E8

בסך הכל קטע חמוד

E8 08/07/2017 595 צפיות תגובה אחת

החיוך של הנהג אוטובוס שראה אותי רץ את חיי לאוטובוס מהעבודה, הוא מת מצחוק, שאני בקושי נושם – "אתה, אתה תהיה קצין!" אמר עם המבטא האתיופי הקל שלו, אני חייכתי אליו ושירדתי מהאוטובוס נתתי לו כיף, הסתכלתי עליו, אותו חיוך מאושר וצוחק.

אני יורד לביתי במרפסת אמא שלי ואחי הקטן בתוך הבריכה הקטנה שאמא שלי קנתה, אמא שלי התחת שלה לא מצליח להיכנס וברגע שהיא מצליחה להיכנס אח שלי הקטן בורח, אני צוחק בקול וממשיך לתוך הבית, שם את התיק בחדר המבולגן שלי, סבתא שלי אומרת שיש אוכל ואמרתי לה שאוכל אחרי שאלך להשקות את הצמחים בבית של השכנים המתים שלנו, שהיו חברים של סבתא וסבא שלי, שאני מתהלך שם בחצר וממלמל לעצמי שיר מפגר שהמצאתי במקום "אתה רוצה מים? כן! מי רוצה להיות ירוק רק…. אתה! מים מים ואין סוסון, מים מים והנה עוד מים" אני שר בינתיים שאני חונק את אחד הצמחים במלא מים, אני יוצא מביתם וסוגר את השער, ואני יודע שהיום המשפחה שלהם, זאת אומרת הילדים שלהם אמורים לבוא לאכול פה ארוחת שבת, והם לא עצובים אף פעם, ההפך הם צוחקים כמה ההורים שלהם היו רבים ומעצבנים וצוחקים על כך עם קרובי משפחה ובני זוג.

אני חוזר הביתה, האוכל מוכן, זיכרון מהיר בראשי עובר לי בראשי מהעבודה, שגיליתי שאחת העובדות היא ערבייה, והיא פחדה לומר לי את זה אבל היא שמחה לראות שהתגובה שלי הייתה בסדר גמור, ושהתייחסתי אליה כשווה, והיא חייכה ונתנה לי כיף שסיימתי משמרת במחסן.
המיטה בקצה חדרי, פתאום נראית מאוד מושכת, הלכתי אליה ושכבתי כמה שניות, והתעוררתי כשעה אחרי מסבא שלי שבא לדבר איתי על כך שאנשים באים למסעדה, והייתי צריך לסרב לו לצערי כי הבטחתי כבר שאני הולך למשפחה של אבא שלי, הוא היה מאוכזב וניסה לעשות לי הרגשה רעה אבל כחצי שעה לפני שהלכתי הוא אמר לי שהאנשים ביטלו ושמחתי, שהזקן הזה ינוח, מגיע לו.

הגעתי למשפחת אבי, בירכו אותי, חיבוקים, פוצי מוצי, מה לא, אני בוהה בטלוויזיה שלא מעניינת אותי, בת דודה שלי אומרת לי ברקע "אלרואי אתה בכלל שם לב למה שאתה רואה?" אני עם הסנטר הכפול שלי משכיבה בתנוחה מוזרה מפנה את הראש שלי אליה כדקה אחרי שהיא דיברה אליי ושואל בעייפות "מה?" וכפי שרציתי שתענה היא ענתה "לא חשוב תחזור לבהות" וחזרתי לבהות ואף אני בטוח שנרדמתי לכמה שניות, התעוררתי אחרי שעה לארוחת ערב, אני קם בקושי זז כי תפוס לי השרירים, והם הכינו במיוחד בשבילו פרגיות כי אני לא אוהב דג, אכלתי את כל הפרגיות, והם כל הזמן צחקו עליי שאני אוכל כמו שלוש אנשים, ותיקנתי אותם, שלוש וחצי, כי לא מזמן השמנתי מעט.

אני מגיע הביתה, עייף מסתכל על המיטה שלי שפתאום נראית כמו הבחורה הכי סקסית בחדר, חוץ מהמחשבית שלי, היא יותר גם למשוך אותי אבל כרגע המיטה נראתה בזווית הכי טובה, אחלה תחת, תפסתי אותו ונרדמתי

#טודו_בום


תגובות (1)

סה"כ קטע חמוד…

08/07/2017 22:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך