חוזה עבודה – חלק א'

zismanta 01/07/2017 701 צפיות 2 תגובות

אפשר לומר שידעתי שכך זה יסתיים, שאשב לי בחצר ביתי ואקשיב למוזיקה קצת מלנכולית ועצובה ואשאל את עצמי איפה טעיתי? ברור שאין פה שום טעות אם ידעתי שכך זה אמור להרגיש להישמע להיראות ואפילו יהיה לזה טעם, טעם של דמעות מלוחות.
כרתי ברית עם השטן. עכשיו ברית עם השטן זה לא דבר של מה בכך. לא הולכים לחנות בקניון ומבקשים מאיש המכירות במקרה זה בא כוחו של השטן לראות את המחיר ומחליטים אם כן או לא לרכוש את המוצר. ברית עם השטן הנו חוזה מחייב, השטן נותן לך משהו ובתמורה אתה נותן לו בחזרה. במקרה שלי רציתי לקנות אנרגיה ובתמורה הייתי מוכנה להקריב את הלב.
אם לא ידעתם הלב הוא איבר מיוחד אשר חוץ מהיותו משאבה הפועמת ומספקת נוזל אדום רווי חמצן לכל חלקי הגוף הוא גם רגיש לכאבים. הכאבים שלי היו קשורים לחוזה שחתמתי עליו. כדי לספק לי אנרגיה הייתי זקוקה לתמריץ התמריץ שלי המריץ ועוד איך את הלב, שבסוף הפך להיות דואב.
טוב מה אני מקשקשת בלי הרף, בלי הפסקה. שורה תחתונה הלב שלי רוסק באבחה. אין חזרה לנקודת המוצא הדרך היא תמיד קדימה מבלי להסתכל אחורה. דמעות נזלו לי במורד הלחיים שטפו את פניי שחרורו את המועקה בחזה, התירו קצת מאוחר מדי את החוזה.
טוב אז אולי אחזור להתחלה כדי שגיבוב המילים שלי יהיה קצת יותר מובן.
אני מורה. מורה בחטיבה עליונה או כמו שנהוג היה בעבר לומר – תיכון. מקצוע ההוראה העיקרי שלי הוא ספרות אבל אני מלמדת גם עברית , מה שאומר שמערכת השעות שלי מאוד עמוסה. בין לבין אני עוסקת גם בתחומים אחרים בבית הספר כמו חינוך חברתי, שותפה פעילה בוועדות שונות ומתנדבת סדרתית בפעילויות מגוונות מכיוון שכנראה מעולם לא לימדו אותי את משמעותה של המילה לא!!
כמו כל שנה התחלתי עם מוטיבציה בשמיים, מלאת אנרגיות חיוביות וסיימתי אותה מרוסקת ושבורה. השנה אם לומר את האמת לא הייתה שונה מהבחינה הזו. מבחינת תכולת העבודה בכל מקרה. ואם כבר אני מדברת בגילוי לב שכזה ידעתי שמהלך השנה יתנהל כך: בחודשיים – שלושה הראשונים אני אהיה עסוקה במידה סבירה בשלושה החודשים הבאים עסוקה במידה לא סבירה ובשלושת החודשים הנותרים פשוט אתפלל שזה יעבור בלי נפגעים. בחופש גדול מלקקים את הפצעים.
אז מה לכל זה ולעניין הברית הסודית עם ה- דיאבלו – השטן? זה לא שישבתי בחדר ישיבות אתו וקילשונו מונח על השולחן בזמן שאנחנו דנים בתנאי העסקה, זה היה יותר בכיוון של השתלשלות עניינים מעט עגומה, יש לומר מעט מטרידה – בכל זאת בשטן עסקינן, ובטוח לא תואמת את תנאי העסקה שלי מבחינה מוסרית…


תגובות (2)

יהיה המשך? כי השארת אותי במתח.
כתיבה מעולה… ממש סחפת אותי.

04/07/2017 17:52

תודה רבה, כיף לשמוע.
העליתי המשך

04/07/2017 18:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך