masochist
מוקדש למטריה השבורה שראיתי היום על מדרכה. ת.נ.צ.ב.ה. (אל תקחו אותי ברצינות ואל תדקרו אותי. יש לי סיבות טובות.)

זירת פשע

masochist 11/02/2016 808 צפיות 4 תגובות
מוקדש למטריה השבורה שראיתי היום על מדרכה. ת.נ.צ.ב.ה. (אל תקחו אותי ברצינות ואל תדקרו אותי. יש לי סיבות טובות.)

"הלו, משטרה?" קולו היה לחוץ מאוד ומלא דאגה, כאילו משהו נוראי אירע לו. קולו וידיו רעדו, אך הוא הצליח להחזיק מעמד עד שהאישה שעמדה מאחורי הקו ענתה לו.
"כן, יש בעיה?" קולה, לעומתו, היה רגוע, והיה ניתן להבין שהיא הייתה אדם בעל סבלנות, מוכנה להקשיב לכל בעיה ולהגיש כל עזרה שניתן. הוא הודה לאלוהים על כך שזו מי שענתה לו. הוא ידע שהמשטרה לא הייתה מתחשבת, ושלשוטרים לא היה אכפת מה קורה בחוץ ומי צריך עזרה.
"היה… היה פה רצח!" הוא צעק ועיניו התמלאו דמעות. 'היא הייתה כל כך יפה,' חשב לעצמו.
"רצח?!" האישה התפלאה. "מהר, מה הכתובת? אשלח לשם כמה שוטרים ואמבולנס, ולאחר מכן אתקשר לאחד הבלשים שלנו. אוף, לעזאזל! בדיוק הוצאנו אותם ליום חופש."
הוא עטף את השפורפרת חזק בידו. "לא אכפת לי! אני אוהב אותה והיא חשובה לי ועכשיו יכול להיות שהיא איננה!" הוא צרח לתוכה והאישה כמעט נפלה מהכיסא המרופד שלה.
"בסדר. השוטרים והאמבולנס יגיעו בעוד דקות ספורות, זה לא נראה רחוק מתחנת המשטרה," היא אמרה ושפשפה את מצחה בלחץ.
"תמהרו!" הוא אמר וניתק. היא נשארה במעט הלם ממה שקרה, מעולם לא יצא לה לקוח תוקפני ומודאג כל כך.
השוטרים הגיעו מהר לזירת הפשע, ומיד אחריהם האמבולנס. ארבעה רופאים יצאו עם אלונקה כתומה בעלת רצועות אפורות ורצו לכיוון הקהל שהספיק להתאסף שם. הם נעצרו למראה המחריד של המטריה השבורה והדוממת ששכבה על המדרכה.


תגובות (4)

כתוב יפה אבל זה סיפור מטושטש מדי, כאילו זה נשמע כמו סצנה באמצע העונה
למרות שזה יותר מעניין
בכללי הסיפור הפעיל לי את הדמיון

11/02/2016 12:38

    למען האמת זה אמור להיות ככה. אני חושבת שכמעט כל הסיפורים שלי (את רובם המחולט לא העלתי לפה, לא דרך המשתמש הזה לפחות) מטושטשים כאלה.
    שמחה שזה הפעיל לך את הדמיון, ותודה רבה :)

    11/02/2016 20:58

ההומור…בחיי! חשדתי בך, כי ההתחלה הייתה נדושה מידיי אבל הסוף מספק.
מטריות שבורות זהו מחזה עצוב ביותר! אם אינני טועה, אז יש לי כמה שירים על מטריות שבורות. אהבתי את ההברקה הפעם,
לא"ש ^^

15/02/2016 22:47

    תודה רבה, מאוד משמח אותי לשמוע.
    האמת שרציתי בהתחלה לכתוב את הרעיון (והמחזה הנורא שראיתי ברחוב באותו היום, למרות שהמטריה הזאת שם עד עכשיו) בתור שיר, אבל פשוט לא הצלחתי, אז החלטתי על סיפור. ידעתי שאני פשוט חייבת לכתוב על זה.
    הממ… שאני אהיה נדושה? הגזמת! את הקיטש אני שומרת לעצמי בלב ומכחישה את קיומו.

    15/02/2016 22:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך