המילחמות שלי … וגם שלך !

06/10/2014 623 צפיות 2 תגובות

טוב אני רוצה לספר על הסיפור שלי ואני מקווה שאותן בנות שלא בטוחות בעצמן ולא אוהבת את המראה שלהן ילמדו מיזה לקח לחיים :
אני רציתי לרדת רק 2 , 3 קילוגרם זה היה החלום שלי אפשר לומר ,אז הלכתי בדרך הלא נכונה והכי חשוב גם לא בריאה לא רק לגופי, אלא גם לנפשי בחרתי בדרך של סבל, כאב והרבה אבל הרבה דמעות אז התחלתי להקיא אחרי כל ארוחה גדולה שאכלתי זה התחיל מזה, ואחרי כל פעם שהקאתי החיוך שעל פניי לא ירד, ראיתי בזה את הדבר הכי טוב שיש אמרתי לעצמי כל הכבוד לך חשבתי שזה דבר טוב אני הולכת להיות רזה …!! ואז התדרדר לשתי ארוחות ולכל דבר קטן שאני מכניסה לפה מיד אחרי זה , זה ניגמר בשירותים אם שתי אצבעות בתוך הפה , (כאן זה עוד החלק הטוב של זה ) ולאחר מיכן זה נימשך לימים שלמים של להרעיב את עצמי עד שהתחלתי לפגוע בעצמי בכל מובן אפשרי אם זה פיזי או נפשי. ומה שהבולמיה עושה לנפש שלך זה דבר לא יאומן הדיכאון שאת נמצאת בו , כל תחושת העצב והבדידות גם כשאת מוקפת חברים התחושת בדידות לא עוזבת , ומשם זה הידרדר לזה שאת מכניסה פירור לחם מיסכן לפה ואת חושבת מה יהיה אחרי זה, מה תעשי הרי את כל כך \"שמנה\" איך את מעיזה להרשות לעצמך לאכול דבר כזה אז, שוב את מקיאה ולאחר תקופת זמן מסוימת את שומעת את אמא בוכה כי היא גילתה כולם סובלים לא רק את ואז שאת מנסה להפסיק את לא יכולה, את מנסה בכל כוחך לנסות לסיים צלחת שלמה אך לא מצליחה והפעם זאת כבר לא אשמתך, הקיא, עולה לבד וביחד איתו גם הדם לא טיפה, שתיים כמויות ענקיות של דם ולא רק זה איתו מגיעה גם הנשירת שיער , השיניים הצהובות והריח הנורא הזה מהפה שלא משנה כמה מסטיקי מנטה תלעסי זה לא יעזור ועזבי את זה, גם בעיות בכבד שלך מתחילות ואחרי זה גם יש סיכוי שלא תוכלי להביא ילדים יותר לעולם, ושום דבר לא יעזור אבל יודעת מה עזבי גם את זה הדיכאון שאני סבלתי מימנו זה מבחינתי הדבר הכי נורא הוא גרם לי לחשוב מחשבות כל כך אובדניות ,זה דבר שקשה לצאת מימנו. אני כרגע נמצאת במעקב צמוד של ההורים ושל הפסיכיאטר אבל, אני כבר יודעת שהמקום שבו כרגע אני נמצאת אין מימנו נקודת חזור קשה לצאת מאותו מקום שאני בו נמצאת לכן אני שוב מזכירה ואומרת את שקוראת את זה כן את את הילדה הכי יפה בעולם כולו ומי שאומר אחרת (סליחה מראש על מה שאני הולכת להגיד) שילך להזדיין מצידי כי לך אסור להוריד את החיוך ואסור לך להפסיק לצחוק כי כל אחת יפה בדרך שלה ואם תישאלו אותי אין בת שהיא לא יפה אבל, אין דבר כזה שלמות אז בחיים אל תשאפי אלייה תשאפי אך ורק להיות מי שאת תיהי את עצמך כי זאת מי שאת וזה מה שחשוב . תתחילי להשמיע את הדעות ששלך , תראי שגם כאן קיימת לא רק \"הן\". תראי את העמדה שלך אל תיתני לאף אחד לימוס לך את הכבוד, והכי חשוב אל תיתני להם את הסיפוק של הבכי והסבל תישארי חזקה כי אם לא את תילחמי במלחמות של עצמך אין אף אחד אחר שייעשה זאת…


תגובות (2)

תודה באמת זה מסר לחיים ואני בטוחה שאין אחת שלא קראה את זה וכמעט בכה באמת תודה

28/10/2014 21:18

    נויה תודה אני שמחה לשמוע את זה ואני באמת מקווה שכמה בנות קראו את זה באמת לקחו מיזה מסר לחיים !!

    28/10/2014 22:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך