דמיטריה
1.השם של בלה הוא לא כמו: "בלה בלה בלה" אלא כמו השם של בלה ת'ורן 2. אם שכחתי לרשום משהו במה צריך להרשמה תירשמו בתוגובות 3. מקווה שתהנו ותרצו את ההמשך!

יומן זיכרונות הקדמה + הרשמה

דמיטריה 31/10/2014 644 צפיות 2 תגובות
1.השם של בלה הוא לא כמו: "בלה בלה בלה" אלא כמו השם של בלה ת'ורן 2. אם שכחתי לרשום משהו במה צריך להרשמה תירשמו בתוגובות 3. מקווה שתהנו ותרצו את ההמשך!

הסיפור מתחיל עם נערה בת שבע עשרה, בלה דוידסקו. היום היא מתחילה את השנה האחרונה שלה בתיכון, כיתה יב', יב' ארבע. בלה רושמת את כל מה שקורה לה ביומן זיכרונות שקיבלה מאימה. רגע לפני שעזבה את ג'ורג'יה ועברה לווישנגטון הבירה.
לחברתה הטובה ביותר שלה קוראים אמה, גם אמה בשכבה עם בלה רק שהיא לומדת בכיתה יב' שלוש. פעם בלה הייתה בכיתה עם אמה, אך נאלצה לעבור כיתה עקבות חרם שעשו אליה, חרם שלא נפסק, אבל בגלל אמה שיותר מקובלת מבלה נפסק החרם, סוף סוף!
ועכשיו מתחיל הסיפור ערב לפני תחילת הלימודים: "יומני היקר, ערב אחד לפני תחילת הלימודים, ערב אחד. אני חייבת להוקיר תודה רבה לאמה שהפסיקה את החרם אולי הוא היה במחצית הראשונה של השנה, אבל עבר זמן רב ואני עדיין לא הספקתי לדבר איתה כי לפעמים שכחתי לפעמים לא היינו ביחד בהסעה או בהפסקה, אבל עכשיו מאוחר מדי לדבר איתה בכיתה, אותי כבר העבירו כיתה. יב' ארבע שם נמצאת מיילי, מלכת השיכבה. כשהיה את החרם אליי היא לא התשתתפה, בגלל שהיא רוצה להיות ילדה הטובה אבל אני לא מאמינה לה שהיא "ילדה טובה" בקיצור אני לא סובלת את מיילי הזאת כל הזמן נטפלת אליי, אני לא מאמינה שעוד בכיתה ט' היינו החברות הכי טובות. למזלי פגשתי את אמה בכיתה י'" כתבה בלה. "בלו לכי לישון!" אמר אבא של בלה בקול רם, שמו זה ג'ון.(בלו הוא הכינוי של בלה), "אני הולכת" ענתה בלה בקול רם, ושמה את העיפרון על השידה וסגרה את היומן. "בהצלחה לי" אמרה לעצמה. והלכה אל המיטה, "לילה טוב" אמרה והלכה לישון.

"בלה, בלה, בלה!" אמר אחיה של בלה, ג'ורג', "אני קמה" אמרה בלה ,צא מהחדר ששלי בבקשה" אמרה "בוקר טוב" אמר ג'ורג' ויצא. בלה שמה את בגדי בית הספר והלכה אל התיק החדש שלה והתחילה לסדר את התיק. "אוקי, אז חוץ משעה שמינית יש לי דיבורים, קבלת פנים, טקס, ובשעה שמינית יש לי שפה" אמרה לעצמה, לאחר שסידרה את התיק הלכה למטבח שמה את התיק ליד הדלת והכינה לעצמה, לבית הספר כריך עם חמאת בוטנים וריבה, וטוסט עם גבינה צהובה וזיתים, והלכה. "ביי" אמרה בקול רם והלכה להסעה. בדרך בלה חשבה לעצמה איך תהיה השנה וכו'
"היי בלמה" אמר נער אחד שרץ וראה את בלה "היי ריצ'רד" אמרה בלה.וריצ'רד רץ משם
להסעה. ריצ'רד היה פעם עם בלה רק שהוא עבר ליב' שתיים(בלמה זה שילוב של אמה ובלה=בלמה) בלה הגיעה להסעה וניסתה למצוא מקום פנוי או את אמה.

מה צריך להרשמה:
1. שם + שם משפחה
2. תיאור חיצוני + פנימי (אל תעשו רק דמויות טובות תעשו גם דמויות רעות)
3.מי החברים שלו\שלה
4. אופי
5. איך הוא קשור לסיפור


תגובות (2)

שם: בילי וויל (הכינוי שלו זה צ'ילי)
מראה:שיער בלונדיני קוצים, עיניים ירוקות, טיפה שרירי, חטוב.
אופי: פטיל קצר, רב אם אחרים הרבה, אדיש, לא דביק (נשיקות וכאלה), bad boy, ציני, מתחכם.
חברים: הוא בקשר דיי טובה אם אמה ובלה, אם מיילי 'מלכת השכבה' אז הוא 'מלך השיכבה', חלק מהבנים אוהבים אותו, חלק שונאים אותו וחלק מפחדים שהוא יכסך להם את הצורה אם הם יהיו נגדו. יש לו כמה שפוטים שנדבקים אליו אבל הוא לא אוהב את זה.
קשר לסיפור: ידיד של בטי ואמה ואם אפשר אז אני רוצה שהוא ומיילי יהיו זוג אבל רק אם אפשר.
סליחה שלקח לי זמן, נשמע יפה מאוד! תתחילי בקרוב! (סליחה אם הדמות מסובכת).

31/10/2014 20:43

יש רק בעיה אחת לבלה יותר קשה מבחינה חברתית ואפשר שבילי וויל (צ'ילי) אז שיהיה הבן היחיד שמדבר איתה ביום יום ולא רק היי או שלום

01/11/2014 08:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך