יכולה לשנות את כל מה שני מכירה בבת אחת.
אני בת 16 חיי נועדו להשתנות לטוב או לרע
אם היום היא הירידה שלי מחר תהיה העלייה שלי, אני מאושרת לא כי הכל הולך לי טוב בחיים.
אני מאושרת כי אנ אוהבת את עצמי ולא שופטת את מי שנהייתי.
אז איי פעם שמעת על ילדה בת 16 או פחות נכנסת להריון וישר אומרת את השטויות הרגילות
תדעי שלה יותר קשה, שהיא עוברת דבר שהיא לא הייתה צריכה אם רק הייתה חושבת פעמיים.
היום זאת היא מחר זאת יכולה להיות את.


תגובות (1)

קטע חזק, מסר טוב.
נהניתי לקרוא, אהבתי.
כתיבה יפה, יש כמה שגיאות אבל זה זניח.
"אהבה זה חוזק ובאותו הזמן חולשה" – שורה מדהימה.
5 בענק :)

15/02/2015 21:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך