יוהנס כריסוסטומוס
*השמות בדויים*

יומן? טוב..- עמוד 2

*השמות בדויים*

עמוד 2? מסתבר..
כמה נחמד.
אז מה היום על הפרק? היום הברזתי מבית ספר כי היה לי מבחן בפיזיקה שהייתי ממש לא מוכנה אליו.
פיזיקה פיזיקה פיזיקה פיזיקה… מה לי ולפיזיקה? תלוי באיזה יום אתם שואלים..

מעניין מה את, יעל של העתיד חושבת עכשיו על פיזיקה. האם מנקודת המבט שלך זו נראית כמו התעקשות מיותרת להישאר במגמה? האם את קוראת את העמוד הזה לפני קונצרט ענק שבו את מבצעת את היצירות פורצות הדרך שלך מול קהל של יותר מ1000 איש וחושבת לעצמך שפיזיקה זה הדבר האחרון שאת צריכה בחיים? או שאת קוראת את זה תוך כדי שיפור בגרויות וניסיון להתקבל ללימודי פיזיקה באוניברסיטה? ואם את משפרת בגרויות, את עושה את זה כי את רוצה או כי את חייבת? את עושה את זה כי את רוצה לחקור איזשהו נושא מטורף ולהצטרף לפרויקטים גדולים כמו ניסויים עם מאיץ החלקיקים הגדול ההוא שבונים עכשיו? או כי עולם המוזיקה נתן לך סטירה ענקית בפרצוף וזרק אותך לחיים האמתיים והנוראים שהמבוגרים מתארים כשאני אומרת להם עכשיו שאני רוצה להיות מוזיקאית? מבוגרים חוץ מקרן ותמר ועוד כמה מורים למוזיקה כמובן… מעניין שנראה שמי שסובל באמת מחוסר הרווחיות שבלהיות מוזיקאי הוא אף פעם לא מוזיקאי. המוזיקאים שאני מכירה אמנם מדי פעם מתלוננים שהשכר שלהם נמוך (כי מי לא אוהב להתלונן) אבל עוד לא שמעתי אותם מתחרטים על הבחירה שלהם להיות מוזיקאים.

בכל מקרה, כבר תקופה שאני לא מצליחה ללמוד פיזיקה. לפחות לא לבד, כשאני לבד מול פיזיקה זה גורם לי להרגיש כל כך רע כי אני באמת לבד בזה. לבד בכיתת פיזיקה, לבד מול המורים שלא אכפית להם באמת ממני, לבד כתלמידת פיזיקה בעולם של מוזיקה שכבר קורא לי להצטרף אליו ומקיף אותי באהבה ותמיכה שכל כך מנותקים ושונים מהעולם של פיזיקה. מסתבר שאני צריכה יותר צומי משחשבתי.. אבל נחשו מה? אני הולכת למורה פרטית ולא תאמינו מי היא- אחותה הקטנה של תמר. אז עכשיו אני לומדת פיתוח קול אצל מורה שאני מפחדת להתאהב גם בה ולומדת פיזיקה אצל אחות של מי שאני מנסה להתגבר עליה ובקיצור- אני אלופת ההתמודדויות! (שמישהו ירה בי. עכשיו. או לפחות ייתן לי חיבוק..).

ומה עכשיו? עכשיו כדאי שאתכונן לאודישנים לאופרטה. זה סוג של מחזמר כזה שאנחנו מעלים כל שנתיים במגמת מוזיקה שאנחנו כותבים מלחינים ומבצעים (פרויקט מגניב ממש אם תשאלו אותי). אז אני אעבוד על שיר ומונולוג ואולי גם אלמד קצת דברים של בית ספר מדי פעם.. מן דבר כזה שכדאי לעשות..

אז תאחלו לי בהצלחה ומי יודע.. אולי נתראה בעמוד 3.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך