חובלת מספר חמש עשרה

letmewrite 22/06/2017 682 צפיות תגובה אחת

הם שאלו אותי איך אני מתמודדת עם לחץ. אמרתי שאני בן אדם רגוע.
הם שאלו אותי איך אני מתמודדת עם כישלונות אמרתי שאני לא שוברת את הכלים.
אבל עכשיו. עכשיו הלחץ גדול מידי והבכי מקוטע. אני לא אגיד שההורים שלי יכעסו עלי כי הם לא. אני זאת שכועסת על עצמי. כי לא הייתי טובה מספיק כדי לעבור. לא הייתי גבר. לא היו לי אשכים ושרירים מפוצצים. לא הייתי חכמה מספיק כדי לדעת מה זה ברווז ואני לא מתכוונת לחיה. אולי לא הייתי חדה בתשובות או כתבתי יותר מידי פעמים "אני". אבל אני חולה בצהבת ובינתיים הם רק מעלימים אותה. אז נכשלתי. תסבירו לי למה. אתם שותקים. גם לבחורה השנייה שתקתם, כאלה גברים עלינו. מצפים מאיתנו להיות מכונות ציונים, מכונות ילדים. אני שולטת בכעסים למרות שבא לי לנפץ הכל, את המחשבים, את הארבע שעות המחורבנות שישבתי בניסיון לפיצוח הראש שלכם, הראש שלך צה"ל. הגדול והמתוכנת שמחפש ילדים כדי לשלוט בהם. הם אמרו לי לכי, אני רציתי להילחם, הם אמרו לי "לא עברת" אני רוצה להפוך את זה לכן. אבל כבר לא מאוחר מידי? אני אישה. הכוח שלי יותר קטן משלך, המוח שלי הרבה יותר מתוחכם ממך!
שוביניזם שאלתם אותי, קטרזיס גם. אם אני אוהבת אומנות או אם אני בן אדם שתלטן. חברותי. ניסיתם להבין מה אני אבל איך תדעו כשאוזניכם אטומות. חסומות לכל שמע, רגע או תחושה. זה גם מה שעלה לכם במחשב, כתבתי שאני נוקשה אבל גם מבינה. כבר פיקדתי אבל זה לא מעניין אותך, צה"ל. אתה אפילו לא אדם כדי לבוא אליו בטענה אתה אירגון מסובך מידי שנאכל מבפנים. ואם כבר יודעים אז למה לא לשאול דוגרי? תשאלו אם יש לי כוס, אני אענה שכן ונחסוך את כל הכאב לב. את כל הרצונות להיות חובלת מספר חמש עשרה. יש עוד אלף כמוני, בנות, שרוצות להיות חובלות עם מוטיבציה בשמיים, הייתי מוכנה לעשות הכל בשביל התפקיד, ללכת באש ובמים. אבל אתכם זה לא באמת מעניין, אתם מסתכלים על הארבע יחידות במתמטיקה ועל הרישיון צלילה שאין. זה משהו שאפשר לשנות, אך לא כשהאוזניים אטומות לכל רעש של בנות. אולי בגלל זה סיימו את הקורס לפי ויקיפדיה רק ארבע עשרה נשים. רציתי להיות חובלת מספר חמש עשרה, כזה פשע? להוכיח שהדעה הקדומה על צה"ל לא קיימת, הוכחתם לי שכן. ששוביניזם שולט בכל מקום ועברתי את המבחנים אבל בכל זזאת לא קיבלתם אותי. סיפרתי על ההתנדבויות שלי ועל שאני מכינה גופי לצה"ל. שאבא שלי בקבע. אתם עדיין מקובעים, רוצים רק בנים. אם הייתי גבר, די בטוחה שהייתם מעבירים.


תגובות (1)

לשבור את הקיר או לשבור את הראש. אלו שתי התוצאות הבלעדיות של הנגיחה.
כשמדובר בקיר כמו צה"ל – עדיף לא לנסות. יש מקומות שבהם ניתן לתרום הרבה יותר.

"מכינה את גופי לצה"ל" – את רצינית?? עם כל השוביניזם הצבאי – את מבינה את המשמעות? את המילים הלא יפות אשאיר לדמיונך הפרוע.

תנו לחיות!! חיות.

23/06/2017 01:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך