בקפיטריה

23/06/2017 601 צפיות אין תגובות

יושבת לי בקפיטריה. שעת בוקר , אני כבר אחרי אקווה ג"ים ומקלחת.
יש תחושה שהתחילה עונת הקייץ. החופש הגדול כבר כאן.
מלא צעירים מגיעים כבר בבוקר לשחות בבריכה, להשתמש במתקנים או סתם לשכב על הכסאות ולהשתזף.
הקפיטריה מלאה .
שולה שותה קפה , ולידה יושב כנוע , משה. עד עכשיו לא הבנתי את החיבור יניהם . ידידים, מכרים ? חולקים אינטרס משותף?
הוא עליז, במובן הרגיל של המילה …איש אופטימי ושמח , אוהב להתלוצץ עם כולם .
נערה אחת קנתה לעצמה קפה ושמה לרגע על השולחן שישבנו.הוא לקח את הכוס החד פעמית המלאה , ושם במקומה את הכוס הריקה שלו. הנערה חשבה שהיא לא רואה טוב … הסתכלה על הדלפק שוב , אולי שכח , ופתאם היא הבינה את מעשה הקונדס. צחקנו כולנו . וזאת נערה שהוא בכלל לא מכיר.
שולה , עם המבטים הכועסים, החמוצים, תמיד תמיד סוג של אנטיפתית, אפילו שהיא קוראת לי כאילו בשם חיבה "שושי"לה"> חוספת מיותרת…
אז קניתי לי פרוזן יוגורט, אבל אפילו שקניתי לי את הגביע הקטן , זה היה מלא וגדוש.עם כל הפירות והגרנולה , והקוקוס וכל התוספות למיניהם . סכה"כ היה טעים ומרענן.
אז >, כשהיא ראתה אותי , היא בדיוק היתה צריכה ללכת כבר…וזה היה ברור וצפוי.ושאלתי את משה מה הסיפור?
והוא ממש לא מבין מה אני רוצה ?
"אשה נחמדה,שמנמנה, עם צבע שיער אדום אש שמנצלת את ההזדמנות שבעלה לא בא. ויכול להיות שיפסיק לבוא , כך אומר לי משה .כי …וכאן באו כמה תירוצים שלא לענין , אז סלאמת כל טוב.
ומשה שוב שואל , למה ? רבת איתה ?
לא ,ממש ממש לא .
אולי אני לא באה לה טוב בעין …
יש לי המון חברות , את כולן אני אוהבת , והן חברות שלי גם בפייסבוק, היא , ממש לא חסרה לי , שתמשיך לפרצף.
עליזי אומרת לי שהיא לא אוהבת אנשים חדשים. היא רגילה רק לאנשים שהיא מכירה כבר .ויכול להיות שהיא מרגישה מאויימת. אבל ממה?
החברות שלה , שאיתן היא מרגישה "נוח", הן גם חברות שלי, ואנחנו מפטפטות ושמחות לראות אחת את השניה.אני חייבת לפצחו את האגוז הזה שנקרא שולה. אני עוד אבין.
בינתיים, אני לא רואה אותה ממטר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך