האביר שבלב
סיפור חדש על אהבה, אכזבה והבנה.

את יותר יפה בלי איפור 10 (18+)

האביר שבלב 24/08/2016 982 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש על אהבה, אכזבה והבנה.

************************************************************************************
אודי צדק.
כדי להצליח עם בנות כנראה שאתה חייב לדעת לשחק איתן "במשחק שלהן", כי אחרת אתה מפסיד מראש.
"זה בסדר" כתבתי לספיר, רק מתוך אהבה אליה. "גם לי נפל איזה משהו בשישי, לא ידעתי איך להגיד לך, אבל הנה עכשיו יצא לשנינו טוב."
שיקרתי.
בפעם הראשונה בחיי באמת שנשברתי, בכיתי במיטה כמו איזה ילד. הרגשתי שספיר לקחה את הלב שלי לכביש סואן, הדביקה אותו לאדמה, ולא רק שהיא נתנה לכל המכוניות לעבור ופשוט לדרוס אותו, אלא היא גם הראתה להם איך לעשות את זה ואיפה הכי יכאב לי.

עברו יומיים והראש כבר לא מתעסק בספיר. אבל הלב, הוא עוד פגוע.
"תחזור לקורל" ייעץ לי אודי. כרגיל העצות של אודי יכולות לעזור לי, אבל מנגד גם להוציא אותי כמוהו.
"לא יקרה" אמרתי לו.
"תראה, אם תחזור לקורל שהיא באמת פצצה, ספיר תקנא ואז היא תרדוף אחרייך, אתה תרגיש כל כך טוב עם עצמך" הוא ניסה לשכנע אותי.
הפעם החלטתי שאני לא מקשיב לאודי. הדרך הכי טובה היא קודם כל להקשיב לעצמך, כי אם אתה עושה טעויות, כדאי מאוד שהן יהיו טעויות שאתה עשית ולא שאחרים גרמו לך לעשות.

************************************************************************************
"את ממש לא נורמלית" אמרה לי אוריין.
"עד שסוף סוף החיים שלך מתחילים להסתדר, את מצאת עבודה, את מחזיקה בית שלם לבד, נדב יצא מחייך, יובל מזמין אותך לדייט, את בוחרת ללכת לשלומי?!" היא התעצבנה עליי.
'היא לא מבינה' אמרתי לעצמי בלב. 'זוגיות של שלוש שנים כמו של שלומי ושלי לא היה לה, אז היא לא יודעת'.
"את שוב פוגעת בבן אדם הכי קרוב אלייך ובשביל מה? בשביל אחד שבגד בך בזמן שהייתם יחד!" אוריין הזכירה לי.
יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר. זה נכון, שלומי בגד בי, הוא התנשק עם חברה שלי, שאנחנו כבר לא בקשר בגלל זה, אבל הוא טוען שזה בגלל שהוא היה שיכור.
אני האשמתי את חברה שלי בזה, כי איך היא עושה לי דבר כזה ועוד עם בן הזוג שלי.
אני פשוט מתגעגעת למגע של שלומי, לחיבוקים החמים שלו, לדרך בה הוא יודע לענג אותי כמו שאף אחד אחר לא יודע.

קמתי בשישי בבוקר וכבר התרגשתי מאוד.
מהבוקר אני מריצה לי סצנות בראש של מה יקרה היום בערב. מה שלומי יגיד לי, איך אני שוב אנשק אותו ושוב הוא יחבק אותי בחיבוק חזק וחם. חושבת על הישיבה בבית שלו, בטח הוא הולך להשקיע כמו תמיד.
שעתיים לפני הפגישה כבר התחלתי להתכונן. נכנסתי למקלחת והשתמשתי בסבון שאני הכי אוהבת. איך שעברתי על הגוף שלי דמיינתי ששלומי כאן מאחוריי מחבק אותי חזק ומסבן אותי. נוגע בדיוק איפה שאני אוהבת ואיך שאני אוהבת. עצמתי את העיניים שלי מרוב שהיה לי כיף.
כרכתי את המגבת סביב גופי והלכתי לחדר.
נעמדתי מול המראה והתחלתי לעשות מולה כל מיני פוזות. התחלתי למדוד בגדים והחלטתי שאני אלבש את השמלה האדומה שלבשתי בדייט הראשון שלנו. החלטתי שאני שמה את כל מה שהיה בינינו בצד ומתחילה הכל מהתחלה. שמתי את הבושם שאני הכי אוהבת, כמעט סיימתי את כולו.
התחלתי להתאפר ונזכרתי בקול של שלומי. איך הוא אומר לי : "ככה אני אוהב אותך, את הבחורה הכי יפה שיש", והרגשתי איך חום הגוף שלי עולה מרוב התרגשות.
כבר לא יכולתי לחכות.
בזמן הנסיעה באוטובוס הרגשתי שהעיניים של כל הנוסעים היו עליי. ישבתי במושב האחורי ופשוט הבטתי מהחלון כל הנסיעה, מחכה רק שהנסיעה הזאת תגמר כבר.
כשירדתי בתחנה ידעתי מיד שאני צריכה להגיע לבניין השלישי מימין. כמה שהייתי טועה בתחילת הקשר שלנו, אבל עכשיו אין סיכוי שאני אטעה.
כשעליתי במדרגות לבית שלו כבר הרגשתי שקשה לי לנשום, הנשימות נעשו כבדות יותר וזה בטוח בגלל ההתרגשות.
דפקתי על הדלת וחיכיתי כבר שהוא יפתח.
שלומי פתח את הדלת וחייך חיוך רחב, מיד אחר כך הוא חיבק אותי, ואני חשבתי לי בראש כמה שהתגעגעתי לחיבוק הגברי הזה שלו ולבושם שלו.
"ידעתי שתגיעי יפה שלי" הוא אמר. "בואי תיכנסי" הוא משך אותי פנימה.
בבית היה מין ארומה חזקה כזאת של וניל, ונעימת פסנתר נשמעה ברקע. טוב, הוא תמיד ידע איך לגרום לאישה להימשך אליו.
"יפה שלי, את לא מבינה כמה התגעגעתי לריח שלך, למגע שלך ולחיוך שלך" שלומי המשיך להחמיא ולהדליק לי את הלב.
בקושי הצלחתי לומר משהו, הכל היה נראה לי קסום, הכל נראה מושלם.
אחרי שהתאוששתי מהארוחה וחזרתי מעט לדבר, שלומי הוביל אותי לחדר שלו. גם את המיטה שלו הוא דאג לסדר, ואפילו שם נרות ריחניים בצדדים.
כשנגמר לנו הכוח כבר הוא אמר. "זה הדבר שהכי היה חסר לי, אף אחת לא טובה בזה כמוך."
שלומי הסתובב וכדי להעביר את העצבים על מה שאמר פתחתי את הטלפון.
"אני עובר עם ההורים לצפון."
זה היה יובל.


תגובות (2)

אתה כותב מהמם אני דורשת המשך !!!

24/08/2016 10:44
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך