הדרך לפסגה

A-188 27/06/2013 707 צפיות 4 תגובות

כשהסתכלתי על עצמי דרך המראה לא רק ראיתי את ההשתקפות שלי שאני כול כל מכירה , ראיתי אותי , את אני הפנימי.
ניסיתי להבין למה שום דבר לא מסתדר לי, מצליח לי , למה אני נכשלת , למה אני לא מצליחה להיות כמו שצריך , כמו שמצפים ממני .
איך זה שכולם כול כך מושלמים .
ואני?
הדבר הכי רחוק משלמות .
ניסיתי להבין מה לא בסדר בי , למה התפקוד שלי שגוי , ולמה אני לא מצליחה לתקן אותו .
ניסיתי להבין למה יש לי כול כך הרבה חסרונות , אבל הלכתי לאיבוד כששאלתי את עצמי את השאלה הזאת .

ואז החלטתי , אני לוקחת את עצמי בידיים , אני לא ממשיכה לבחון את ההשתקפות שלי במראה , אני לא ממשיכה רק לתהות דברים בלי לעשות שום דבר .
אני קמה , ואני עושה .
אז זה התחיל בצעדים קטנים , ניסיתי ללמוד יותר , והפסקתי להיכשל , התחלתי להצליח בלימודים , ואז הציפיות שציפו ממני התממשו .

לאט לאט אספתי את עצמי בידיים , לא מפספסת אף חתיכה שבורה ובונה את עצמי מחדש , לאט לאט הצלחתי להיות בדיוק כמו שצריך .
בדיוק מה שמצפים ממני .
בדיוק מה שאני אמורה להיות .

וגם הבנתי , אם אני , הילדה שהייתה כול כל מופרעת , כול כך קשה , כול כך שונה הצליחה לקחת את עצמה בידיים ולהשתנות , אז איך אתם לא תצליחו ?
לא מצפים ממכם שתקחו את עצמכם בידיים במכה אחת , שבין לילה תהפכו להיות מושלמים .
הדרך לפסגה מלאה קשיים , ואם זה קשה סימן שאתה בעלייה , ואם זה קל סימן שאתה בירידה .
צעד אחר צעד אתם תגיעו לבסוף לפסגה ותסתכלו למטה , על כול הדרך שעשיתם ותהיו מרוצים .

אז עכשיו שאני מסתכלת על המראה אני מחייכת , כי אני רואה את כול הדרך שעברתי , מהצעד הראשון ועד הצעד האחרון .

אז אם אני הצלחתי , אתם לא תצליחו ?


תגובות (4)

כל כך אמיתי ונכון.
מקסימה כל כך, אני ממש שמחה שהצלחת לעבור את הדרך הקשה והארוכה הזאת.

27/06/2013 09:13

אני חושבת שלקחתי את עצמי בידיים הרבה זמן… עכשיו נשאר רק לנסות להתרכז בחשבון (No ) ….
קטע יפה :)

27/06/2013 09:15

אהבתי מאוד את הסיפור הקצר,
ותזכרי אוהבים אותך פה איך שאת❤❤❤❤

27/06/2013 16:02

כל כך נכון… גם אני עוברת סוג כזה של תהליך… (לא בלימודים).
אני מתחילה מנקודת האפס ועולה מעלה מעלה. זאת הרגשה מעולה, שאת מצליחה להתגבר על הקשיים שלך. לפי איך שאני מרגישה, אני כבר נמצאת באמצע התהליך ;)
אהבתי את הצורה שניסחת את זה… דירגו כבר חמש, אז.. כל הכבוד לך ! D;
❤❤❤…Lorin

03/07/2013 12:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך