כבדהו וחשדהו"

02/06/2017 806 צפיות אין תגובות

זרובבלה , שמנמנה , שיערה עשוי ללא דופי, עם הצבע המדוייק, לעולם לא תבצבץ לה שערה לבנה. היא ברונטית והתחזוקה לא פשוטה. היא עונדת עגילים של מיכל נגרין ושרשרת תואמת. היא מקפידה על הופעתה יותר מרוב הנשים בגילה שאני מכירה במועדון הזה. היא גם מקפידה ללכת לריקודי עם , לפחות פעם בשבוע.
יושבת בשיעור של פילאטיס , רגליה משוכלות , והיא פותרת בריכוז סודוקו קשה.
אברם , בעלה איש במיטב שנותיו , יושב על המזרן לא רחוק ממנה , רוכן אל רונית , והשיחה ביניהם קולחת. זרובבלה נשואה עם אברם כבר שנים הרבה. למראית עין , הם נשואים אבל לא נראה כלכך שהאושר שורה במעונם.
מין סוג של נישואים פתוחים כאלה .
בזמן האחרון , היא כבר לא מתאמצת להיות נחמדה , היא עכשיו מתעלמת.
החברות בחוג שמות לב לעיניה העצובות , המאופרות בכבדות ועם מסקרה שחורה בולטת .ולפניה הנפולות.
אבל זרובבלה , לוקחת איתה את עדה שהיא גם גננת כמוה, מתוסכלת ואפורת פנים , והן קוראות ללביא , הוא המסמר שבחבורה . הם יושבים בקפיטריה . גב' זרובבלה לא יכולה להרשות לעצמה לשבת עם לביא לבד והיא מצוותת את עדה כלשון המאזניים.
אברם , ברור , לא יושב איתם. הוא אולי בחוג אחר , ואולי הוא "חופר"לאיזה אישה שהיא אשת איש אולי או איזה אלמנה שלא באשמתה…
גם שרינה טובית ואורנה גם הן שמות לב שזרובבלה הפסיקה להתיחס. היא כבר ממש לא מתאמצת. אבל אני ממשיכה בהרגלי לכבד ולחשוד.
החיוך המאולץ, לא מרשים אותי יותר . וגם הפניה הילדותית משהו , כאילו , אני שצעירה ממנה בשנים ספורות, ילדונת לידה. כן זה בהחלט לא מרשים אותי.
ולביא , בחיים לא היתה לו עדנה כזאת.
אשה ממורמרת שעושה ממנו קזנובה. והוא אפילו כשהיה צעיר נראה כמו דרדס.
אנחנו בחוג. ולביא מספר לי שהוא הולך עכשיו לשתות קפה ואם אני רוצה לבוא איתם.
זרובבלה ועדה שותקות . אילמות.הן ממש , ממש לא קופצות ביל כשהוא בא עם ההצעה הזאת.
חחח אני צוחקת לעצמי . גברים הם כאלה סתומים , ונשים כלכך מניפולטיביות . מזל מזל שזה ככה, אחרת היה בלאגן יותר גדול …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך