Lior20083
תודה לכל מי שקרא, מצטערת אם פגעתי במישהו, לא התכוונתי זאת דעתי ואני לא עומד לרדת ממנה. אנחנו לא מדינת רוצחים, אנחנו שולחים את החיילים שלנו כדי לגן על עצמו בפניהם, אז אני עומדת להתגייס רק בעוד שנה, אבל אני מאמינה שכל חייל בצ"הל יודע בתוך תוכו שאנחנו עושים את הנכון בעיניו, גם אם כל העולם לא חושב כך.

יודעים, לי נמאס! סתם פריקה

Lior20083 16/07/2014 781 צפיות 7 תגובות
תודה לכל מי שקרא, מצטערת אם פגעתי במישהו, לא התכוונתי זאת דעתי ואני לא עומד לרדת ממנה. אנחנו לא מדינת רוצחים, אנחנו שולחים את החיילים שלנו כדי לגן על עצמו בפניהם, אז אני עומדת להתגייס רק בעוד שנה, אבל אני מאמינה שכל חייל בצ"הל יודע בתוך תוכו שאנחנו עושים את הנכון בעיניו, גם אם כל העולם לא חושב כך.

אנחנו רצינו הפסקת אש, הם התחילו לשלוח עלינו טילים, נמאס לי לפחד לצאת מהבית, אני ישמע קיצונית, אבל אני בן אדם פחדן, נמאס לי לפחד ללכת ברחוב, לפחד להסתובב עם הבייביסיטר שלי בפרק, כי אין מה לעשות אני אדם שאוהב לצאת וכך אני רק בבית או בעבודה, שני המקומות שיש בהם ממד. סליחה, באמת סליחה לכל מי שחושב שאנחנו לא יוצאים בסדר אבל בנינו, הם שולחים טילים אנחנו מחזירים. שווה. שווה. אז למה כול העולם רואה אותנו בעין שלילית? אני מסתובבת בטאמבלר, אתר ממש חביב, ופתאום פוסטים אנטישמים מופיעים מול עיני 'תמותו, כול הישראלי תכחדו.' אני ישבתי בפה פעור, לא יכולתי שלא להתמקד לעומק ולהתחיל לקרוא, לראות מה הם חושבים עלינו, מה הם באמת חושבים עלינו, על האזרחים, על האנשים שסובלים באותה רמה מה אזעקות מבומים מפחידים. אני גרה במרכז ואני אף פעם לא יבין איך מרגישי תושבי הדרום, אבל החוויות שלי מהאזעקות לא נעימות במיוחד. אז יש לי מה לספר לכם, או בעצם לעצמי כי אני רוצה לשחרר את זה כבר.
באזעקה הראשונה הייתי בבית, עייפה לא מבינה כלום פשוט ננעלתי בממד, שלמזלי יש לנו בתוך הדירה. אחרי זה בסביבות תשע בערב, עשיתי בייביסיטר לשכנה שלי, ילדה קטנה בת שנתיים וחצי, היא ילדה קצת קשה להרגעה, אז אימא שלה אמרה לי לקחת אותה לסיבוב בעגלה, בהתחלה פחדתי. נו, מאיפה לי לדעת מה יקרה שם בחוץ? אבל אימא שלה שכנעה אותי לקחת אותה בכל זאת ויצאנו לסיבוב, היה נחמד, אבל בגלל שפחדתי לא שמתי אוזניות ואחרי בערך חצי שעה של סיבוב החלטתי לקחת אותה לנדנדות, סתם כי היא ממש אוהבת להיות שם. שמתי אותה בנדנדות, מקשיבה לכל צליל מחשיד. נדנדתי אותה כך בערך עשר דקות ובגלל שהיא לא אוהבת שנוגעים בה לא הורדתי אותה עד שלא תרצה לבד לרדת. קשה להבין כי היא ילדה אוטיסטית, אז פשוט השארתי אותה שם ושמתי לה בקול רם את המוזיקה שהיא אוהבת, מקווה בלבי שהמצב נישאר יציב לפחות עוד עשרים דקות, הזמן שנשאר לי לשמור על הילדה. אך כמו שבטח כבר הבנתם הייתה אזעקה בדיוק ברגע הזה, בלי לחשוב פשוט קפאתי, הרמתי אותה, כשהיא דיי נלחמה בי (לא מהאזעקות אלה בגלל שאני החזקתי אותה, היא שונאת את זה בכללי.)לא היה לי לאין לרוץ הייתי בפרק פתוח עם ילדה קטנה בזמן אזעקה, כמובן שאין לי ממש ניסיון חיים בזה אז פשוט קפאתי והתחלתי לרוץ לבניין הקרוב, שהיה בערך כמה מטרים משם. פתחתי את הדלת, נכנסתי לחדר מדרגות ובכיתי, כי אני פחדתי, פחדתי כמו שלא פחדתי אף פעם, כמובן שהילדה לא פחדה מהאזעקות ובכיף שלה טיילה במדרגות ואני פשוט בכיתי עד שכל הבומים נרגעו. גם זרקתי את הטלפון שלי באיזה חור אז אחרי זה הייתי צריכה ללכת ולאסוף את כל הדברים שלי שדיי השארתי אותם בפארק והיה לי קשה, מאוד קשה, כי זה היה כמו בום אחד גדול, לא הייתי רגילה לזה וזה הורג אותי.

בלי כיפת הברזל מזמן היינו מתים, כולנו, אני לא רוצה להלחיץ אך זאת האמת. היא שומרתי עלינו מכל הטילים של החמאס. ואני לא באה עכשיו וכותבת שאנחנו טהורים, כן? אבל אנחנו מודיעים על כל רקטה שאנחנו שולחים, שולחים פצצות בלי חומר נפץ ומפנים את האזרחים מהמקום! הם מוציאים אותנו כזבלים אבל בניינו? זה ארגון טרור שחייבים להשמיד, הם חינכו את הילדים שלהם למות, לשנוא אותנו ולהתאבד למען המטרה הזאת. ואתנו חנכו לאהוב את הארץ, להקדיש את כולך עבורה, כי אין לנו מדינה אחרת, מדינה ליהודים יש רק אחת, ובאף מקום לא יקבלו אותנו. וזה מה שרציתי לכתוב על כל הפוסטים שפרסמו, כי זה לא מעניין אותי מה הם חושבים. שנלך לגיהינום? בכיף, ישר אחריכם. אנחנו רוצחים? שיביטו מי במקום הראשון של הרוצחים בעולם הזה, מי עשה את פיגוע התאומים, מי פוצץ יותר מעשרות אוטובוסים בארץ ומקומות ציבורים איך פתאום כל כך הרבה נהרגו אנשים בפיגוע בדולפינריום? כמה מאות חיילים נרצחים בדם קר! שלושת החטופים! יש לי עוד רשימה מלא! גם אצלנו לא מעט אנשים נהרגים ואנחנו הרוצחים?! אני לא מרימה ידיים, אכפתי לי מהמדינה שלי וכל מי שמוציא אותנו באור אחר שבבקשה אקרא את כול מעשי הטרור שעשו לנו בארץ, אל תחשבו גם אנחנו לא טהורים אבל הם בהחלט לא גם.


תגובות (7)

גם אני נמצאת בטאמבלר, אבל אני עוקבת רק אחרי דברים פאנדומיים ולכן עד שראיתי פוסטים ישראליים בפייסבוק שבחו"ל מאשימים אותנו, חשבתי שאף אחד אפילו לא יודע על המלחמה הזו [גם בפייס אני נמצאת בהרבה דברים של חו"ל, אבל שוב, הכל פאנדומים]
באמת קשה לי להבין למה לעזאזל מאשימים אותנו. כאילו, מה ההיגיון? נראה לי שהרוב מאשימים אותנו בגלל שהם לא מודעים לעובדות, והאנטישמיות בחו"ל די גדולה, אז נוח להאשים אותנו בלי ביסוס מוקדם של עובדות. אחרי הכל, תסתכלי על אירופה, האיסלם שם ממש גדל ויש שם עכשיו הרבה ערבים, והם כנראה בין היחידים שבאמת יודעים מה קורה אבל הם תומכים בעם שלהם ובמדינות שלהם, והאירופאים הלא-מודעים רואים אותם וחושבים שהערבים יודעים מה קורה שם ומאשימים אותנו גם. כנ"ל על אמריקה והשאר.

16/07/2014 14:01

    שכחתי לומר משהו. אם את נמצאת בחוץ כשיש אזעקה את אמורה להיכנס לבניין הקרוב, בהנחה ואת מסוגלת. אם אין בניין קרוב, אני נשכבת על הרצפה, על הבטן, רצוי ליד קיר [להגן על עצמך מרסיסים] ושמה את הידיים על הראש. בהצלחה לך עם האזעקות, מקווה שזה יגמר כבר… [אם יש מישהו שמבין באזעקות ויודע טוב ממני מה עושים, תסבירו גם לי, כי אני יודעת את זה רק מבית הספר]

    16/07/2014 14:05

    כן, תאמת כעשיו אין לי בעיה מיוחדת אני מקווה שזה יפסק כי כותבים עלינו שאנחנו טרוריסטים, ואנחנו מדינה בעל צבא חוקי ולא משהו אחר, דבר שעוד יותר מכעיס!

    16/07/2014 16:13

מרגיש כמוך, כלומר גם אני גר במרכז ואני לא יודע איך מרגישים אנשי הדרום וגם אני כמו כל אדם רוצה שהחמאס יעזוב אותנו בשקט, בינתיים צריכים לא לוותר ולדעת מה לעשות במצבים אלה

16/07/2014 14:29

    אני אדם לחוץ, אני נכנסת לפניקה מהר… גם מתרגשת מהר חחח אין לי מה לעשות

    16/07/2014 16:14

זה מזכיר לי (משום מה) כתבה שראיתי בחדשות, זו שלמעשה טילים רבים פוגעים באזרחים ככה שגם הם פחות מעודדים את זה.
אה, וגם את זה ששמעתי מהמורה שלי לבלט (כן, כן. אני רוקדת בקיץ. תמודדו) איך שכשהייתה אזעקה בעיר שלנו היו אצלה שני שיפוצניקים, אחד ישראלי ואחד ערבי. עכשיו לכי תסבירי לו מה צריך לעשות.
טוב, עכשיו אני צוחקת במוח שלי ואני לא מסוגלת להתרכז בקטע. אני אלך לפינה עכשיו…

16/07/2014 16:21

    חחחחח כן המצב עצוב מעט

    16/07/2014 19:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך