alaska
כתבתי את זה לפני מיליון זמן וזה קצת מבולגן ומוזר אבל מקווה שהבנתם:)

הנרות הנכבים

alaska 31/05/2016 712 צפיות 4 תגובות
כתבתי את זה לפני מיליון זמן וזה קצת מבולגן ומוזר אבל מקווה שהבנתם:)

היי.
הייתי רוצה שידעו. שאנשים ידעו שיש אורות קטנים, נרות קטנים, שעומדים להיכבות, להיכבות מוקדם מדי, וצריך לעזור להם.
יש אנשים שנכבים לבד, אחרי שעברו הרבה בחיים, והם נכבים בגאווה, מנצלים את שארית השעווה שנותרה להם עד תום. אבל יש אנשים שניסו יותר מדי לכבותם, שהם חושבים שכבר עדיף להיות בחושך, ללא החימום של הנר.
גם אני הייתי שם, אני יודעת איך זה. הייתי קרובה מאוד לסוף. רציתי לקחת נשימה ולנשוף על עצמי, נשימה מספיק חזקה שתריץ את כל החיים שלי, את כל הזיכרונות, החוויות שלי, ותעזור לי להיכבות. אבל אני לא חשבתי שברגע שאני נכבית אני מפזרת עשן על כל השאר, שנאבקים על מנת לשרוד יום יום. ואני, אני, שלא רציתי להרע לאף אחד, רק רציתי לנוח בשקט, להיכבות, עזרתי לכל השאר להיכשל, ואולי אף גרמתי לעוד מישהו להיכבות מוקדם מדי.
אז חשבתי על זה עוד, הסתכלתי על כל האורות שמסביב, כל אחד מאיר בסביבתו הקרובה, וכל כך חם ונעים פה, בזכות כל אלו שלא ויתרו, שנאבקו כדי להמשיך הלאה, כדי לעמוד יציבים מול אלה שניסו בכוח לנשוף. לולא כל אלו שנלחמים יום יום למצוא את הטוב היה כאן חשוך, ואף אחד לא היה רואה, לא היה רואה את האור והתקווה. את החיים והאהבה.


תגובות (4)

אמלהה זה מוושלםם!!!

31/05/2016 14:06

    תודה:)

    31/05/2016 15:45

איך מכנים אותך כאן?
בנתיים שיהיה- ילדה.

ילדה!
זה אחד הקטעים הטובים שקראתי, השתמשת בדמיון, ומטאפורה(או שזה דמוי) שבית אותי לחלוטין!
ודבר נוסף, חורא לי שאנשים מוכשרים כמוך לא מנצלים את הכישרון שלהם להגיב לאנשים כמוני… כי הפוסט האחרון שלי מיותם!
אז בבקשה, לי תאירי אותו…

ואם את שואלת את עצמך מי מבקש שיגיבו לו, אז התשובה היא מי שהאגו שלו פגוע מחוסר תגובות!

נ.ב אני מקווה שאת אדם נחמד, כי אולי דווקא בא לך לנפנף אותי, ואני מה לעשות לא מקבלת בהבנה נפנופים…

בקיצור, נחיה ונראה מי את…
יוקי!

31/05/2016 15:01

    היי!!
    אממ את בת? נגיד שכן חח
    את יכולה לקרוא לי בת-קשת כי מישהי קראה לי ככה בגלל השם באתר וזה ממש הצחיק אותי:)
    וואו ריגשת אותי בטירוף אחת התגובות המדהימות שקיבלתי וזה מקסים שאכפת לך ואת מגיבה לאנשים!!
    ברור שאני אקרא ואגיב, את גם מוזמנת לקרוא עוד דברים שהעליתי, אני יותר מאשמח^_^

    31/05/2016 15:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך