השטן הלא נודע

21/10/2016 496 צפיות 2 תגובות

אני רואה כדורים טסים מעל ראשי אך איני שומע את שריקתם. בין עת לעת יש הבזק אור והאדמה תחתיי רועדת, בכל כוחי אני אוחז בה למרות שאני לא מטלטל עמה.
אחי נמצא לצדי אך אני רואה בעיניו הירוקות הבורקות תמיד הבוחנות את החזה שלי משהו שונה, משהו שלא ראיתי אף פעם. לאחר שהבחין שהתבוננתי בו הסיט הוא במהירות את מבטו לפני שאבין את מה שעיניו לוחשות לי.
כאן אני שוכב ללא ניע, עם חור בחזה וחור בלב. תוהה אם כל זה רק חלום רע, רק סיוט וממתין. אחי מדבר אליי, אני לא שומע דבר אך מבין אני את דבריו על פי שפתיו.
הוא אומר לי לא לדאוג, העזרה בדרך ושואל כבדרך אגב אם פוחד אני מהמוות.
אני משיב בלחש שאף אדם לא מפחד מהמוות כפי שאף אדם אינו מפחד מהחשכה, אלה כמו כולם, אני מודאג מהשטן הלא נודע.
שניים באים ומרימים אותי מהקרקע. אני רואה את אחי מדבר עימם אך אני כבר לא מצליח לראות את שפתיו בבירור. לבסוף הוא פונה אליי, אני רואה את הבעת פניו אולם אינני מבין דבר מהמלל הרב שהוא מנסה להעביר לי.
אני רק משיב
אל תדאג, אני אחזור בחי.


תגובות (2)

אהבתי את התוכן אבל הכתיבה לא מובנת. הפסקה הראשונה מסורבלת מאד… את/ה צריך/ה לכתוב ככה: "האדמה תחתי רועדת. אני אוחז בה בכל כוחי (…)" ומה זה אומר "למרות שאני לא מטלטל עמה"? מה הכוונה? ותכתוב/תכתבי את זה נכון, כי אני לא הבנתי מזה כלום. יש פה עוד כמה טעויות אך אין לי זמן לכתוב אותן… אגב, הביקורת באהבה ולא נועדה לפגוע – רק לשפר. שבת שלום (:

21/10/2016 17:08

אני מבין שזה סיפור מגוף ראשון של מישהו שנורה בחזה.
יש כאן הפרזה בתיאורים לדוגמה:
אחי נמצא לצדי אך אני רואה בעיניו הירוקות הבורקות תמיד הבוחנות את החזה שלי משהו שונה, משהו שלא ראיתי אף פעם.

עוד משהו: יש כאן סתירה כי מצד אחד זה גוף ראשון ומצד שני הוא מצליח לזהות שיש לו חור בחזה וחור בלב… איך ההבחנה הזו אפשרית? (הרי זה לא סיפור של גוף שלישי)

בהצלחה :)

22/10/2016 22:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך