בקי
הלוואי ולא ישמע בשום דירה בארץ נקישה מפחידה ובשורה הכי מפחידה א מ ן !!!!!!!!!!!!!

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל

בקי 30/04/2017 734 צפיות 3 תגובות
הלוואי ולא ישמע בשום דירה בארץ נקישה מפחידה ובשורה הכי מפחידה א מ ן !!!!!!!!!!!!!

שבוע טוב ומבורך לכל ידידי באתר♥♥♥

אני כל כך מצטערת על ההורים שקיבלו את הבשורה הרעה מכל "כאשר התדפקו על הדלת שלשה אנשים לבושים במדי צה"ל ההורים לא היו צריכים לשמוע שום מלה הגרוע מכל קרה להם והם ימשיכו את החיים "לפני" ו-"אחרי"

ההורים האלה , האחים והאחיות של הנופלים לא יצחקו לעולם. הם אולי יצחקו במהלך השנים אך הצחוק לא יוצא מהם מהלב והנשמה זה צחוק כדי לא להעציב את המשפחה הקרובה והחברים.

אני הייתי עדה למקרה כזה לפני שנים רבות , כאשר דפקו על דלתי ושאלו היכן השכן שלי בחור מקסים אב ל- 3 אשר תמיד שיחק אותו ג'ובניק.

אמרתי להם אנא בבקשה תשאירו אותו עם המשפחה לחג ראש השנה. הם חייכו והלכו כלעומת שבאו.

לאחר כמה שעות שבו ושוב כאשר איש לא ענה מהדירה הסמוכה שוב צלצלו בפעמון שלי וכאשר פתחתי את הדלת שאלתי "חברים יקרים אנא אל תגייסו אותו לחג , הוא יבוא לאחר החג אני אחראית לכך.

כמה שעות מאוחר יותר כאשר השעון הורה על חצות שמעתי צרחות אימים מהשכנה המתוקה שגרה סמוך לדירה שלי.

מיד צלצלתי בדלת ומצאתי אשה צעירה שוכבת על הרצפה ושלושה ילדים קטנטנים שוכבים לידה וכולם בוכים בכי מרורים.

ראשית כל לקחתי את הילדים אלי השכבתי אותם בחדר השינה שלי והם נרדמו מיד ושבתי אליה.

חיבקתי אותה חזק ביקשתי ממנה להיות חזקה כי יש לה 3 ילדים שעליה לטפל.

מסתבר שהשכן שלנו לא היה ג'ובניק בכלל הוא היה בצבא קבע והיה צלם ממטוסים שלנו.

פעם ראשונה הלכתי להלוויה צבאית ופשוט התעלפתי זה היה מחזה שאינני מאחלת לאיש הספדים מראשי צה"ל, על החייל הצעיר והמקסים הזה שהיה אדם צנוע וענו ולא גילה לאיש מה תפקידו הבכיר בצבא.

לאחר ההספדים נשמעו שלושה 3 יריות והארון נכנס לתוך הקבר הטרי לאיש מקסים לבעל מדהים , לאבא מטורף על ילדיו ושכן מחייך שואל מה נשמע אם צריכים משהו וכו'.

לבי לבי עם ההורים עם האלמנות עם היתומים עם האחים והאחיות שהיקר להם מכל נגדע בהיותו כל כך צעיר כל כך מסור כל כך מקסים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (3)

תודה לכל אלה אשר קראו את הסיפור הכל כך עצוב שהעליתי אמש באתר .

מי שלא קרא מוזמן לקרוא ואם אין לו זמן להגיב ממש לא חשוב העקר שיקרא
ויפנים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30/04/2017 11:35

מקסים בקי. מרגש ונכון ואותנתי והכי ישראלי שיש.

30/04/2017 13:34

היי רפי היקר תודה כי קראת את הסיפור העצוב אך אין מה לעשות זה מה שקורה

בארצנו שאני כל כך אוהבת לאהוב ואין מצב שהיתי מחפשת חיים במקום קר ומנוכר אפילו שהשקט שורר בו ואין דאגה למלחמה וכו'.

ביוש רפי תשמור על עצמך ממני מכל הלב בקי ♥♥♥♥

30/04/2017 16:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך