mikenk
כתבתי את הסיפור הזה לפני יותר משנתיים שלראשונה הרגשתי טוב עם עצמי. מצאתי אותו על המחשב שלי והחלטתי לערוך אותו טיפה ולהעלות אותו כי הוא מעלה לי חיוך על הפנים, ואני גם ממש אוהב את הסיפור הזה... בכל זאת, מקווה שאהבתם:) #MikeNK

"אני אוהב אותך"

mikenk 26/04/2015 717 צפיות 11 תגובות
כתבתי את הסיפור הזה לפני יותר משנתיים שלראשונה הרגשתי טוב עם עצמי. מצאתי אותו על המחשב שלי והחלטתי לערוך אותו טיפה ולהעלות אותו כי הוא מעלה לי חיוך על הפנים, ואני גם ממש אוהב את הסיפור הזה... בכל זאת, מקווה שאהבתם:) #MikeNK

אני מסתכל בעיניים החומות אך בהירות במשך דקות ארוכות ומנסה להבין למה הדמעות האלו לא מפסיקות לרדת על פניו. אני משתעל, אולי מנסה להסתיר את הדמעות של עצמי, אולי מנסה להפר את הדממה.
אני מנסה לחייך וגם הוא, אך שנינו נכשלים. אני נעמד מולו וגם הוא נעמד מולי בתיאום מושלם, אך בכל זאת אני מרגיש בריחוק שיש בינינו.
אני עומד בחדר הריק הזה, רק אני והוא בדממה המפחידה הזאת, רוצה להגיד לו את המילים האלו אבל קשה לי, המחנק בגרון משתיק אותי ולא נותן לי לדבר. אני פוסע קדימה כדי לראות אותו יותר בבירור והפעם אני ממש יכול להרגיש אותו,
"אני אוהב אותך", לחשתי והוא אמר לי את אותן המילים, שוב הפעם בתיאום מושלם.
התרחקתי ממנו והתיישבתי על המיטה שלי כדי שלא אצליח לראות אותו. הוא לא התקרב, הוא נשאר באותו המקום ואני השפלתי את מבטי אל הרצפה.
הריחוק הזה ביננו הרג אותי מבפנים, לא יכולתי להתמודד עם זה. גם עכשיו כשאמרתי לו שאני אוהב אותו, לא הייתי בטוח בעצמי במאה אחוז, הרגשתי כאילו אני משקר לו בפרצוף כדי לגרום לי ולו להרגיש טוב יותר – אך גם זה לא הלך כמו שרציתי.

"בשביל לחיות את החיים שלך באופן המלא ביותר, אתה צריך ללמוד לאהוב את עצמך", אמר לי הפסיכולוג בעל השער הארוך והגלי לפני מספר שעות כאשר הגעתי לפגישתנו בחדר האפוף בזיכרונות רעים.
אז אני מסתכל בעיניים החומות אך בהירות במשך דקות ארוכות ומנסה להבין למה הדמעות האלו לא מפסיקות לרדת על פניי. אני משתעל, אולי מנסה להסתיר את הדמעות, אולי מנסה להפר את הדממה.
אני מנסה לחייך, אך נכשל. אני נעמד מול המראה וגם ההשתקפות שלי נעמדת בתיאום מושלם, אך בכל זאת אני מרגיש בריחוק שיש בינינו. אני עומד בחדר הריק הזה, רק אני וההשתקפות בדממה המפחידה הזאת, רוצה להגיד לה את המילים האלו אבל קשה לי, המחנק בגרון משתיק אותי ולא נותן לי לדבר. אני פוסע קדימה כדי לראות אותו יותר בבירור והפעם אני ממש יכול להרגיש אותו,
"אני אוהב אותך", לחשתי והוא אמר לי את אותן המילים, שוב הפעם בתיאום מושלם.
הריחוק הזה ביננו הרג אותי מבפנים, לא יכולתי להתמודד עם זה. גם עכשיו כשאמרתי לעצמי שאני אוהב אותי, לא הייתי בטוח בעצמי במאה אחוז, הרגשתי כאילו אני משקר לעצמי בפרצוף כדי לגרום לעצמי להרגיש טוב יותר – אך גם זה לא הלך כמו שרציתי.
אז אני זז כמה צעדים אחורה, פותח את המגירה ושם חזרה את המסכה. כי אם אני לא מצליח לאהוב את עצמי כמו שאני, אז למה שמישהו אחר יאהב אותי?


תגובות (11)

זה סיפור ממש חמוד ומקסים, כמו כל הסיפורים שלך- אתה תמיד יודע לרגש.
אהבתי מאוד, ואני חושבת שזה מין מסר שאנחנו צריכים ללמוד ממנו- לאהוב את עצמנו, כי אם נעשה את זה, האשר יהיה כבר הרבה יותר קל.

26/04/2015 07:12

    תודה ספיר, אני באמת מאמין במסר הזה ואני שמח שאני לא היחידי:)

    26/04/2015 20:28

סיפור מדהים!
המקוריות ממש שבתה אותי, הביצוע מושלם והמסר כל כך יפה!!
אני חייבת לציין שהכתיבה שלך השתפרה פלאות, ושאלו אחד הסיפורים האהובים עלי מהתקופה האחרונה!
ישר כוח, תמשיך לכתוב! ^_^

26/04/2015 08:35

    וואו זה כל כך מחמיא לך! תודה רבה לך נעמי <3

    26/04/2015 20:29

זה כול כך מתוק, ויש בקטע הזה משהו טהור ותמים ,זה די נדיר לראות דברים כאלה היום ,גם הכתיבה שלך טובה לא כולם יכולים לכתוב בגוף ראשון .

27/04/2015 21:01

    תודה רבה אני מאוד מעריך את זה :)

    29/04/2015 22:57

למרות שהפסקתי לכתוב ולקרוא כאן ולמרות שאני לא נכנסת לאתר כל כך, תמיד נחמד שכשאני כבר כן נכנסת לראות סיפור שלך..

28/04/2015 14:21

    נוני אני חיכיתי לתגובה שלך מהיום שהעלתי את הסיפור הזה. אני מתגעגע אלייך כל כך ואני מקווה שהחיים שלך יותר טובים עכשיו..
    LOVE YOU
    <3

    29/04/2015 22:59

    החיים שלי בהחלט יותר טובים, בעיקר מאז שסיפרתי לאנשים הנכונים על הקשיים שלי והמשיך בזה שהעפתי מהחיים שלי מישהי שחשבתי שהיא החברה הכי טובה שלי..טוב, היא פשוט גרמה לי סבל.

    למען האמת הייתי רוצה לחזור לקשר איתך..זה היה נחמד לדבר על דברים שלא קשורים רק לסיפורים ולאתר..
    אבל אתה בכיתה י', אתה בטח עמוס..

    01/05/2015 17:29

    את לא מבינה כמה אני שמח שהחיים שלך יותר טובים עכשיו, החיים שלי אכן עמוסים כרגע אבל אני מקווה שאני אצליח לשמור איתך על קשר בצורה כל שהיא…

    02/05/2015 13:01

וואו זה פשוט מדהים

02/05/2015 09:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך