אני יודעת שזה מגעיל לאחל למישהו דבר כזה אבל זה כל מה שאני מרגישה עכשיו והתקופה שאני נימצאת בה עשיו היא פשוט חרא של תקופה !!!

בביגללך

22/10/2014 620 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה מגעיל לאחל למישהו דבר כזה אבל זה כל מה שאני מרגישה עכשיו והתקופה שאני נימצאת בה עשיו היא פשוט חרא של תקופה !!!

אני צריכה לילמוד לשחרר להמשיך הלאה לא ליבכות ליהיות חזקה להרים את הראש ללכת ולומר שאני מאחורי זה ובאמת להיתכוון לזה אני יודעת אני צריכה להרפות אבל … מה שקורה זה שלא כולם יכולים לשחרר את אהבת חייהם זה שלימד אותם מה זאת אהבה לא כולם יכולים פשוט ככה להמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה כאילו מעולם לא אהבנו כאילו מעולם לא הכרנו להיתנהג כמו שתי זרים זה עצוב לי לחשוב שפעם הייתי הדבר הכי חשוב בישבילך והיום ?! אני פשוט כלום … אני עוד מישהי! פעם הייתי היחידה היחידה שהייתה שם בישבילך כשהיה קשה היחידה שניגבה לך את הדמעות, היחידה שאהבה אבל באמת מהלב, היחידה שהקשיבה ותמיד ניסתה להבין . כן פעם זאת הייתי אני והיום זאת ההיא שעכשיו כשקשה לה אתה שם בישביל לנגב לה את הדמעות ולהזכיר לה כמה שאתה אוהב אותה אבל מה איתי למה היא כן ואני לא למה אתה המשכתה ולי זה כל כך קשה הייי גם אני פה פעם אני הייתי הנסיכה שלך כל כך מהר שכחת ? שכחתה את כל מה שעברנו איך? שמישהו יסביר לי איך פאקינג כימעט שנתיים אפשר לשיכוח כל כך מהר איך תסבירו לי כי אני לא מבינה ? מה היא כל כך מקסימה ויפה? מה יש בה שבי אין למה אותי הייתה צריך לעזוב בישבילה? למה זאת אני עכשיו שיושבת וסובלת? ואתה מחייך ומאושר והיא קיבלה את מה שהיה שלי!! למה לכולם מגיע heppy hending? (סוף שמח ) ולי לא ? אתה יודע שליפעמים אני מדמיינת איפה הייתי אם לא הייתי מכירה אותך ומה שאני רואה זה שבילעדייך אני כלום כי זה מה שאני עכשיו אני כלום אני מסתגרת בחדר ובוכה שומעת את השיר שלנו ורואה את הסרט שלי ושלך ובוכה זה הדבר היחיד שאני עושה בזמן האחרון מצחייק לחשוב שפעם הייתי הדבר הכי חשוב לך והיום כבר לא אני זרה ? אתה יודע חברים מספרים לי שאתה מאושר וטוב לך עכשיו שהייתה התקופה לא טובה ועכשיו אתה בסדר אתה מאוהב מאושר אתה יודע מה? מעניין אם הם מספרים לך עלייי על התקופה החרא שאני נימצאת בה על כל הדמעות שביזבתי ביגללך על העצב והסבל שאני עוברת באשמתך אני הישתנתי אני לא אותה אחת מיפעם מעניין אם הם מספרים לך את זה ? אתה יודע מה אני מקווה שכן אני מקווה שתיתעצב ביגלל זה והמצפון יוכל אותך אני יודעת שזה נישמע אכזרי אבל כל מה שקורה לי עכשיו זה באשמתך באשמתך אני כבר לא צוחקת לא מחייכת לא מאושרת ולא שמחה באשמתך הלב שלי שבור !!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך