דירה להשכיר

18/05/2017 564 צפיות אין תגובות

סוף סוף נפל לי האסימון. חייבת להשכיר את הדירה הזאת.הרבה מדרגות,שכנים מעצבנים.סביבה בעייתית, מצוקת חניה, חוסר נגישות ואולי עוד ועוד דברים …
אז פרסמתי מודעה.דירה יפה מרוהטת חלקית , נוף מקסים, שכנים נהדרים , אפשרות לטווח ארוך, מחיר גמיש.והתחילו להגיע , שורות שורות הם באו , עלו , לא התעצלו.
אנשים שנחשבים משפרי דיוק עלק , הכל יחסי בחיים האלה !
מגיע גבר שמן עם קיסם בין השיניים…יענו אכל כבר … מסתובב לו במטבח , נכנס לחדרים ומצביע על הסיבות למה הוא לא ישכור את הדירה, המון מדרגות , יותר מדי ארונות…אשתו כרסה בין שיניה, צוחקת , בעיניה הדירה מושלמת…אפילו שאין בכלל מעלית !
הזוג הבא, הוא מבוגר, רוסי , היא כנראה גם, אבל מחבר העמים , נראית צ'צ'נית…
היא נאנחת , מוציאה מטפחת מהארנק , מנגבתד את מצחה. מיוזעת כולה.הילדים עולים בקולות רעש במדרגות . מין ביקור חברתי , נקרא לזה.
אני סבלנית לכולם., אפילו שאני רואה את האכזבה על פניהם .
עכשיו מגיעות שתי חברות , שותפות לדירה , שתיהן דתיות . דתיות חדשות ? חוזב"ת (חוזרות בתשובה)? חצאיות ארוכות ושיערכד דאסוף , נעליים סירה , וגרביים. כל התפאורה ..ואולי אני טועה ? , והן צעירות דתיות מהאולפנא? אחת שואלת, אודיה שמה , והשניה רחלי , סתם שם שחוק . אודיה שואלת הרבה שאלות . רחלי בינתיים מסתכלת , נכנסת למטבח ואומרת משהו בשקט לחברתה . נראה שהן כבר מוותרות. הבנתי. הכיור , לא מחולק. זבש"ם.אני אוהבת את בורא עולם, אולי כמעט כמוהם, אבל אני לא עומדת בקריטריונים של המתווכים שלו. מאסתי בהם . איך שהבנתי שאשה מעצם היותה מודרת אצלם. איך שראיתי גם שאשה לא יכולה להגיד קדיש על אביה, איך שראיתי את חברותי ואחיותי מוקצות, ועומדות בקומה השניה של בית הכנסת ווילון תחרה מסתיר אותן כאילו היו חיות מוזרות או לפחות חייזרים. או סתם משהו מוקצה מחמת מיאוס. וכל זה למה ? מי המציא את זה בכלל?
רבי עקיבא הגדול בתורה אמר לתלמידיו כשביקשו לסלק את רחל אשתו מהדרך, ,הניחוה כי היא תורתי הקדושה "!
ואז הן הלכו.
הזוג הבא , אנגלוסקסים , הוא איש קבע והיא מורה ד. נחמדים דווקא. יש להם שלושה ילדים. החדרים קטנים מדי הוא אמר. וקשה קשה בלי מעלית . גם הם הלכו.
וכך ירד הערב.פחתו המתעניינים. והדלת נסגרה.
ואז ירדתי מהמיזם. כי לא היה מספיק ביקוש והחלטתי לגנוז לפי שעה את הרעיון. עד הפעם הבאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך