LULA
אשמח לקבל חוות דעת בנושא..

בתולה זו מילה רעה?!

LULA 30/06/2015 1553 צפיות 6 תגובות
אשמח לקבל חוות דעת בנושא..

"תמצאי לעצמך כבר מישהו" "אין *** את חייבת זיון"
בתולה.
כן קצת קשה להאמין בת 21 ובתולה, האם זה מפריע לי? וואלה זה לא הפריע לי לפני שכל אדם שני שאני פוגשת זורק לי משפטים שלא מהעולם הזה. האם זה מוזר בעיניי?? האמת שכן. חשבתי בהתחלה שאולי אני לסבית, אבל לאחר בדיקה ביטלתי את העניין, זה לא זה..
התחלתי להסתיר את העניין או להתחמק מלדבר על הנושא, אבל ככל שאני יותר מתחמקת זה יותר מפריע לי, ומשום מה אני מתחילה לקנא בבנות שיש להן את הביטחון הזה, וכן מוכנות (וכן הזדיינו כבר!!!) וזה לא שאין הצעות אני פשוט מבטלת אותן ישר, בכלל למרבית הגברים שניגשים אליי אני אומרת שיש לי חבר.
אז לא פלא שאני בתולה בגיל הזה.
השאלה היא האם זה עניין פסיכולוגי? או שזה הגיוני?
בכלל למי יש בעיה לנשים בנות 21 בתולות או לנערות בנות 16 שהן לא בתולות?!
גם אני כבר התבלבלתי..


תגובות (6)

הכל בסד.. לכי עם האמת שלך, שזה צריך לקרות זה יקרה

30/06/2015 19:13

וואו כ"כ נכון…היום זה ככה,פיתאום להיות בתולה בת 21 זה ניראה מוזר (לרוב האנשים).
מתי היקלטו שזה מוקדם מידיי!! תחכו לחתונה! למה לרוץ?
הרבה בנות עושות טעות וניכנסות להריון..ומה אז? מה עם הילד?
הילדה בקושי סיימה להתבגר ועדיין לא יודעת כלום מהחיים שלה,וכבר צריכה לדאוג לתינוק,לחיים אחרים.

חחח סליחה שחפרתי אבל הנושא הזה מחרפן אותי!
קטע ממש נכון…
(ולה***** זאת קצת מילה שקשה לי לקרא)

30/06/2015 19:17

את לא כזאת מבוגרת, את עוד ממש צעירה ואין לך מה לחשוש

30/06/2015 19:18

לי התשובה ברורה- לילדה בת 16 יש בעיה ויתכן שיותר מאחת.
מה זאת הפריצות הזאת שבחורה בגיל 21 לא אמורה להיות בתולה? אישית אני מזועזעת מכל זה….

30/06/2015 20:02

זה בדרך כלל לפי החברה בה את נמצאת.. למשל בחורה בת 21 בציבור הדתי שאיבדה את בתוליה, תגרום לכמה גבות להתרומם

30/06/2015 22:57

אין בזה שום דבר רע, עד שאת לא מוכנה את אין צורך בכך שתעשי את זה. אני למשל לא חיכיתי ואני מאוד מצטערת על זה, כי לא עשיתי את זה מתוך אהבה (עשיתי את זה עם ידיד טוב שלי שחבבתי ולא יותר מיזה) אלא מהסיבה הפשוטה שרציתי כבר לשכב עם משהו.
את עשית בשכל, כל עוד את לא מוכנה ואין לך משהו שאת אוהבת ואת רוצה לשכב איתו את לא צריכה לשכב עם אף אחד, זה הגוף שלך וההחלטה צריכה לנבוע מהרצון שלך ולא בגלל הדחף לא להיות בתולה.
אני עשיתי את הטעות הזאת, עכשיו אני עם משהו שאני כן אוהבת ואני מצטערת שפעלתי מתוך דחף והפעם הראשונה שלי לא הייתה איתו אלא עם ידיד טוב.
תאמיני לי כדיי לך לחקות כי אי אפשר לבטל את הפעם הראשונה.
ולכל אלא שאמרו שבגיל 16 זה מוקדם מידי זה לא נכון. כי אין לזה גיל (כמובן שלא ממולץ לעשות את זה בגיל צעיר מידי-הפעם הראשונה שלי הייתה לפני שנה והייתי בת 15 וכמו שאמרתי לא הייתי באמת מוכנה)ברגע שאת אוהבת משהו, את סומך עליו ואת מרגישה שאת מוכנה את יכולה לקיים יחסי מין.

01/07/2015 03:51
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך