winstant
מקווה שאתם מבינים את כוונתי ....... ורק לפרוטוקול באמת סיימתי לקרוא את הארי פוטר והילד המקולל , הספר השמיני והאחרון בסדרה ואני ממליצה לקרוא אותו בחום !

ככה זה מרגיש לקרוא ספר

winstant 09/08/2016 840 צפיות 6 תגובות
מקווה שאתם מבינים את כוונתי ....... ורק לפרוטוקול באמת סיימתי לקרוא את הארי פוטר והילד המקולל , הספר השמיני והאחרון בסדרה ואני ממליצה לקרוא אותו בחום !

סיימתי עכשיו ספר . ולא סתם ספר ! ספר מותח ומרגש ומעניין !
אבל מה עכשיו ? יצאתי מאותו טראנס משכר של קריאת ספר . עכשיו אני חוזרת לאותה שיגרה , אותה שיגרה שמעירה אותי בבוקר באותו חדר שינה ולא בספינת פיראטים או מחנה מורדים ! אלה סתם מיטה אם מצעי כוכבים בשחור לבן וקירות בצבע שמנת .
סיימתי עכשיו ספר .
עכשיו אני צריכה לצאת מהמקום המוגן שלי , המקום שבו אף אחד לא יכאיב לי או יפגע בי , אני לא רוצה לצאת מאותו מקום אבל אני חייבת , אחרת אני פשוט לא יוכל להתמודד אם החיים .

כשני קוראת ספר אני לא שמעת את המלמולים של הילדים בכיתה או את אחותי יושבת עם החברות שלה או את אמא שלי מכינה אוכל . אני לא מריחה את ריח הזיעה של הבנים שבדיוק חזרו ממשחק כדורגל או את ריח הסיגריה של אחותי או את התבשילים של אמא שלי .
אני שומעת את הגלים על פני המים ואת הריח ש הים . אני שומעת את קולו של הכומר מהכנסייה במאה 19 ואת ריח האבק שנמצא באוויר .
כשאני קוראת ספר ואז מרימה את מבטי אני לא רואה את כיסוי הספה הכחול שלנו ואת התמונה שעל הקיר . אני רואה את האי שבאופק , את הכומר עומד על דוכן , את הקרב המכריע .
כשאני קוראת ספר אני לא מרגישה את האוויר היבש של הגולן . אני מרגישה את המלח על העור שלי , את האוויר העומד והחם בכנסייה , את הפציעה ברגל שלי מהקרב .
כשאני קוראת ספר אני בכלל לא בעולם הזה .

ככה זה מרגיש לקרוא ספר .


תגובות (6)

מרגישה כמוך. הכי מתסכל אותי שאני גומרת סדרה ואז זה כזה 'מה עכשיו?" הצלחתי לקרוא סדרה אחת בשנה וממש התאמצתי לקרוא לאט ובין ספר לספר לקרוא כמה שיותר ספרים לא קשורים כדי שהסדרה לא תיגמר לי תוך שבועיים ואחרי שסיימתי אותה הרגשתי שיש בתוכי חלל ריק. כי במשך שנה שלימה חייתי בעולם הזה של הספר ואז הוא נגמר . גם כשקראתי פרסי ג'קסון והספר האחרון בסדרת ההמשך יצא- חבר שלי דאג להביא לי את הספר הבייתה ישר כשהוא הגיע לספרייה כי הוא ידע שאני מתה על פרסי אבל כשקראתי את הדף האחרון כל כך הצטערתי שזה נגמר. מה עושים אחרי שספר נגמר? איך חוזרים לשיגרה המשעממת??

10/08/2016 00:41

והוא יצא בעברית או רק באנגלית? בכל אופן אין לנו בסיפרייה????

10/08/2016 00:42

הספר של האר פוטר יצא רק באנגלית ונמצא רק בחנויות .

10/08/2016 00:58

אוף. אז אין לי סיכוי לקרוא אותו כי אין לי תקציב לקניית ספרים ויש רשימה ארוכה של ספרים שהייתי רוצה קודם

10/08/2016 11:49

זה כל כך נכון !
איתך בכל מילה !
זה בדיוק מה שאני מרגישה כשאני מסיימת לקרוא ספר

10/08/2016 16:58

תודה

10/08/2016 18:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך