יום אחד זה יקרה…

קרינה 20/10/2014 635 צפיות 9 תגובות

יום אחד זה יקרה..
יום אחד אני אתעורר בבוקר ליום שימשי חמים,אקום מהמיטה ובדרך לשטוף את פניי אני אפגוש אותה.
את אימי-האחת והיחידה שלי,כל עולמי.
אני אבהל לרגע מהפחד שזה לא אמיתי אבל אז כשאימי תבוא אליי ותחבק אותי חזק וזה ירגיש לי כל כך בטוח,כל כך חמים ונעים שאני לא ארצה יותר לעולם להרפות ממנה.
אני אסתכל על פניה של אימי והיא תיראה בדיוק כמו שלפני שעזבה,החיוך הקורן שלה יאיר את עולמי.
הריח שלה שלעולם לא אשכח ימלא אותי מחדש.
אני אהיה כל כך מאושרת.
ואז לפתע- אני אשמע את צחוקה של אחותי הגדולה!אוי אלוהים זה לא יכול להיות,איך זה קורה?
הן נפטרו אני ראיתי אני הייתי שם אני ראיתי איך הן נטמנות באדמה.
אני ארוץ אל אחותי ורק אסתכל על עיניה איך שוב הן זורחות ומתמלאות באור.
אני לא אדע איך כל זה קורה,כמה אושר פתאום התמלא ליבי המרוסק.
כמה דברים יש לי להגיד להן,כמה נשיקות,כמה התנצלויות אני חייבת להן.
עוד יגיע היום הזה שאני אראה את אור פניהן שאני אוכל שוב אפילו אם לרגע קטן לשמוע את קולן.
אבל בנתיים אהובות שלי נצחיות,נשמות שלי,מלאכיות שלי
בקשה קטנה לי אליכן…
תבואו אלי בחלום,אני מתחננת רק לקצת,רק לרגע…
שאני אוכל שוב לקום בבוקר עם תקווה ואור ולא עם ייאוש ולב מרוסק לאלפי חלקיקים.


תגובות (9)

הסיפורים שלי נכתבים מעומק הכאב של ליבי..
אימי נפטרה לפני 7 חודשים ואחותי היחידה לפני שנה.
והחרתי בהתמודדות שנותנת לי קצת אוויר והיא פשוט לכתוב את שעל ליבי

20/10/2014 02:30

בחרתי

20/10/2014 03:15

זה באמת קטע מרגש ואפילו לא גרוע במיוחד אבל החזרה המיותרת על המילה "אימי" קצת צרמה לי. את יכולה להשתמש מדי פעם במאזכרים (היא…).
בכלאופן, אני לא יכולה להגיד שאני מזדהה אבל זה נוגע ללב ותמשיכי להיות חזקה.

20/10/2014 10:39

ואיי כולי צמרמורת!! איזה קטע קשה לקריאה, קטע קצר, אבל מלא כאב! כל כך קשה לקרוא.. אני חושבת באמת שזה שהזכרת את המילה "אימי" רק חיזק את הקטע, ונתן לו משמעות חזקה ואחרת- אני לא פסיכולוגית, אבל נראה לי שזה שמראה שזה חישלבאותך, כי אחרים היו מפחדים לומר בפה מלא "אימי ואחותי נהרגו- ראיתי אותם מול עיני," זה כאילו לאמת את הפחדים הכי גדולים שלך!! כישרון גדול.. אה ומשתתפת בצערך!! אם את צריכה לדבר אני פה!

20/10/2014 14:37

מרגש

20/10/2014 15:20

לליבי באהבה,קצת לא נעים לקבל תגובה של לא גרוע במיוחד(יחסית לסיפורים שלך)…
עדן נחום וג׳וקר תודה רבה..

20/10/2014 22:13

מרגש ומאוד יפ

20/10/2014 22:25

*יפה

20/10/2014 22:26

תודה רבה

20/10/2014 23:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך