זה כאילו שלעולם לא אהיה שייכת

08/07/2015 580 צפיות 2 תגובות

זה כאילו שלעולם לא אהיה שייכת.
לא שייכת למקום הזה. של לצאת עם כולם, ולא לעשות כלום. לצאת עם ערסים, לצחוק עם בחורות רייקניות מתוכן, כאילו שלעולם לא אהיה שייכת.
לא שייכת ללהיות נערה שאין לה כלום. נערה שכל מה שהיא חיה בשבילו זה החלומות שלה, זה העתיד שלה, שאליו היא כל כך מצפה.
נערה שפשוט לא שייכת לימי חמישי עם הנרגילות בעיר והוודקה הקרה. נערה שלעולם לא תהיה שייכת לאלפי הבנים האלו שעושים פוזה ולא משנה מה אעשה, פשוט לא אהיה שייכת.
נערה שמנסה להשתייך לכל העולם הזה ומבחוץ מצליחה. מצליחה להראות שכיף לה. מצליחה למצוא אלפים שיאהבו אותה, שירצו אותה. מצליחה לרצות את זה יותר מהכל, אבל אז הלילה באה והמחשבות חוזרות והן אומרות לה: "כן? נערה אלמונית? את חושבת? את חושבת שזה לרמה שלך? להסתובב עם אנשין כאלו ובכלל לרצות בקרבתם? את חושבת??" ואז אני פשוט חושבת על זה.
אני לא מתאימה לעולם הזה. אני לא שייכת אליו, לכל הדור הזה. אני היחידה פה שחולמת, שחושבת על העתיד, שמודאגת ממה שיהיה. אני היחידה שלא אכםת לה מהוודקה של חמישי אלא מהשמפניה שהיא תשתה אחרי שתקבל קידום בעבודה שתהיה לה בעתיד. שלא אכפת לה מעבודה זמנית, אלא שמוכנה לעבודה קבועה. שלא רוצה את כל האי שייכות המעורערת הזו.
זה כאילו שלעולם לא אהיה שייכת.
שייכת לכל אותם ערימות ילדים שמה שהם מחפשים זה זיון. שייכת לכל העולם הרדוד הזה. לכל המחשבה הזו של נערים בגילנו. זה כאילו שלעולם לא אהיה שייכת. למקום הזה שאני נמצאת בו עכשיו.
אני נכנסת לבית ושמה מסכה של ילדה טובה. ואז אני שייכת.
אני הולכת לבצפר ושמה מסכה של הבחורה הקלילה שלא אכפת לה מכלום ואז אני שייכת.
אני הולכת לעבודה ומנסה להראות אחראית ואז אני שייכת.
ומה איתי? עם מי שאני באמת??!??
מה עם הילדה ששותה, וכיף לה להסתובב עם חברים, אבל גורמים לה לחשוב שזה לא טוב, אז היא שמה מסכה של ילדה טובה?
מה עם הילדה עם הרגשות שחושבים שהיא מלודרמטית אז היא שמה מסכה של ילדה קלילה?
מה עם הילדה עם החלומות, שלא מתאים לה העבודות הזמניות והמטופשות, אבל היא חייבת לעשות אותן אז היא מנסה להראות אחראית?
זה כאילו לעולם לא אהיה שייכת לשום מקום. לא לפה ולא לשם. מתי אני אמצא את עצמי? במקום אחד אני זאת עם הכתיבה ועם הרגשות, במקום הבאאני זאת עם הצחוקים והבלאגן, במקום השלישי אני זאת עם השקט והחיוך הבוגר.
מה קורה כאן?!?
מתישהו אני אהיה שייכת? זה כאילו אלפי מקומות מסרבים לתת לי להיות שייכת.
האם מתישהו אני אהיה שלמה במקום שאני בו??
זה כאילו שלעולם לא אהיה שייכת.


תגובות (2)

מורידה בפנייך את הכובע ( הדמיוני) ;)

08/07/2015 03:04

לעיתים גם אני מרגישה כמוך.. אבל את יודעת מה ההבדל בינינו לבין שאר העולם? שאנחנו בסופו של דבר נמצא את עצמינו. כי זה בוער בנו, ההגשמה העצמית הזאת. ובינתיים זה מתסכל ומדכא.. אבל את תהיי שייכת. וגם אני. מבטיחה לנו.
אה וזה היה נפלא. דר"א.

08/07/2015 19:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך