secrets^-^
אני די בבלבלה נפשית, אני לא סגורה על אם אני רוצה אותו בכלל, או שזה אולי הרגשה טבעית פנימית שתעבור. ואם זה יעבור- אני מפחדת לאבד אותו...

להתעלם

secrets^-^ 18/12/2014 659 צפיות 3 תגובות
אני די בבלבלה נפשית, אני לא סגורה על אם אני רוצה אותו בכלל, או שזה אולי הרגשה טבעית פנימית שתעבור. ואם זה יעבור- אני מפחדת לאבד אותו...

לפעמים הרגש מבלבל אותי,
הוא מחזיק בי חזק כמו ציפור צמאה,
צמאה בכל ליבה לחופש.
לציפור נמאס להיות כלואה בתוך הרגשות המקיפים אותה, אך הם לא מרפים.
הינשופים אומרים שאהבה זה טוב,
האומנם?
האהבה מלוווה בכל כך הרבה מחשבות ותהיות, ובעיקר פחד,
פחד מהמחשבה על איך תסתדרו, פחד שמא הוא לא ירצה בקירבתך, פחד שאת מוליכה את עצמך שולל אחרי הרגש הנעים והצורם שאת מנסה לדחות אותו, ולהתעלם מה"קפיצת ראש" הקטנה שהלב עושה כשהוא בסביבתך.
את לא רוצה להיות תלויה רגשית במישהו שהוא לא את, שאין לו את המניעים שלך, ושאת לא יודעת אם את יכולה לסמוך עליו שהוא ישמור על ליבך בקופסא מוגנת.
ואת שוב מנסה להתעלם מהרגש- אך לשווא.
פעם הינשופים אמרו שאהבה זה טוב,
האומנם?


תגובות (3)

אני נורא אהבתי לקרוא את מה שכתבת. התיור הוא מקסים והשפה עשירה. מדהים!

18/12/2014 11:43

מאוד אהבתי. זו האמת שלך. יפהפה.
בנוגע לאהבה, זה לא דבר כל כך גדול כמו שעושים את זה. זה בסופו של יום השלט. גם אם אהבה לא הדדית זה לא כאב אם את מקבלת את זה. אם אוהבים מישבו זה כיף לאהוב ולא חייבים בדיוק אותה מידה של אהבה. זה פשוט להרגיש דברעם מאוד נעימים אבל אל תהי תלויה בזה. רגשות הפכפכים מכדי להיתלות. יש שיר שקוראים לו הריקוד המוזר של הלב נדמה לי זה מסביר קצת חח. גם אל תיפלי למושגים אהבת אמת או חרא כזה. זה נחמד לאהוב קחי את זה בסבבה והדבר שתעבדי עליו זה ציפיות לבטל. זה מניסיון של הרבה אנשים זה די עובד תמיד כשמבינים את המשמעות של לאהוב בלי להיו. זקוק. בהצלחה.

18/12/2014 12:51

יפהפה.

18/12/2014 16:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך