לא סתם

28/04/2017 517 צפיות אין תגובות

עמדנו יחד בתור.עשרות אנשים. ים שישי את יודעת …
היא אשה צעירה . עם עגלה עמוסה. לפנינו שני גברים ואשה מפטפטים בקול רם ברוסית.
אין לי עגלה . עמדתי עם ארבעת המצרכים שקניתי וחיכיתי שיגיע כבר תורי.
הצעירה היתה מאירת פנים . ביקשתי שתשמור לי את התור והלכתי לקנות סל רב פעמי.
ואז התחלנו לדבר. לפעמים אנחנו נפתחים לאנשים זרים . כאילו שאנחנו מדברים לקיר . הוא שותק וגם הם.
יש לה בלאגן בבית היא מספרת , עשתה הדברה. היא מפחדת שעדיין יש רעל בדירה . היא חייבת לנקות ולטהר . אמרתי לה שלא תישן בבכית . יש לה שני ילדים קטנים. ברור היא אומרת היא לא תישן בבית היא תלך לבית ההורים. אנחנו מקשקשות, כבר יודעות בדקות האלה שעוברות, כמעט הכל אחת על השניה. אחת צעירה והשניה , אני מבוגרת. היא מתפעלת מתלבושת הספורט שלי , ואומרת "אני חייבת לחזור להתאמן, עליתי נורא במשקל". אני צוחקת ואומרת שיש נשים שמתאמנות במכון אבל עדיין מבנה גופן רחוק משל דוגמנית. ולמה זה ? היא מתעניינת? "כי האימונים האלה מרעיבים, אי אפשר להתאמן וגם להרעיב את עצמך.אז את אוכלת ומחזירה כמעט מיד את הקלוריות…"
אבל עדיין זה שווה . זה מחזק וזה מעצב וזה מסיר את החלודה שהצטברה על הגוף. "
והיא מבטיחה לי שאחרי החג, היא תברר על חוג מתאים , אולי תרשם אפילו כמנויה.
ואני מעודדת אותה , ואומרת לה שאולי הפגישה הזאת ביננו היא לא סתם, לא סתם כי אולי אני מעבירה לה מסר . וסיפרתי לה שפעם פגשתי אשה , שלא הכרתי ואף פעם לא ראיתי אותה יותר וגם לא נתקלתי בה במקרה , וישבנו יחד בג'מבורי עם הנכדים והיא סיפרה לי על המכון, והאיצה בי להרשם . כלכך האיצה שכבר חשבתי שאולי יש להע שם מניות … בצחוק כמובן. אז היא אמרה שהיא כנראה תעשה את זה ואמרתי לה לפני שהלכתי שאני עוד מקווה לפגוש אותה בקרוב בבריכה . אולי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך