חיות בספר
ההמשך בקרוב...

“פחד בתוכי”-פרק 1

חיות בספר 07/12/2014 738 צפיות 6 תגובות
ההמשך בקרוב...

בשנת 2012 הגיע אלינו לכיתה ילדה חדשה ושמה היה אריאנה , הייתי בטוח שזוהי הילדה היפה ביותר שפגשתי מעודי.
כשהייתי בדרכי הביתה גיליתי כי היא עברה לגור ממש בית מולי , דלת מול דלת , חלון מול חלון.
בכל בוקר שהייתה יוצאת מהבית הייתי רץ לכיוונה ומציע לה שנלך יחדיו לבית הספר , משום מה בכל בוקר היא הייתה פשוט מנענעת את ראשנה בחיוב ומחייכת טיפה כאילו מחייבים אותה שלא לחייך או לצחוק. לא הבנתי מדוע , הרגשתי שהיא מתביישת ממני אז גם אני התביישתי ממנה.
בסוף הלימודים הייתי מחכה לך כל יום ויום ליד שער בית הספר אך משום מה לא ראיתי אותה. ככל הנראה כבר יצאה מבית הספר והלכה לביתה.
חודש וחצי לאחר מכן אני מבחין בכך שהיא אינה הגיעה לבית הספר זה כבר שבוע.
הלכתי לביתה כדי לתת לה שיעורים , אביה פתח לי את הדלת והחל לצעוק עליי מדוע אני "מטריד" את ביתו .
בלילה אחד ואפל בשעה מאוחרת שהייתה כבר בחצות , הסתכלתי על עבר החלון וראיתי כי היא קוראת לעזרה , רצתי אל ביתה במהירות כמו טיל אך משום מה דלת בייתה לא היה נעול אלא פתוח בקצת.
נכנסתי ועליתי במדרגות בייתה , המראה הנורא שריתי לא ימחק מזכרני לעולם!
חברתי היקרה והיפה אריאנה הייתה קשורה לכיסא בידיה וברגליה ופיה היה מכוסה בדבק.
שמעתי קול של גבר וזהו היה אביה , אביה דקר אותה בכל מקום בגופה הוא השפיל , העליב, הרביץ וקילל אותה ואשתו ישבה בצד וקרה ספר בהנאה מרובה.
לא האמנתי למראה עייני הזוועתיות .
הוא אמר כי היא צריכה להיות עבד ושהיא אינה אמור להנות משום דבר בחייה העלובים .
אביה כנראה תפס אותה מחייכת או צוחקת אפילו בקצת ולכן עשה לה את מה שעשה.
זמן מה לאחר מכן היא פנתה אליי כשיש בגופה צלקות רבות וסימני דקירות ואמרה לי :אתה חייב להציל אותי, היו בעיניה דמעות רבות ולאחר שראתה את אביה באופק היא אמרה "בבקשה" וברחה במהירות חזרה לביתה , הצצתי אל מעבר לחלון כאשר אביה חזר הביתה הוא אמר לה להתחיל לשתוף כלים , לקרצף את הרצפה ולנקות את השרותים.
נזכרתי במה שהיא אמרה לי:"אתה חייב להציל אותי".
נזכרתי והחלטתי להציל אותה מהזוועה שעברה , הלכתי לתחנת המשטרה הקרובה לשכונתי והתלוננתי כי יש הורים המכים ילדה בביתה והופכים אותה לעבד שלהם.
לקחתי את המשטרה אל הבית והם בדיוק תפסו את ההורים שניהם מכים אותה בחוזקה, משפילים ומעליבים אותה .
המשטרה לקחה את ההורים מהבית והכניסו אותם לכלא למשך חמש שנים.
הצעתי לה שבזמן שהוריה בכלא אז שתעבור לישון אצלי והיא הסכימה וזוהי הפעם הראשונה בחיי שראיתי אתה מחייכת ואץ צוחקת קצת ואומרת לי שהצלתי לה את החיים.


תגובות (6)

סיפור מרתק ומרגש

07/12/2014 17:33

כל מי שאהב את הסיפור שיכתוב שאהב כאן בתגובות ואני עאשה המשך לסיפור

07/12/2014 17:40

וואי זה מושלם אתן חייבות להמשיך!!!

07/12/2014 18:11

וואו תמשיכו זה סיפור מקסים

07/12/2014 18:22

אהבתי תמשיכווו

07/12/2014 22:48

תמשיכי

08/12/2014 09:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך