lini227
יש האתר חזר! 5 תגובות ממשיכה

האם אתה אח שלי? ואתה חבר שלו אהבת חיי? פרק 15

lini227 01/08/2014 1111 צפיות 9 תגובות
יש האתר חזר! 5 תגובות ממשיכה

בפרק הקודם:
גבריאל אתה דפוק!!!!!!' מלמלתי לעצמי לקחתי את הבגדים מהארון שלי ותחתון בוקסר שחור והלכתי למקלחת השנייה
אחרי 20 דקות יצאתי ולבשתי חולצה של לקוק ספורטיב ורודה כזאת יפה מכנסי גינס כולו קרעים וגומי למטה ונעלי ספורט של לקוק ספורטיב בצבע שחור שמתי כיפה סרוגה שרשרת 'החי' שלי בושם מפתחות של האוטו כסף וירדתי מחכה לירין שתרד!

פרק 15:
ירין ירדה למטה אוחח יפה שלי כמה שאני מצטער על זה אוף אני טמבל!
"גבריאל אני נוסעת במונית אל תחכה לי" אמרה בקול שקט,שמעו שהיא בכתה די מה אני עשיתי עד כדי כך שהיא ככה מתנהגת עליי באמא שלי אני דפוק. "לא את באה איתי ואין ויכוחים" אמרתי לה בקול שמצווה עלייה "אני אמרתי משהו אני לא באה איתך אני לא רוצה להתקרב עלייך מה לא מובן אתה לא מבין רמזים?,אתה לא מבין שאני לא רוצה לראות אותך?,אני לא מבינה איך התאהבתי בך?,איך הייתי חברה שלך?
דביל אחד אני שונאת אותך!"
צעקה עליי וכל מילה שהיא אמרה פגע לי בלב כמו חצים.
לא הגבתי אין לי מה להגיד היא צודקת אני בן זונה נתתי לה לשנוא אותי והיא בצדק שונאת אותי אין על מה להילחם עדיף שאוותר היא הרגה אותי עם המילים שלה ובלי שמתי לב התחלתי לבכות כן אני גבריאל בוכה.
לא הסתכלתי עלייה לא יכולתי אחרי מה שהיא אמרה אני מתבייש בעצמי אני לא יכול היה יותר טוב לראות אותה אם מישהו אחר מאושרת במקום לראות אותה איתי והיא סובלת כן אני מוותר שהיו לה חיים יפים בלעדיי אלמד להסתדר לבד בלעדיה,אחייה בלי המגע שלה ואוהב מישהי אחרת שהא לא האישה שלי.
יצאתי לכיוון המכונית ונסעתי לבית החולים לא הסתכלי ימינה ולא שמאלה פשוט נסעתי,בדרך ירדו לי דמעות אני נשמע כמו כוסית אבל כוס אמק גם לי מגיעה לבכות על זה שאני סתום.
אחרי כמה דקות הגעתי לבית החולים והתיישבתי בספסל בכניסה מחכה לירין בכל זאת נחכה לה ובדיוק היא גם הגיעה היא ראתה אותי והמשיכה יעני אני לא קיים מה לעשות אני משתגע!
נכנסתי אחריה והלכתי איתה לדלפק הזה של האחיות לראות באיזה חדר לינדה אחותי הקטנה נכון שהיא לא אחותי אבל היא כמו ואם היא תשמע איך התנהגתי לירין אני ימצא את עצמי עמוק עמוק מתחת לאדמה
"שלום איפה נמצאת לינוי כהן?" שאלה ירין את אחת האחיות "לינוי כן אמרת רק שנייה" אמרה ומלמלה לעצמה "לינוי כהן,לינוי כהן" וחיפשה את הדפים ואמרה "גברת כהן בחדר 450" "תודה" החזרתי והתקדמנו לחדר 450 ונכנסנו איך שלינוי ראתה אותנו היא חייכה ואמרה "הינה הזוג שאני כל כך אוהבת" וצחקה כזה "אנחנו כבר לא זוג" אמרה ירין
"מה?????"…


תגובות (9)

אוףףף שיחזרו! תמשיכי דחוף

01/08/2014 14:03

היי דיאנה :))
נראלי לא יצא לנו להכיר ממש טוב… אני אלין (גאד. זה נשמע כיאלו אני מתחילה איתךXD חחחחחח) בכל מקרה, הסיפור שלך ממש דורש ביקורת. את רוצה להשתפר בכתיבה? הממ אני מוכנה לתת לך הערות והארות. את מעוניינת?

01/08/2014 15:00

    כן אני אשמח

    01/08/2014 15:17

    כן אשמח לכך

    01/08/2014 15:18

תמשייייכי מוושלםםם

01/08/2014 15:35

מישו מוכן להסביר לי למה יש תגובות של "תמשיכיייי" או, "סיפור שלמותתת" וכל אלו?…זאת אומרת, זו תגובה לא מושקעת. הסופר משקיע בפרק- תשקיע בתגובה! מזו החרישות הזו? בלי קשר, יש כמה המוני מקומות השתפרות. ובנוסף לזאת, אין אף סיפור 'מושלם' באתר (לא קיים ולעולם לא יהיה קיים). גם לא בגדר מחמאה.
ונעבור לביקורת אחרי מעט מהחפירות שלי (^^')
אני אומרת מראש, זה לא נועד לפגוע. הכל במטרה טובה ואכפתית כלפייך לעזור לך. קבלי הכל ברוח טובה.

1. אל תכתבי יותר מסימן קריאה אחד. אפילו שתיים זה לא תקין.
לא- "!!!!!"
כן- "!"
כנ"ל לגבי סימני שאלה.
2. לא כותבים מספרים. כמו- 5, 4, 78. אלא במילים על פי שם המספר- חמש/חמישה. שמונה עשר/ה. וכדומה. (תתאימי את זה למשפט).
3. תתארי את הסביבה הכללית. את כל מה שמתרחש. הקורא לא בראש שלך, את חייבת לפרט על הכל.
4. תקפידי על משלב שפה גבוה. שפה רהוטה מעלה את רמת הסיפור.
5. בכל פעם שאדם מדבר, תרדי באנטר. או כאשר צריך פסקה חדשה. או לחילופין, שמתחלפת נקודת מבט.
6. הכל הולך מעט מהר, תאטי את הקצב. תתארי יותר. תתני המחשה לקוראים.
7. היכן סימני הפיסוק? תקפידי לשם נקודות (.) פסיקים (,) ועוד.
גם כאשר מדברים צריך לשם פיסוק בתוך הגרשיים.
*לא*- "תעביר את החצילים"
*כן*- "תעביר את החצילים," או- "תעביר את החצילים." או- "תעביר את החצילים!" או- "תעביר את החצילים?" (נדמה לי שהבנת את הפואנטה של הפיסוק…)
8. שימי לב.
אני- אראה, אציג, אלך.
הוא- יראה, יציג, ילך.
(סתם דוגמאות) יש הבדל.
~~~~~~~~~~
מקווה שתיקחי את הערותיי לתשומת ליבך ותסיימי. בהצלחה לך ♥

01/08/2014 16:03

    תודה רבה אלין זה מאוד עוזר אני אנסה לשפר

    01/08/2014 17:09

לךא לא לא לא לא לא לא זה לא בסדרררררר לא רוצה ~בוכה בפינת החדר לבד בחושך~ נווו ירין תתני לגבריאל עוד הזדמנות בבקשה!!!!!!!!!
הוא פאקינג בכה בגללך נו פליייייייייייזזז
וגבריאל אל!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט אלללללללללל תוותר אליייהההההההההההההה אסור לךךךךך מה אתה מטומטם?(התשובה היא כו :| )
פרק מושלםםם אבל עכשיו אני בוכייה תמשייכי אהבה שלייי דחווווווף

02/08/2014 11:17

זה הפרק הכי מושלם אבר!!!!
תמשיכי מהר זה כל כך יפה ♥♥

02/08/2014 20:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך