sapir13
כתיבה. זו באמת הדרך להתחבר לנפש, פנימה. התחלתי לעשות סדר לאחרונה בכל הקטעים שאי פעם כתבתי (גם מה שיש לי בקבצי וורד וגם במה שלא) והבנתי שבאמת יש לי מלא. עברתי כל כך הרבה בשנים שהייתי פעילה באתר, למדתי כל כך הרבה, ואני באמת עדיין לומדת. הכרתי הרבה אנשים שעזרו לי בכל מיני פעמים שהייתי צריכה ובכללי מלא אנשים מקסימים. זו לא פרידה, אבל מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה... כתיבה. אני אקח את זה איתי הלאה, בשביל ברכה.

השביל שלי

sapir13 24/08/2017 782 צפיות 3 תגובות
כתיבה. זו באמת הדרך להתחבר לנפש, פנימה. התחלתי לעשות סדר לאחרונה בכל הקטעים שאי פעם כתבתי (גם מה שיש לי בקבצי וורד וגם במה שלא) והבנתי שבאמת יש לי מלא. עברתי כל כך הרבה בשנים שהייתי פעילה באתר, למדתי כל כך הרבה, ואני באמת עדיין לומדת. הכרתי הרבה אנשים שעזרו לי בכל מיני פעמים שהייתי צריכה ובכללי מלא אנשים מקסימים. זו לא פרידה, אבל מי יודע מתי תהיה הפעם הבאה... כתיבה. אני אקח את זה איתי הלאה, בשביל ברכה.

כל כך הרבה דברים הספקתי לכתוב.

שורה.
שורה אחת שאומרת הכל.

נגעתי בכל מיני סגנונות. חלק יצאו מוצלחים, חלק פחות. לחלק יותר התחברתי ברמה הרגשית,
ואת כל השאר סתם ניסיתי לשכוח. בתחילת הדרך לא חשבתי אפילו לרגע שאגיע להצלחה שכזאת.
גיליתי שזה כל כך כיף ובאמת מעניק תחושת שחרור לנפש, להביע את כל מה שאני רוצה בכתב.
זו הממלכה שלי, ואני השליטה בה. אני זאת שקובעת את החוקים ויודעת הכל.
לא אשכח את אלו שנמחקו, אלו שהיו בתחילת הדרך אך נאלצו לעזוב וללכת הרחק אל ארכיון. הם היו רבים, ואני אזכור אותם לעד.

כל כך הרבה הספקתי.

מספר.
מה הוא באמת אומר?

התחלתי לנבור בתוך הכל, מחפשת מה היה השורש, ממה הכל התחיל, וצמח וצמח וצמח.
פתאום גיליתי שיש לי יותר ממה שחשבתי, הרבה יותר. פתאום המספר קיבל משמעות אצלי. הכל נפרש לפניי כמו שורשים מפותלים של עץ. ההתקדמות שלי גלויה לעיניי כל, מההתחלה- שבה הייתי טירונית קטנה וחסרת ניסיון שלא באמת ידעה מה היא עושה, לאמצע- ששם כבר קלטתי את החוקים והדרכים, ועד עכשיו- עד לרגע המופלא הזה שמראה כמה למדתי וכמה השתפרתי; ואני עדיין לומדת, בכל יום, מנסה לשכלל את ההשכלה שלי ומשננת את מה שלמדתי מכולם, מחבריי. מי חשב שאני באמת אצליח להתמיד משהו כזה לאורך כל כך הרבה זמן?

כל כך הרבה.

אנונימיות.
מילה עם כל כך הרבה עוצמה בשבילי.

להיות נסתרת מעיניי כולם, להביע את עצמי כפי שאני רוצה בלי להתחשב במה שאחרים יגידו עליי.
לפתח תחביב שהוא רק שלי והוא בסוד.
זה כמו זהות כפולה. אני יכולה להיות מי שאני רוצה, ואיש לא יידע. איש לא צריך לדעת. זה להיות חופשי ולגלות מי באמת יתחבר אלייך בלי קשר למראה או גוון קול או כל פרמטר אחר.
זה מעניק לך בחירה. ואתה רק צריך לדעת לבחור בחכמה.

כל כך.


תגובות (3)

בהצלחה רבה. האנשים הנכונים מקבלים יכולות מדהימות כאלה באהבה ובהנאה, מאחלת לך שתצליחי ותעלי!

25/08/2017 17:19

    תודה רבה! ☺

    27/08/2017 22:15

לא אל תעזבי אין ספק שאת אחת מהשראות של בהאתר להמשיך לכתוב .!!! :)
הטקסטים האדירים שלך או אפילו סתם סיפור מחמם לב אין ספק שאת אחת הכותבות הכי טובות , אבל אם בחרת לעזוב זה בחירה שלך ואין לי שום זכות להחליט אבל אין ספק שתהיי חסרה ( .חיבוק וירטואלי) חח , רגשות בצד :)
הקטע ממש יפה ואין ספק שהוא משרת את המטרה אבל רק לאחר שאתה שומע את השיר אתה מבין כמה זה יפה שהיה לך בהצלחה ומקווה שעוד ניפגש ….
1150 סיפורים זה לא מספיק חחח

06/09/2017 02:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך