התמימות שאבדה

בלו 27/08/2016 815 צפיות 4 תגובות

לא אמיתי הכל פרי דימוני!
הינו אז בעיצומו של שיעור מתמטיקה, המורה רשמה מספר תרגילים על הלוח והתבקשנו לפתור אותם. הרב יאיר נכנס לכיתה ובקש מהמורה אביגיל להוציא אותי לשיחה קצרה אליו, המורה קראה לי וחשבתי לעצמי שבטח יעשה לי שיחת נזיפה על העדרויות הממושכות משיעוריו. פסענו בשקט במסדרונות האולפנה השקטים. ונכנסו למשרדה של היועצת שהיה ריק ,וסגר את הדלת התישבנו זה מול זה.
היתה שתיקה קצרה, ואז הוא החל לדבר.
"אהממ מה שלומך?"
"בסדר" עניתי רציתי רק לסיים עם זה
"ובבית עם ההורים?"
"גם בסדר" עניתי בטון אדיש ושוב שתיקה.
"אהממ למה רצית לדבר איתי?"
עכשו אני הפרתי את השתיקה.
"אני חייב להגיד לך את פשוט יפיפיה", ענה תשובה לא קשורה כלל תחושת בלבול, ופחד התפשטו בגופי, הוא קירב את כסאי אלי ונוצר מצב שרגליו נגעו ברגלי כעת הזזתי את כסאי לאחור וקמתי.
"אני… אני רוצה ללכת" אמרתי משתדלת להתגבר על הרעד שאחז בי, הוא שעט אל עבר הדלת וחסם אותה. ואז הןא התחיל לגעת, לאט לאט קודם כל בשיער, החמיא כמה הוא יפה. אני קפאתי, לא הצלחתי להתנגד. והוא המשיך לשדיי שבגיל הזה היו קטנים, הוריד את החולצה והגוזיה וליטף וליטף והחמיא כמה שאני יפה, ומהממת שהלוואי שהינו יכולים להיות יחד וירד אל אביר המין שלי, הוריד לי את החצאית והתחתונים וכמובן שגם אביר המין שלי "זכה" בליטופים נדיבים.והמשיך להחמיא שאני כוסית, ויש לי גוף מושלם. המחשבות והראש שלי גם כן קפאו. הוא ליטף כעת את רגליי. והצלצול נשמע, בשבילי המושג הצלצול הגואל היה לחלוטין תקף. קולו שהיה רך שנגע, בי השתנה בבת אחת לקול פוקד, ואמר לי להתלבש. לאחר שאיכשהו אספתי כוחןת לצאת מהקיפאון, התלבשתי והוא שם על שפתי את אצבעו כסימן לשתיקה ולחש שלא אגיד לאיש מה קרה פה, ופתח את הדלת ויצאתי החוצה. סיימתי את הסיפור, ולא העזתי להרים את ראשי לפגוש במבטה של הפסיכולגית.


תגובות (4)

כתיבה טובה.
אבל אין סימני פיסוק בכלל. זה ממש פוגע בזרימה של הקריאה… כי אני לפעמים לא מבין את המשמעות של המשפט ואני צריך לחזור אחורה כדי לסדר בראש מחדש את המשפט.
ברמה גבוהה יותר, רשמת כשהיא נכנסה למשרד "לא חשדתי במאומה" כלומר הקורא כבר יודע שצריך לקרות משהו רע. לכן זה מוריד מהזעזוע כשמגיע השיא של הסיפור ועצם הפגיעה עצמה בילדה.
ברמה המציאותית, ילדות לא יודעות שפוגעים בהם כשנוגעים שם. עצם זה שהילדה מודעת לפגיעה זה מוריד מהזעזוע של הקורא. תחשבי איך הקורא היה מזדעזע אם הילדה לא הייתה מבינה שזה לא בסדר… הקורא היה מזדעזע בצורה עמוקה יותר.
אבל זה דעה אישית שלי… את לא חייבת לקבל את הביקורת שלי.

27/08/2016 09:58

    ממש תודה על הביקרות! קראתי את זה שוב ואתה צודק אני אשנה כמה דברים וקשה לי לדעת איפה לשין סימני פיסוק

    27/08/2016 10:03

כתיבה טובה

27/08/2016 14:13

    תודה:)

    27/08/2016 16:35