היי, זה סיפור ראשון שאני מפרסמת אז אם אהבתם תגיבו :) יש עוד פרקים והסיפור מומצא, הוא לא אמיתי אם שאלתם את עצמכם..

להיות או להיות? פרק א’

20/10/2014 596 צפיות 5 תגובות
היי, זה סיפור ראשון שאני מפרסמת אז אם אהבתם תגיבו :) יש עוד פרקים והסיפור מומצא, הוא לא אמיתי אם שאלתם את עצמכם..

"אביגיל? איפה את? הן לא שוות את זה, הם סתומות"
"אני פה" לחשתי אך זה היה חלש מידי ואוראל כבר התרחקה מהחדר.
הייתי שרועה על הרצפה הצבע היחיד שראיתי היה אדום, דם, דם, דם בכל מקום, חתכת עמוק מידי מאוחר מידי אבל זה מה שרצית לא? חשבתי לעצמי. ניסיתי לעצור את זרם הדם מהיד אך לא הצלחתי זה היה עמוק זה צרב לי את היד כאב לי.
"אביטל אהובתי מתקשרת" איך היא ידעה להתקשר בדיוק בזמן? הרמתי את היד בקושי רב ולחצתי על קבל שיחה "אביגיל?" שתיקה.
"אביגיל? תעני לי"
"אביטל אני.." הרגשתי שאני טובעת בדם שלי רציתי שתציל אותי.
"חתכתי עמוק, תצילי אותי" גייסתי את כל כוחותיי ולחשתי קיוויתי שהיא שמעה אותי וכל מה שראיתי לאחר מכן היה רק חושך.


תגובות (5)

היי,
קודם כל ברוכה הבאה לאתר!
בקשר לסיפור הוא מאוד יפה אך הוא טיפה קצר ובהתחלה כתבת בלשון נקבה שוות ובמקום הן הם.. לסיפור ראשון הוא מאוד יפה.. תמשיכי! אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי..

20/10/2014 16:16

    היי גמלך! :)
    תודה ויש המשך אני יוסיף
    ואני אכנס ואקרא את שלך!

    20/10/2014 16:24

ברוכה הבאה לאתר,סיפור יפה אבל קצר מדי אם תוכלי פרק הבא תאריכי את זה יותר אבל בסך הכול יפה יש לך כתיבה טובה. מתיי את מוציאה עוד פרק?

20/10/2014 16:32

    זה היה קצר כי זה סוג של פרולוג..
    והעלתי עכשיו את מוזמנת לקרוא :)

    20/10/2014 17:05

ברוכה הבאה… הפרק היה מאוד קצר וגם היו פעמים ששכחת לשים סימני פיסוק. באופן כללי סיפור נחמד.

20/10/2014 16:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך