השנה החדשה – התחלה חדשה

פאפא דניאל 25/09/2016 720 צפיות אין תגובות

השנה חדשה, התחלה חדשה. ע שו זאת בדרך שלכם, לא כפי שהאחרים רוצים. גם אם תעשו טעויות, לימדו מהם וסלחו לעצמכם והמשיכו בדרכם.
מצאו את ההומור בעשייה שבחיים, צחקו כאילו אין מחר. תירגעו והמשיכו עם הזרם של החיים על ידי כך שלא תפחדו משינויים. היו הרפתקנים על ידי ניסוים של דברים חדשים קטנים כגדולים וקחו קצת יותר סיכונים מאשר בעבר. אמצו קצת יותר את הסקרנות האינטלקטואלית שלכם ואמצו יותר יצירתיות. נסו למצוא אושר וענין עם כמה שיותר אנשים שונים ככל שיהיו. תחשבו על עצמכם במקום לתת לדעות של אנשים אחרים להשפיע עליכם יותר מדי. נסו לא לשפוט אנשים לפני שאתה לומדים להכיר אותם. היו אסירי תודה על מה שיש לכם עכשיו במקום לחשוב על מה שאין לכם. השקיפו על כולם באופן שווה ונסו להעריך את הזולת בלי קנאה. שתפו אחרים באושר שלכם. במקום לצבור אותו כולו בבפנוכו שלכם. אל תנסו לשנות מישהו אוהב ממה שהם עכשיו. תֵּהָנוּ מהמסע, לא רק מהיעד. אושר לדעת הוא גדול יותר מאשר כל חשבון בנק. שִׁילְטוּ במחשבות שליליות, הם לא תורמים לתוצאה כל של היא בחיים שלכם. השתמשו באנרגיה שלכם בתבונה כי הוצאתם של תלונות והפצתם היא בִּזְבּוּז של אנרגיה. לקטר או לרכל בכעס, או חוסר סובלנות זו היא פשוט בזבוז אנרגיה. מצאו את האומץ לשנות דברים שצריכים להשתנות ולקבל את זה שיש כמה דברים שלא ניתן לשנות. לאהוב את העבודה שבה אתה עוסק היא מעלה. אם אינך כרגע אוהב את מה שאתה עושה, נסה לחשוב ולהבין מה היית אוהב לעשות במקום ועשה צעד ראשון לקראת חיים יותר פוריים. הפוך את שביעות הרצון שלך לתעלומה וליהנות מהנסיון לפתור אותה. להתמודד עם בעיות מזוויות שונות כדי למצוא פתרונות. קבל עצמאות על ידי מימוש. כי על פני האדמה הזאת שכולנו תלויים זה בזה. שנה את נקודת המבט שלך על ידי לקיחת מבט כללי יותר ופרוס מבטך על הדברים בהרחבה. אל תבזבזו זמן בנסיון להביא אנשים הנעים סביבך כדי לחבב אותך יותר. הפוך להיות האדם שאתו אתה מוכן ורוצה לבלות את שארית חייך עם. תהיה כנה עם עצמך ועם אחרים. האם אתה באמת מתכוון לומר את מה שאתה אומר. התייחס לאנשים בכבוד וחמלה. לחיות בהווה על ידי אהבה בהווה ולהיות מודעים למחשבות המקננות בראשך ולִיבְּךָ. הפעולות הם שלך. הפיצו מחשבות שמחות וחיוביות התבטאו במילים חזקות. וחישבו לפני הדיבור כדי שלא תצערו לאחר מכן על דברים שלא היו במקומם ועליהם העולם סביב ישמור לכם טינה. התמודדו עם הפחדים שלכם ואל תנסו לעשות את הדברים שאתה חושבים שאינכם יכולים לבצע בהצלחה. בלו בחברתם של אנשים שגורמים לכם הרגשה טובה. אהבו את מי שאתם עכשיו. היו משתתפים בחיים ולא משקיפים. עשו את הדברים שאתם אוהבים לעשות ככל שתוכל. ערכו רשימה של מטרות ומטלות ונסו להשיג אותן על ידי ביצוען צעד אחר צעד. אל תוותרו כשהמצב קשה. עשו משהו כל יום שגורם לכם להרגיש גאים בעצמכם – מעשים אקראיים של חסד, חמלה, או צדקה,בכל פעם שניתנת ההזדמנות. נסו תמיד לשמור על תנועה קדימה בעקבות הרשימה שהכנתם לקראת השנה החדשה וההתחלה החדשה. בהצלחה……….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך