ומה יהיה איתי

smileee :) 21/12/2013 466 צפיות אין תגובות

זה אמיתי? או זה מזוייף? אני כבר לא יודעת למה להאמין, במי לבטוח, מי משקר לי .. מי אומר לי את האמת, אני כבר לא יודעת כואב לי הראש רק מלחשוב על זה! , היא משקרת לי? הכל זו סתם הצגה.. ואני? אני אמיתית או שגם אני בעצם סתם הצגה, אני מאחלת לה טוב? יש לי לב טהור? אומרים שהוא טהור.. אבל זה באמת נכון? אפילו אני לא יודעת … אולי הוא לא כזה טהור, אולי אני לא כזאת טהורה.. אבל יש מישהו שהוא טהור? יש דבר כזה? יש אדם אחד שלא חשב שהחיים שלו היו יכולים להיות יותר טובים, יותר קלים אם האדם הזה לא היה קיים? אפילו אם בלי האדם הזה הוא לא היה מי שהוא היום? יש באמת דבר כזה טוב ורע? ואם כן אז מה מגדיר את הטוב? ומי החליט שזה באמת הטוב אולי זה ההפך? או אולי פשוט אין דבר כזה טוב, אולי רק רע קיים בעולם שאנחנו חיים בו.

הוא מספר לי הכל, הוא משתף אותי בהכל, אני מקשיבה .. אני מייעצת לו, אני מחייכת, צוחקת אבל עמוק בפנים אני רוצה לבכות, אני רוצה שהוא יהיה מאושר.. אבל האושר שלו מכאיב לי.. האושר שלו בא על חשבון האושר שלה.. האושר שלו גורם לה לכאב, מה שמכאיב גם לי … להיות מאושרת ושמחה שטוב לו? שהוא מאושר סוף סוף אחריי כל כך הרבה שנים? ,או להיות עצובה? לכעוס עליו? שבגלל שעכשיו הוא מאושר היא סובלת.. ושאני סובלת ביחד איתה..
כואב לי..אני מרגישה איך כל יום הלב שלי נקרע קצת בכל פעם, כל יום שאני רואה את החיוך שלו וכל יום שאני רואה את הדמעות שלה.. אני נקרעת בין שניהם, להיות שמחה או עצובה?
בא לי לנסוע רחוק… לא משנה לאן פשוט להמשיך לנוסע ולנוסע ולנוסע עד שאולי אני אגיע למקום טוב יותר, למקום שהכל שם כמה שהיה פעם, מקום שיחזיר את הכל לאחור, שאולי אני יכולה לשנות את הכול.. לגרום לשניהם להיות מאושרים, אבל זה בלתי אפשרי, יש רק מקום אחד ..
ומה איתי? גם לי זה יקרה? גם אותי יעזבו? גם אני אשאר לבד כמו שהיא נשארה? גם אני אצטרך לבכות לכרית כדי שלא ישמעו אותי בלילה? גם אני אצטרך לשתות כדורי שינה כדי להירדם בלילה? גם אני אצטרך לשתות בקבוק אחרי בקבוק כדי להצליח לחייך אפילו אם זה חיוך לא אמיתי? מה יהיה איתי? איך החיים שלי יראו … אני אצליח להשיג אושר? או שאני אסבול הרבה מאוד עד שאני באמת אשיג אותו כמו שלו קרה? או שיהיה לי את האושר בידיים ואז אני פשוט אפספס אותו כמו שלה קרה?

מה יהיה איתי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך